Ihmettelen sitä että tuoko yhdyntä naisille mitään nautintoa?
Onko heillä tunto aistia "siellä" kun synnytyksessäkin on valtava paine vaginassa/ emättimessä paljon suurempi on vauva kuin minun olematon kaluni
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautinto tapahtuu kuitenkin aina aivoissa. On vaan ihana tietää ja tuntea että oma rakas on sisällä. Joskus saan jopa orgasmin siitä tunteesta. Voihan orgasmin kuulemma saada ilman mitään kosketustakin. Yhdyntä siis on tärkeä psykologian ja tunteen takia
Lisäisin tuohon vielä monille naisille fyysisen, orgasmia tavoittelemattoman tarpeen yhdyntään.
Kyllä vaan
Jotain siitä puuttuu jos ei saa munaa ollenkaan
Kuka saa kuka ei. Vaimoni halusi ja sai ekat 4 vuosikymmentä liki kaikki orgasminsa yhdynnöissä, tuhansia. Nuoleminen ja sormettaminen piti aina lopettaa kesken, kun veti hiuksistä päälle, jos en muuten lopettanut ajoissa. Muutenkin hänelle seksiin on aina kuulunut oleellisesti yhdyntä. Ilman yhdyntää hän ei ole halunnut eikä suostunut seksiin ollenkaan. Nyt nuo kaikki kokeneena sanoisin, etten olisi suostunut vähempään. Onneksi löysin yhdyntäkeskeisen kulliani rakastavan naisen. Ei mennyt hyvä vehje hukkaan. Olen nuollut vaimon pillua joka kerta kun meillä ollut seksiä, joten hänellä on kyllä ollut varaa valita miten orgasminsa halunnut. Olet toteuttanut ja suonut orgasmit hänen halujensa mukaan.
No itselläni ainakin on tuntoa valtavasti ja yhdyntä on minulle hyvin nautinnollista.
Miksi edes harrastaa yhdyntää, jos se ei ole nautinnollista? Ainahan voi pelkkää suuseksiäkin harrastaa. N30
Ei oikeastaan kiinnosta nauttiiko nainen paljon, vähän vai ei ollenkaan, kun pääasia on, että naiminen tuntuu itsestä hyvältä.
Ei tuota tietysti kannata naiselle sanoa, mutta noin se menee.
monomaaninen panomies kirjoitti:
Ei oikeastaan kiinnosta nauttiiko nainen paljon, vähän vai ei ollenkaan, kun pääasia on, että naiminen tuntuu itsestä hyvältä.
Miksi tyydyt huonoon seksiin ja huonoon seksinautintoon? Mikään nautinto ei ole miehelle niin hyvä, kun naisen orgasmissa puristavan pillun puristelu ja lypsäminen. Keskittymällä vain itseesi sinulla jää paras kokematta ja yhdyntänautinto on kalpea aavistus kunnon nautinnosta. Puhumattakaan siitä, että orgasmeja saava nainen tarjoaisi pilluaan toistekin. Olen ihmetellyt aina, miten osa miehistä tyytyy huonoon seksiin ihan omasta aloitteestaan ja itsekkyydestään. Sitten tietämättömyyttään ja kokemattomuuttaan keskitytään vain naisten ja pillujen ulkonäköön, kun varsinainen nautinto jää kokematta.
Vierailija kirjoitti:
monomaaninen panomies kirjoitti:
Miksi tyydyt huonoon seksiin ja huonoon seksinautintoon? Mikään nautinto ei ole miehelle niin hyvä, kun naisen orgasmissa puristavan pillun puristelu ja lypsäminen. Keskittymällä vain itseesi sinulla jää paras kokematta ja yhdyntänautinto on kalpea aavistus kunnon nautinnosta. Puhumattakaan siitä, että orgasmeja saava nainen tarjoaisi pilluaan toistekin. Olen ihmetellyt aina, miten osa miehistä tyytyy huonoon seksiin ihan omasta aloitteestaan ja itsekkyydestään. Sitten tietämättömyyttään ja kokemattomuuttaan keskitytään vain naisten ja pillujen ulkonäköön, kun varsinainen nautinto jää kokematta.
Se, että sinä pidät jotain kaikkein parhaana ei suinkaan tarkoita, että kaikki pitävät. Tämä sun olisi hyvä muistaa kun saarnaat täällä.
Eipä juuri, nylkytys on lähinnä kamalaa
Vaimo sanoi joskus, että yhdyntä on hänelle henkisesti tärkeää. Fyysisesti ei niinkään aiheuta tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tykkään panemisesta enemmän kuin esileikistä, vaikka hyvin harvoin saan pelkästään panemalla. Silti se nautinto jota saan itse yhdynnästä on parempi kuin se orgasmi jonka saan hieromalla/suuseksillä. En välillä jaksaisi koko esileikkiä ollenkaan vaan haluan suoraan asiaan.
Sinulla on sitten varmaan repertuaari erikokoisia dildoja?
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan harvoin. Emättimessä ei juuri ole tuntoa, vaikka yhdyntäkin on ihan nautinnollista kyllä. Olisi kiva jos miehet opettelisi löytämään sen klitoriksenkin.
Paras parisuhdevinkki;
Jokainen nainen pitää erilaisista jutuista. Itse olen miehelleni opettanut mistä ja miten pimppaani suudellaan, ja kosketaan. Missä asennoissa saan klitorista stimuloitua ja miten, sekä missä asennossa en. Aika hauskaa oli opetella. Mies nimitti näitä hetki panokouluksi. Eikun opettamaan vaan rohkeesti mistä pidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan harvoin. Emättimessä ei juuri ole tuntoa, vaikka yhdyntäkin on ihan nautinnollista kyllä. Olisi kiva jos miehet opettelisi löytämään sen klitoriksenkin.
Paras parisuhdevinkki;
Jokainen nainen pitää erilaisista jutuista. Itse olen miehelleni opettanut mistä ja miten pimppaani suudellaan, ja kosketaan. Missä asennoissa saan klitorista stimuloitua ja miten, sekä missä asennossa en. Aika hauskaa oli opetella. Mies nimitti näitä hetki panokouluksi. Eikun opettamaan vaan rohkeesti mistä pidät.
Juuri näin 👍. Ei paljoa auta vedota seksipalstalla kollektiivisesti kaikkiin miehiin siinä toivossa että oma seksielämä siitä kohenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras parisuhdevinkki;
Juuri näin. Nämä on niin tärkeitä juttuja, että panokouluun vain kaikki miehet.
Minä tarkastan naisesta ensimmäisenä onko hän kykeneväinen laukeamaan kalullani.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarkastan naisesta ensimmäisenä onko hän kykeneväinen laukeamaan kalullani.
Ja minä puolestani onko miehestä minkään tyydytyksen antajaksi, paitsi oalle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä puolestani onko miehestä minkään tyydytyksen antajaksi, paitsi oalle itselleen.
Kyllä naisen tyydyttää, mutta sellainen nainen ei kelpaa minulle joka tyydyttyy vain ja ainoastaa klitoriksesta. Tuo on yksi kriteereistä jonka naiselle asetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen tyydyttää, mutta sellainen nainen ei kelpaa minulle joka tyydyttyy vain ja ainoastaa klitoriksesta. Tuo on yksi kriteereistä jonka naiselle asetan.
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Voisitko hiukan perustella?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoi joskus, että yhdyntä on hänelle henkisesti tärkeää. Fyysisesti ei niinkään aiheuta tuntemuksia.
Huh, itselle taas yhdyntä ei ole juurikaan henkisesti tärkeää vaan ennenkaikkea fyysisesti. N 32
Ei naisen kuulu nauttia yhdynnästä. Vain miehen ja munan.