Bmi yli 30, mistä olette löytäneet miesseuraa?
Oletteko saaneet ikäviä kommentteja ulkonäöstänne?
Kommentit (40)
Baarista löysin nykyisen mieheni. Yhdessä oltu melkein 10 vuotta ja ollaan naimisissa. Yksi yhteinen lapsi.
Serbia kokeilee päästä EU:seen vuonna 2025. Sen jälkeen ei tarvita viisumia. Tällä hetkellä maa antaa oleskella 89 päivää viisumivapaasti. Miehiä kiinnostaa lähteä avoimin mielin treffeille eivätkä säikähdä raskausuutisia. Rome2Riosta näkee Varsovasta lähteviä lähtöjä. RyanAirilla Helsingistä. Tavatkaa aluksi Skypessä. Jatka vain sellaisen kanssa josta huokuu hyvät vibat. Piknik tapaamiseen molemmat tuo jotain.
Oma kokemus. Laihduin sairauden myötä lähes alipainoiseksi, mutta nähtävästi sellainen sopi ulkonäölleni, miehiä oli aivan todella iso määrä tarjolla ja valitsin parhaan päältä. Nyt olen lihonut tuosta 30 kg ja tuo laatumies on edelleen rinnalla, mutta huimaan kyllä, että en viehätä häntä enää niin paljon seksuaalisesti ym.
Jos eroaisimme, uskon, että olisi pakko laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä miehiä, jotka tykkää vähän muhkummasta. Pitää kompensoida muulla. Panostaa ulkonäköön. Meikit aina tip top, todella iloinen luonne, roisit vitsit ja jutut. Luulisi noilla mies löytyvän.
Mä ainakin tykkään nimenomaan vähän muhkummasta. Jos naisen vartalo on kokispullon muotoinen, niin ei haittaa BMI olisikin vaikka tuo aloitusviestissä mainittu 30.
Omenavartalo ei sen sijaan kyllä säväytä, se on pakko todeta.
Eihän BMI ole vielä mikään kauhea paino?
Gambi(n)asta ja Korkeasaaren apinahäkistä.
Vierailija kirjoitti:
ILoveYouDear kirjoitti:
Näyttelijä Kiti Kokkonen Bmi yli 30. Mikä hänestä tekee ihanan? Olisiko luonne?😀
Miehet on laiskoja. Monet ei viitsi vaihtaa jos nainen on kehorakentanut itsensä turbomittoihin parisuhteen aikana. Läskin paneminen ei ole mukavaa, sanokoon mielipidevaikuttajat mitä tahansa. Siksi ne ei kelpaakaan, ei se ulkonäkö ole pääsyy.
En ole koskaan ollutkaan hoikan kanssa joten vertailukohtaa ei ole. Vaikka itse oli aikanaan hyvin hoikka.
Kyllä ainakin mulle kelpaisi vähän pyöreämpi nainen kunhan vain hänellä olisi hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Minäkin yritän saada vatsaa vähän pienemmäksi, niin olisi mukava tehdä yhdessä reippaita kävelylenkkejä tällaisen todella uhkean neidon kanssa, jolla ikää voisi olla n. 36-46-vuotta.
Voisimme jonain kauniina kesäisenä päivänä mennä vaikka hyvin syrjäisellä kuntoradalle ja jos tämä muodokas kaunotar haluaisi olla siellä niin, ettei verkkapuvun alla ole kuin hyvin suuret rintsikat ja pikkuhousut, olisin kiitollinen! Koska se olisi romanttisen viehkeää, mutta vaatisi vain sen, että tämä neitonen olisi siis todella hyvin povekas!
Voisimme juoda lenkillä myös kulauksen halpaa punaviiniä ja käydä läheisessä syrjäisessä lammessa uimassa vain lumpeenlehdet ja muutama sammakko seuranamme. Tämä feminiininen jumalatar naurahtaa, että vaatii useamman lumpeenlehden, jotta hän saa peitettyä niillä erittäin suuret ja riippuvat rintansa. Hymyillen ja vastaan hänelle, että en ole ikinä nähnyt mitään yhtä kaunista! Sammakot jatkavat kurnutustaan, kun olemme yhtä luonnon kanssa punertavanhehkuisen taivaan alla. Yhtäkkiä kuulemme jonkun lähestyvän lampea ja kätkeydymme runsaan aluskasvillisuuden sekaan...
Mun bmi 21 jtn että ei silläkään miesseuraa saa joten ei se laihdutus aina auta. Oon 190/78
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä miehiä, jotka tykkää vähän muhkummasta. Pitää kompensoida muulla. Panostaa ulkonäköön. Meikit aina tip top, todella iloinen luonne, roisit vitsit ja jutut. Luulisi noilla mies löytyvän.
"Roisit vitsit ja jutut"...
Niillä on tietysti ystävänsä, mutta osa ei pidä. Toiseksi, tuollainen on feikkaamista, roolin vetämistä ulosannin ja huumorin miuttaminen luonnetta vastaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa bmi?
belefamtti.
No ei tuollaisista treffisovelluksista ainakaan. Ne keskittyy 99% ulkonäköön. Loppupeleissä se luonne on se tärkein jos jotain pitempiaikaista etsii. Ja sovelluksilla ei sellaiseen pääse tutustumaan.
Pitäisi siis olla ihan live-tekemisissä. Ja se on hankalaa jos ei ole kaveriverkostoa ja sosiaalista elämää, jonka kautta voisi tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun bmi 21 jtn että ei silläkään miesseuraa saa joten ei se laihdutus aina auta. Oon 190/78
Mieletön hirvi!
Ei millään pahalla.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roisit vitsit ja jutut"...
Niillä on tietysti ystävänsä, mutta osa ei pidä. Toiseksi, tuollainen on feikkaamista, roolin vetämistä ulosannin ja huumorin miuttaminen luonnetta vastaavaksi.
Lihava ja "roisit jutut" kuvottava yhdistelmä. Rasvaa, rasvaa, kaikkialla rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieletön hirvi!
Ei millään pahalla.
Paitsi että just pahalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieletön hirvi!
Ei millään pahalla.Paitsi että just pahalla :)
Mieluummin pitkä ja hoikka ku lyhyt ja paksu.
Onhan sitä monen mallisella vartalolla ihailijansa. Ja persoona ja viehätys muodostuvat niin monesta muustakin asiasta, esim. ääni, hymy, huumori, äly, elämänarvot... harvapa sitä painoindeksiin ihastuu.
Täytyy todeta, että tyhmään kysymykseen tuli harvinaisen tyhmiä vastauksia. Jos miesten taso on tällainen, en yhtään ihmettele miksi jäävät yksin ulisemaan.
Onneksi jokainen voi laihtua jos haluaa.