Apteekin virhe
Hain omat reseptilääkkeeni apteekista. Kotona huomasin toisen ihmisen nimet purkeissani.
Kun seuraavan kerran kävin apteekissa, kerroin asiasta, sain oitis kieltävän vastauksen ettei mitenkään ole mahdollista???
Omassa kannassani ei näkynyt mitään eli tiedot oli ilmeisesti väärän ihmisen nimissä sielläkin?
Onko muille käynyt vastaavaa?
Kommentit (20)
Miksi olisin soittanut? Sain kuitenkin lääkkeeni.
jos lääke on se mitä pitää niin mitä väliä mikä nimi siinä on? Hyvähän se vaan on niin saat ostettua enemmän kuin on määrätty. Voi jeesus te olette tyhmiä.
Mä en uskaltaisi syödä lääkkeitä, joissa on jonkun muun nimi. Olisin vieny heti takaisin apteekkiin.
Ei mahdollista kirjoitti:
Miksi olisin soittanut? Sain kuitenkin lääkkeeni.
Hittoako sitten täällä avaudut!
Miksi et mennyt heti purkkien kanssa takaisin, kun huomasit?
Joko keksit tämän tai sitten olet vähän...
purkeissa ollut mahdollisesti kolmen kuukauden lääkkeet ellei sitten ollut jotain sellaisia aineita joita annetaan kerralla pienenpiä määriä. olet käyttänyt kolme kuukautta asian pohtimiseen, kun apteekissa käymällä olisi asia hoitunut heti. kun menit hakemaan uusia aineita, niin mikset ottanut mukaan väärällä nimellä olevaa purkkia, jota sitten olisit näyttänyt.
Kenen Kela-kortti sulla oli mukana kun hait ne?
En mennyt kun olin kuitenkin saanut oikeat lääkkeeni ja lisäksi olin sairas. Jo se yksikin käynti oli hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko keksit tämän tai sitten olet vähän...
Aloitus on täysin Valheelinen.SV-läkeitä haetan aptekki.Otetan vuoronumero ja annetaan Oma Kela Kortti joka kodataan tietokonelle!Kene Kela Kortin esitit?
Ei se kyllä mahdolliselta kuulostakaan. Kun farmaseutti skannaa sen Kela-kortin, niin kyseisen henkilön reseptit hän näkee eikä jonkun mattimöttösen. Ja nimi tulostuu etikettiin sen mukaisesti.
Ei mahdollista kirjoitti:
En mennyt kun olin kuitenkin saanut oikeat lääkkeeni ja lisäksi olin sairas. Jo se yksikin käynti oli hankalaa.
Ja sitten seuraavalla kerralla otit asiaksesi inttää tätä tarinaa apteekissa, eikä sinulla ollut mukana yhtään pakkausta, joissa on väärän henkilön nimi.
Luit väärin tai näit unta/harhoja?
Jos se olikin lääkkeen määränneen lääkärin nimi.
Siis kyseessä oli hammaslääkärin määräämät lääkkeet jotka hän oli tehnyt paperireseptinä koska ei ollut saanut niitä sähköisenä tehtyä.
Apteekissa ne oli siirretty jonkin toisen nimeen vaikka oli oma kelakortti mukana. Oliko jäänyt edellisen asiakkaan tiedot näytölle vai mitä?
Puhuminen oli vaikeaa ison operaation vuoksi. Ekat lääkkeet jo ehdein ottamaan ennen kuin huomasin väärän nimen. Soittaminen ei tullut mieleenkään.
Siis mikä on ongelma, eikö lääkkeet auttaneet??
Auttoivat onneksi.
Ei mikään ole ongelmana.
Tiedustelin onko muille käynyt vastaavaa kun ei kuulemma ole mahdollista.
Mulle on käynyt samoin, kun hain koiralleni kipulääkettä. Huomasin vasta kotona että paketissa ei lue minun vaan jonkun toisen ihmisen nimi. En lähtenyt takaisin asiaa selvittämään, koska lääke oli kuitenkin se mitä pitikin olla.
Vasta seuraavan kerran apteekissa käydessä sanoit asiasta? Oikeasti tuollaisessa tapauksessa olisi vähintään soitettu apteekkiin heti saman tien.