Olen 40-vuotias ja yhtäkkiä fanitan erästä bändiä kuin minäkin teini
En yleensä ole kovin kiinnostunut musiikista, mitä kuuntelen. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, tyyliin Abbasta Madonnan kautta Metallicaan, ja Disturbedkin menee ja räppikin on ihan jees. En yleensä ota mitään selvää artisteista ja harvoin käyn keikoilla (lähinnä koska monet lempparit ei tule lähellekään Suomea).
Mutta nyt löysin muutama kuukausi sitten uuden bändin, ja kuuntelukerrat vain lisääntyy. Olen katsonut muutaman dokkarin, muutaman live keikan, seuraan bändiä ja siihen liittyviä juttuja Instassa. Saatan kesken päivän kuunnella muutaman biisin ja tulen tästä hyvälle tuulelle.
Olen jopa hieman "ihastunut" bändin keulahahmoon :D
Kesällä olen menossa festareille jossa bändi esiintyy. Inhoan festareita, mutta niin vaan päätin että nyt on mentävä.
Onko täällä muita vanhemmalla iällä hurahtaneita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ihastuvat satuhahmoihin/Hollywood-näyttelijöihin. Eiväthän naiset yleensä kykene näkemään muualla komeutta, ja tavallisissa miehissä ei kohtaa nykynaisten tasovaatimukset.
Wau. Hienosti vedit ulinat tähänkin aiheeseen.
Aloitus aika valju, kun et kerro bändin nimeä. Ei oikein iske tulta!
Eikö toi ole ihan perus keski-ikäistenkin kohdalla? Kaikkein suurimpia k-popin "faneja" ovat juurkin ne himpun alta 40-vuotiaat, jotka ovat ihastuneet johonkin niistä ryhmän jäsenistä.
Minä olen ikäisesi, ja hurahdan johonkin uuteen harva se viikko.
Hurahtaminen on elämän suola!
Olen melkein 40 ja yhtäkkiä ensimmäistä kertaa elämässäni olen lukenut ja jäänyt koukkuun Harry Potter -fanfictioniin. Hieman outoa, mutta eipä tämä ketään satutakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi ole ihan perus keski-ikäistenkin kohdalla? Kaikkein suurimpia k-popin "faneja" ovat juurkin ne himpun alta 40-vuotiaat, jotka ovat ihastuneet johonkin niistä ryhmän jäsenistä.
Komppaan tätä. Nuoriso toki pilkkaa näitä aikuisia Kpop-faneja, mutta siinä pilkkaavat sitten. Aikuisilla on sentään varaa ostaa albumeita ja muuta sälää ja matkustaa konsertteihin. :P
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 40 ja yhtäkkiä ensimmäistä kertaa elämässäni olen lukenut ja jäänyt koukkuun Harry Potter -fanfictioniin. Hieman outoa, mutta eipä tämä ketään satutakaan :D
Ihana! Minäkin tykkään niistä, joskaan en ole (ainakaan vielä) hurahtanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitus aika valju, kun et kerro bändin nimeä. Ei oikein iske tulta!
Bändi on Ghost
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään tavatonta, että naiset ihastuvat satuhahmoihin/Hollywood-näyttelijöihin. Eiväthän naiset yleensä kykene näkemään muualla komeutta, ja tavallisissa miehissä ei kohtaa nykynaisten tasovaatimukset.
Paranna sitten omaa tasoasi äläkä valita.
Tai ala hyväksyä oman tasoisiasi naisia.
Mitä, jos ihailemasi bändin keulahahmo olisikin kiiltokalju? Vieläkö ihailisit bändin solistia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos ihailemasi bändin keulahahmo olisikin kiiltokalju? Vieläkö ihailisit bändin solistia?
Mikä ihmeen kysymys tämä on?
Oletko sinä kalju?
Oletko keksinyt että naiset ei yleisesti pidä kaljuista miehistä?
En vastaa näin hölmöön kysymykseen.
Oletko SINÄ nähnyt, miltä Ghostin keulahahmo näyttää (kun on lavalla)?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikäisesi, ja hurahdan johonkin uuteen harva se viikko.
Hurahtaminen on elämän suola!
Meinasin tulla tätä sanomaan kans. Sit voi kuolla pois kun lakkaa innostumasta ja ajatella kaikesta pelkästään järjellä
Minä innostun myös usein fiktiosta / fiktiivisistä hahmoista. Se tuo elämään hieman tähtipölyä, parhaimmillaan suorastaan taikaa.
- 46-vuotias
Samaistun täysin. Mulle kävi noin muutama vuosi sitten Behemothin kanssa. Olin skipannut sen nuoruudessani "liian poppina" ja yhtäkkiä sitten innostuin bändistä kuin mikäkin teini.
Ei nolota, fanittaminen on kivaa ja vielä kivempaa on tajuta, että pystyy tällä ikää kokemaan noin vilpitöntä innostumista jostain.
Mä olen Isaac Sene -fani.
Oon 65 v. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kysymys tämä on?
Oletko sinä kalju?
Oletko keksinyt että naiset ei yleisesti pidä kaljuista miehistä?En vastaa näin hölmöön kysymykseen.
Oletko SINÄ nähnyt, miltä Ghostin keulahahmo näyttää (kun on lavalla)?Ap
Kaljuus on yleensä ensimmäinen miehen epäviehättävyyteen yhdistettävä ominaisuus pituuden kanssa. Miesten hiuksilla (täydellisellä hiusrajalla) on ollut musiikissa erityisen keskeinen rooli jo vuosikymmeniä.
Anna mennä ja fanita, jos kerran tuntuu hyvältä. Älä välitä kateellusten kommenteista. Ghost ja Tobias on kyllä 13/10!