Mikä saa onnelliseksi heti aamulla?
Onko se anoppi oven takana?🥶 Aurinko?🌞 Rakkaan tuhina vieressä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä persepano rakkaan kanssa
Kyllä incelin aina tunnistaa. Olisko sulle vauva.fin avautuminen klo 7.00 aamun pelastaja
Ihana aurinko, hyvin nukuttu yö ja nämä vapaat koko perheen kanssa.
Rakastava puoliso ja aamulla sängylle hyppäävä kissi.
Höyryävän kuuma musta kahvi, näkymä aamuauringossa punertaviin männynrunkoihin.
Aurinko Ja se, että kampa on taas yhden piikin köyhempi 😎
Huvipuistohullu kirjoitti:
Montako piikkiä jäljellä? Mulla 20, mutta odotan töiden loppumista, en alkamista.
Se kun nainen hyödyntää mun aamujöpötyksen eli stondiksen ja alkaa lutkuttaa poskeen ja käy ratsaille ja nusasee
Valo, auringon nousu taivaanrannasta, se että ei tarvitse lähteä mihinkään. Kahvinkeittimen purpatus ja kahvin tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä jäljellä? Mulla 20, mutta odotan töiden loppumista, en alkamista.
35, mutta tuo laskee aikaa avajaisiin. Koulutukset (siis työt) alkaa jo ens lauantaina 😃
Tällä iällä riittää jo se, ettei mikään paikka ole kipeä.
Vierailija kirjoitti:
35, mutta tuo laskee aikaa avajaisiin. Koulutukset (siis työt) alkaa jo ens lauantaina 😃
Kuulostaa mukavalta kun joku on noin innoissaan työstään 😊 oikein hyvää kesää, tämä on mahtavaa aikaa.
Koko oma elämä. Oma velaton ihana koti, isohko eläke. Lasten perheet lähellä ja heillä elämä hyvin, ihanat perheet, uudet isot omakotitalot ja hyvät työt. Kun haluan miesseuraa otan sitä, mutta seurustelemaan en ala. Miehet aina luulee, että saavat muuttaa kivaan talooni ja asettua isännäksi, noup, en kaipaa seuraa kuin hetkittäin, jos se ei sovi, saa mennä, uusia on rivissä maailmalla.
Jos toivoa saa, niin tätä vielä ainakin seuraavat 30 v, kiito!
Aurinko paistaa, olemme mökillä, pitkä viikonloppu, täydellisen kypsä avokado ruisleivän päällä, hyvä kahvi, suklaata on riittävästi kaapissa. Koira nukkuu jaloissa, lapset eivät riitele, mies laittoi juuri takkaan tulen. Kiva päivä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun nainen hyödyntää mun aamujöpötyksen eli stondiksen ja alkaa lutkuttaa poskeen ja käy ratsaille ja nusasee
Tyypillinen mies, mitään ei itse osaa tehdä, mutta palveluja pitäisi saada. Terkut sille onnettomalle akallesi; jätä se sika, parempia löytyy.
Se että terveenä voin itse keittää aamukahvit.
Hyvää huomenta.
Kissani hyppäsi sängylle, laittoi päänsä rinnalleni ja alkoi kehräämään. 🥰 Vielä onnellisempi olisin, jos samainen kissa ei olisi herättänyt minua kolmesti viime yönä vaan olisin saanut nukkua pidempään kuin 1,5-2h pätkissä.
Se kun baarista pokattu kevytkenkäinen nainen herättää ihanalla suikkarilla ja saan ejakuloida rakkauslitkuni seksikkään suuhun :)
Kyllä se aamuaurinko, joka makuuhuoneen ikkunasta kurkistaa saa mut onnelliseksi. Varsinkin kun siitä voi nauttia näin vapaapäivänä.