Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apteekin virhe

Ei mahdollista
08.04.2023 |

Hain omat reseptilääkkeeni apteekista. Kotona huomasin toisen ihmisen nimet purkeissani.
Kun seuraavan kerran kävin apteekissa, kerroin asiasta, sain oitis kieltävän vastauksen ettei mitenkään ole mahdollista???
Omassa kannassani ei näkynyt mitään eli tiedot oli ilmeisesti väärän ihmisen nimissä sielläkin?
Onko muille käynyt vastaavaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta seuraavan kerran apteekissa käydessä sanoit asiasta? Oikeasti tuollaisessa tapauksessa olisi vähintään soitettu apteekkiin heti saman tien.

Vierailija
2/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin soittanut? Sain kuitenkin lääkkeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lääke on se mitä pitää niin mitä väliä mikä nimi siinä on? Hyvähän se vaan on niin saat ostettua enemmän kuin on määrätty. Voi jeesus te olette tyhmiä.

4/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi syödä lääkkeitä, joissa on jonkun muun nimi. Olisin vieny heti takaisin apteekkiin.

Vierailija
5/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollista kirjoitti:

Miksi olisin soittanut? Sain kuitenkin lääkkeeni.

Hittoako sitten täällä avaudut!

Vierailija
6/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt heti purkkien kanssa takaisin, kun huomasit?

Vierailija
7/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko keksit tämän tai sitten olet vähän...

Vierailija
8/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkeissa ollut mahdollisesti kolmen kuukauden lääkkeet ellei sitten ollut jotain sellaisia aineita joita annetaan kerralla pienenpiä määriä. olet käyttänyt kolme kuukautta asian pohtimiseen, kun apteekissa käymällä olisi asia hoitunut heti. kun menit hakemaan uusia aineita, niin mikset ottanut mukaan väärällä nimellä olevaa purkkia, jota sitten olisit näyttänyt.

Vierailija
9/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen Kela-kortti sulla oli mukana kun hait ne?

Vierailija
10/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt kun olin kuitenkin saanut oikeat lääkkeeni ja lisäksi olin sairas. Jo se yksikin käynti oli hankalaa.

Vierailija
11/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko keksit tämän tai sitten olet vähän...

Aloitus on täysin Valheelinen.SV-läkeitä haetan aptekki.Otetan vuoronumero ja annetaan Oma Kela Kortti joka kodataan tietokonelle!Kene Kela Kortin esitit?

Vierailija
12/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä mahdolliselta kuulostakaan. Kun farmaseutti skannaa sen Kela-kortin, niin kyseisen henkilön reseptit hän näkee eikä jonkun mattimöttösen. Ja nimi tulostuu etikettiin sen mukaisesti.

Vierailija
13/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollista kirjoitti:

En mennyt kun olin kuitenkin saanut oikeat lääkkeeni ja lisäksi olin sairas. Jo se yksikin käynti oli hankalaa.

Ja sitten seuraavalla kerralla otit asiaksesi inttää tätä tarinaa apteekissa, eikä sinulla ollut mukana yhtään pakkausta, joissa on väärän henkilön nimi.

Vierailija
14/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit väärin tai näit unta/harhoja?

Vierailija
15/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olikin lääkkeen määränneen lääkärin nimi.

Vierailija
16/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kiusatko ihmistä

Vierailija
17/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä oli hammaslääkärin määräämät lääkkeet jotka hän oli tehnyt paperireseptinä koska ei ollut saanut niitä sähköisenä tehtyä.

Apteekissa ne oli siirretty jonkin toisen nimeen vaikka oli oma kelakortti mukana. Oliko jäänyt edellisen asiakkaan tiedot näytölle vai mitä?

Puhuminen oli vaikeaa ison operaation vuoksi. Ekat lääkkeet jo ehdein ottamaan ennen kuin huomasin väärän nimen. Soittaminen ei tullut mieleenkään. 

Vierailija
18/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on ongelma, eikö lääkkeet auttaneet??

Vierailija
19/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoivat onneksi.

Ei mikään ole ongelmana.

Tiedustelin onko muille käynyt vastaavaa kun ei kuulemma ole mahdollista.

Vierailija
20/20 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin, kun hain koiralleni kipulääkettä. Huomasin vasta kotona että paketissa ei lue minun vaan jonkun toisen ihmisen nimi. En lähtenyt takaisin asiaa selvittämään, koska lääke oli kuitenkin se mitä pitikin olla.