Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen sitä että tuoko yhdyntä naisille mitään nautintoa?

Vierailija
08.04.2023 |

Onko heillä tunto aistia "siellä" kun synnytyksessäkin on valtava paine vaginassa/ emättimessä paljon suurempi on vauva kuin minun olematon kaluni

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl se synnytys aika paljon sattui

Vierailija
2/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko kaluni yhtään vai toiko nautintoa!!!!7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei tuo minulle mitään nautintoa. Aivan tyhjänpäiväistä jyystämistä. M35

Vierailija
4/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviit sellasen tyttöystävän joka antaa sun tutkia ja räplätä tota koloa niin paljon että tulee tutuks

Vierailija
5/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavan harvoin. Emättimessä ei juuri ole tuntoa, vaikka yhdyntäkin on ihan nautinnollista kyllä. Olisi kiva jos miehet opettelisi löytämään sen klitoriksenkin.

Vierailija
6/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuluu geneettisesti miesten top10% niin nainen nauttii suunnattomasti ihan vaikka puskapanosta takaapäin.

Jos taas ei kuulu niin ei nauti juurikaan. Ainut keino miten tavallinen mies voi saada naisen nauttimaan seksistä on se, että nuolee tämän alapäätä pitkään niin, että tämä nainen voi mielessään kuvitella olevansa geneettisen top10% miehen pantavana. Itse penetraatiovaihe tavismiehen kanssa kuvottaa naista ja se on heille ikäänkuin pakollinen askare joka on pakko hoitaa jottei mies (hänen tulot) lähde pois.

Mikä on geneettinen top10% mies? Pitkä (reilusti yli 180cm), klasssisen komea (leuka, hunter silmät jne), mielellään vaalea arjalainen.

<Nooo nyt on kyllä katsottu taas höpövideoita netistä. Ihan kaikkea ei kannata uskoa. XDDDDD

Vierailija
7/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo. Miehen mieliksi siihen jyystöön suostutaan.

Vierailija
8/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä ku tytsy nuolee tai kutittelee mua pippelistä

Vierailija
9/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään panemisesta enemmän kuin esileikistä, vaikka hyvin harvoin saan pelkästään panemalla. Silti se nautinto jota saan itse yhdynnästä on parempi kuin se orgasmi jonka saan hieromalla/suuseksillä. En välillä jaksaisi koko esileikkiä ollenkaan vaan haluan suoraan asiaan.

Vierailija
10/44 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo tykkäsi vuosia käsihoidosta orgasmiin asti ennen yhdyntää, mutta nyt haluaa lyhyen hyväilyn jälkeen jo siittimen sisään. Nautinnoksi sanoo sitä panemista. Ollaan yli 70v molemmat.

Vierailija
11/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu klitoriksen anatomiaan. Itse olen varma, että oman klitoriksen ns. varret kulkevat aika pinnassa emättimessä ja tunnen todellakin hurjaa nautintoa useissa eri kohdissa emätintä. Yhdyntä on minulle todella tärkeää ja tuottaa paljon nautintoa. Pelkkä klitorisorgasmi on sama kuin koskettelisi vain pikkuriikkistä kärkeä klitoriksesta. Penis taas hieroo klitorista koko matkaltaan.

Vierailija
12/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tykkään panemisesta enemmän kuin esileikistä, vaikka hyvin harvoin saan pelkästään panemalla. Silti se nautinto jota saan itse yhdynnästä on parempi kuin se orgasmi jonka saan hieromalla/suuseksillä. En välillä jaksaisi koko esileikkiä ollenkaan vaan haluan suoraan asiaan.

Aika selkeesti miehet tykänneet tästä vastauksesta. Eli jälleen naisen orgasmia ei pidetä tärkeänä, ja vain yhdyntä on pääasia.  "suoraan asiaan..." Voi voi.

Vierailija
13/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotta elin uskossa että klitoriksen kautta voittoon. Kunnes löytyi nykyinen joka laukeaa siitä klitastakin, mutta ennen kaikkea emättimestä. Klitoriksesta saa vaimean orkun ja penetroimalla sykkivänräjähtävän orkun. Edellyttää että kulli osuu oikeaan kohtaan, ei kaikissa asennoissa. Mut samaa kohtaa sormettamalla ei välttämättä laukea eikä halua leluja sisälleen. 

Vierailija
14/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika selkeesti miehet tykänneet tästä vastauksesta. Eli jälleen naisen orgasmia ei pidetä tärkeänä, ja vain yhdyntä on pääasia.  "suoraan asiaan..." Voi voi.

Jos nainen nauttii ja haluaa saada orgasmin yhdynnässä, niin se on sinun mielestä väärin ja vain miehen miellyttämistä? Olet kyllä tosi katkera ja kateellinen.

Vierailija
15/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen nauttii ja haluaa saada orgasmin yhdynnässä, niin se on sinun mielestä väärin ja vain miehen miellyttämistä? Olet kyllä tosi katkera ja kateellinen.

Mitä höpäjät! En ole sanonut että on väärin, siitä vaan saamaan räjähtäviä orgasmeja yhdynnässä! Etkö osaa lukea, luet mitä haluat lukea. Enkä ole katkera, seksielämäni in todella hyvää.

Vierailija
16/44 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on hyvä aktivoida sopivan kevyellä, kostealla kosketuksella ensin. Kun klitoriksen stimulointia jatkaa ja tähän lisää yhdynnassä tuotetun hankauksen kohdistuksen g-pisteeseen on orgasmi todella voimakas. Aktivointi kahdesta suunnasta on ainakin itselläni tärkeää ja suuseksissäkin pidempään jatkettuna haluan, että g-pistettä aktivoidaan samalla. Ilman klitoriksen huomiointia pelkkä g-piste ei itselläni riitä. Pääasia kuitenkin, että tiedän kuinka oma kroppa toimii. Kun molemmat saa ja erityisesti yleensä yhtä aikaa, säilyy molemmilla halu seksiin yhtä aktiivisena.

Vierailija
17/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto tapahtuu kuitenkin aina aivoissa. On vaan ihana tietää ja tuntea että oma rakas on sisällä. Joskus saan jopa orgasmin siitä tunteesta. Voihan orgasmin kuulemma saada ilman mitään kosketustakin. Yhdyntä siis on tärkeä psykologian ja tunteen takia

Vierailija
18/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos naisen pillu on kullini kanssa hyvin yhteensopiva, nainen saa suurimman nautinnon ja parhaat orgasmit nimenomaan yhdynnässä. Näissä tapauksissa nainen yleensä haluaa orgasmin nimenomaan yhdynnässä, eikä esim. suuseksillä.

Vierailija
19/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinto tapahtuu kuitenkin aina aivoissa. On vaan ihana tietää ja tuntea että oma rakas on sisällä. Joskus saan jopa orgasmin siitä tunteesta. Voihan orgasmin kuulemma saada ilman mitään kosketustakin. Yhdyntä siis on tärkeä psykologian ja tunteen takia

Lisäisin tuohon vielä monille naisille fyysisen, orgasmia tavoittelemattoman tarpeen yhdyntään.

Vierailija
20/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii ne naiset jos miehellä on iso muna.