Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen sitä että tuoko yhdyntä naisille mitään nautintoa?

Vierailija
08.04.2023 |

Onko heillä tunto aistia "siellä" kun synnytyksessäkin on valtava paine vaginassa/ emättimessä paljon suurempi on vauva kuin minun olematon kaluni

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkastan naisesta ensimmäisenä onko hän kykeneväinen laukeamaan kalullani.

Ja minä puolestani onko miehestä minkään tyydytyksen antajaksi, paitsi oalle itselleen.

Kyllä naisen tyydyttää, mutta sellainen nainen ei kelpaa minulle joka tyydyttyy vain ja ainoastaa klitoriksesta. Tuo on yksi kriteereistä jonka naiselle asetan.

Olet sairas.

Voisitko hiukan perustella?

Olet itsekäs paskiainen.

Vierailija
42/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkastan naisesta ensimmäisenä onko hän kykeneväinen laukeamaan kalullani.

Ja minä puolestani onko miehestä minkään tyydytyksen antajaksi, paitsi oalle itselleen.

Kyllä naisen tyydyttää, mutta sellainen nainen ei kelpaa minulle joka tyydyttyy vain ja ainoastaa klitoriksesta. Tuo on yksi kriteereistä jonka naiselle asetan.

Olet sairas.

Olet itsekäs paskiainen.

Tehdään nyt selväksi ettei kriteerien asettaminen sille kumppanille ole mitään muuta kuin tervettä. Miksi pitäisi ottaa joku josta ei ole kiinnostunut? Samaan itsekäs paskiainen kategoriaan kuuluu siis myös naiset jotka haluavat mitä tahansa ominaisuutta miehessä? Kaksinaismoralismi on myös itsekyyttä ja jos sitä ei näe, se on tyhmyyttä. Annetaan jokaisen määritellä ihan itse minkälaisen kumppanin haluaa. Kukaan ihminen ei voi määritellä näitä asioita toisen puolesta ja toisaalta se on hyvä asia että nainen saa orgasmin myös penetraatiossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Olet itsekäs paskiainen.

Tehdään nyt selväksi ettei kriteerien asettaminen sille kumppanille ole mitään muuta kuin tervettä. Miksi pitäisi ottaa joku josta ei ole kiinnostunut? Samaan itsekäs paskiainen kategoriaan kuuluu siis myös naiset jotka haluavat mitä tahansa ominaisuutta miehessä? Kaksinaismoralismi on myös itsekyyttä ja jos sitä ei näe, se on tyhmyyttä. Annetaan jokaisen määritellä ihan itse minkälaisen kumppanin haluaa. Kukaan ihminen ei voi määritellä näitä asioita toisen puolesta ja toisaalta se on hyvä asia että nainen saa orgasmin myös penetraatiossa!

Jostain syystä asia kiukuttaa toisia. Kummallista, mutta jotkut lienee vaan kateellisia niille, jotka saavat myös panemalla.

Vierailija
44/44 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Olet itsekäs paskiainen.

Jostain syystä asia kiukuttaa toisia. Kummallista, mutta jotkut lienee vaan kateellisia niille, jotka saavat myös panemalla.

Monet naiset asettavat miehille vaatimukseen, että miehen pitää olla tarpeeksi pitkä. Syrjivät siten lyhyitä miehiä. Toki miehet voi asettaa naiselleen sellaisen vaatimuksen, että nainen saa miehen kanssa orgameja yhdynnässä, jos pitää itselleen tärkänä ja vaikka katsoo sen palvelevan myös naista. Ihan on oma valintakriteeri.  Eikä edes  mikään huono, koska todennäköisyys saada seksiä jatkossakin on parempi naisella joka saa miehen kanssa orgasmeja.