SIIS MISSÄ PYSTYY TARKASTAMAAN KUINKA PALJON ON KERTYNYT S-BONUKSIA??
S- kanavalta kyllä näkee kuukauden bonuskertymät mutta EI SALDOA!! GRRRRR
Kommentit (42)
Ihan samalla tavalla voit kaupassa käydä ja bonuksia kerätä. Älä hae tunnuksia, sitten vaan et tiedä saldoa.
Miksi ei vanhat tunnukset käy saldopäätteisiin? En todellakaan hae jotain tunnuksia pankkiin. Minulla on jo oma pankki.
On kyseessä kauppa jossa asioin. En halua mitään lisä vaivaa kaupassa käymisestä.
osan jengistä systeemi varmasti pakkositouttaa, mutta osaa vaihtaa varmasti kauppaa
Pystyin käyttämään tätä summaa ostoksillani. Nyt en tiedä summaa ja vaikka tilasin tunnusluvun kun ei vanha enää toiminut, ei toimi tämä uusikaan.
Lisä vaivaa on.
Ei siis ole vaihtunut missään vaiheessa jos et ole itse vaihtanut!!!
Ja joku tos mainitsi et mites ne rahat joita asiakas ei käytä, ne kerryttää korkoa kokoajan eikä karkaa mihinkään jos ei asiakas sitä halua!!
JOka kuukausi saat laskelman josta ilmenee paljonko tilille maksetaan bonusta.
= joku aavistus siis olemassa paljonko siellä on.
Bonuksilla voit maksaa ostoksiasi ihan vapaasti. Sitten kun bonukset tililtä loppuvat kassakone kyllä kertoo sen sen siellä Prisman kassalla sitten, tai missä nyt oletkaan.
Ja tosiaan saldoautomaateissa kelpaa edelleen se vanha tunnusluku ja uuden voi tilata sieltä S-Kanavalta. EI SIIS TARVITSE hakea S-Pankin pankkitunnuksia saldon katselua varten.
Eikä s-pankki nyt mikään huono juttu ole, onhan siellä käyttötilin korkokin muistaakseni jotain 2.5% ja nimenomaan päiväsaldolle.
Me ainakin ihan tarkoituksella pidetään siellä bonukset yhtenä hätärahastona, ja toisessa pankissa on sitten toinen tili. Tälläkin hetkellä siellä on n. 1500e.
Bonuksilla voit maksaa ostoksiasi ihan vapaasti. Sitten kun bonukset tililtä loppuvat kassakone kyllä kertoo sen sen siellä Prisman kassalla sitten, tai missä nyt oletkaan.
itsekin olen saanut tilini joskus miinukselle
saatte bonuksia per kk?
Meille tulee yleensä n. 80e, mikä on minusta ihan hyvin. Meillä päin s-kaupat pärjää hyvin myös hintavertailussa muiden ketjujen kanssa.
varmaakin jotain 40e-80e tulee kuukaudessa bonusta. Näin kesällä tullu kivasti ku on muistanu korttia vinguttamaan joka s-ryhmän kaupassa ja yhteistyökumpanni kaupoissa.. Ja sithän on tuo maksutapa etu!! Joka paljoon ei ole mutta rahaa kummiskin!!
Minä olen vain marssinut Prisman S-pankin tiskille kysymään paljonko bonuksia on tullut ja sitten nostanut ne samantien. Pitää varmaan hakea nuo pankkitunnuksetkin joskus, ärsyttävää, että saldoa ei enää näe netistä.
Oma S-etukorttini on niin kulunut, että ei toimi noissa kauppojen päätteissä, joissa voi tarkistaa saldon.
Ärsyttää, kun tästä on tehty niin hankalaa.
Minä olen vain marssinut Prisman S-pankin tiskille kysymään paljonko bonuksia on tullut ja sitten nostanut ne samantien. Pitää varmaan hakea nuo pankkitunnuksetkin joskus, ärsyttävää, että saldoa ei enää näe netistä.
Oma S-etukorttini on niin kulunut, että ei toimi noissa kauppojen päätteissä, joissa voi tarkistaa saldon.
Ärsyttää, kun tästä on tehty niin hankalaa.
Prisman kauppojen kassoillako vaiko erikseen jossain?
Mulla on se S-Etukortti, miehellä on se pääkortti joten luulen etä vain hänen kortillaan voin sitä saldoa tarkistaa??! Mies kävi just vaihtamassa kortin kun vanha vaihtoi ja siihen uuteen saimme tunnusluvun. Silläkö nyt sitten vois tarkistaa tuon saldon??
Mustakin tää on outo systeemi. Ainakin kerran vuodessa vois tulla TIEDOTE, mistä selviäis tuon tilin saldo! Mulla ei ainakaan oo harmainta aavistustakaa mitä siellä on. Eri kk menee ihan eri summia ja tilillä on lojunut rahoja jo vuosia.
... kun kaupasta saa bonuksia ja sitten pitäisi nähdä hieman vaivaa tietääkseen että kuinka paljon. Voi pahempaa temppua kauppa tehdä!? Voi kiesus, jos ei sen vertaa viitti asioittensa eteen tehdä niin parempi että rahat makaa jossain tilillä.
... kun kaupasta saa bonuksia ja sitten pitäisi nähdä hieman vaivaa tietääkseen että kuinka paljon. Voi pahempaa temppua kauppa tehdä!? Voi kiesus, jos ei sen vertaa viitti asioittensa eteen tehdä niin parempi että rahat makaa jossain tilillä.
Oisko pankiltakaan liikaa pyydetty lähettää edes kerran vuodessa tiliote? Niin muutkin pankit tekevät.
JOka kuukausi saat laskelman josta ilmenee paljonko tilille maksetaan bonusta.
= joku aavistus siis olemassa paljonko siellä on.Bonuksilla voit maksaa ostoksiasi ihan vapaasti. Sitten kun bonukset tililtä loppuvat kassakone kyllä kertoo sen sen siellä Prisman kassalla sitten, tai missä nyt oletkaan.
Ja tosiaan saldoautomaateissa kelpaa edelleen se vanha tunnusluku ja uuden voi tilata sieltä S-Kanavalta. EI SIIS TARVITSE hakea S-Pankin pankkitunnuksia saldon katselua varten.
Ei kai se nyt ole suuri vaiva hankkia tunnuksia, menee aikaa ehkä 10min.
Ei tarvi ajaa mihinkään.
JOtenkin siinä piti todeta henkilöllisyys, en muista enää miten. Soita ja kysy.
mutta haarukka n.20-50e/kk yleensä. Ihan kiva lisäraha, vaikka jouluruoan ostoon :) Kun ei muuten jää säästöön mitään niin tämä on ihan hyvä systeemi..
Ja ne saldomaatit ovat yleensä kassojen takana, tai infotiskien lähettyvillä. Siinä missä S-pankin lomakkeet ym. ovat esillä.
käskettiin ilmoittaman jos ei halua siirtyä s-pankkiin. Jos ei mitään erityistä ilmoitusta tehnyt niin siirtyi rahat automaattisesti sinne.