Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kirjoittelevilla tylsä elämä, mitä luulette?

Vierailija
07.04.2023 |

Onko tämä yksinäisten ja epäonnistujien keino purkautua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla????   Av:lla kirjoittelu on kaikkea muuta kuin tylsää

Vierailija
22/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn täällä, jotta mieleni hetken saisi hengähtää kaikista kamalista asioista joita siellä pyörii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn täällä, jotta mieleni hetken saisi hengähtää kaikista kamalista asioista joita siellä pyörii.

Sun mielen täytyy olla aika paha paikka kun katsoo mitä aloituksia täällä on! Itsekin kyl tulen tänne kun kaipaan totaalista aivojen tyhjäkäyntiä.

Vierailija
24/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta monella voi olla jotain ongelmia.

Esimerkiksi minulla on ihana mies ja fiku ja kiltti kouluikäinen lapsi, yliopistotutkinto ja toinen tekeillä, hyvä työ, omakotitalo, ystäviä ja harrastuksia.

Käyn täällä silti monta kertaa päivässä, lähinnä silloin kun pitäisi tehdä opintoja tai töitä. Yritän edelleen toipua sisarukseni 1,5 v. sitten tapahtuneesta itsemurhasta, eikä minulla ole vielä kovin paljon voimia, enkä pysty työskentelemään kovin kauaa, vaan tarvitsen taukoja. Silloin käyn täällä tai ylen tai hs:n sivuilla, tai instassa. Sitten jonkin ajan kuluttua pystyn taas jatkamaan.

Vierailija
25/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minulla on. Muista en tiedä.

Vierailija
26/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eniten, kun elämäni oli jännittävää niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
27/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä nyt paljon kun olen sairaslomalla ja töiden lisäksi liikunnasta pakko pitää taukoa. Eli on tylsää väliaikaisesti.

Vierailija
28/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mielenkiintoisia ihmisiä!

Vierailija
29/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin trolleilla

Vierailija
30/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin mielenkiintoinen elämä, mutta joskus ehdin palstailla vapaapäivänä.

Vierailija
31/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta monella voi olla jotain ongelmia.

Esimerkiksi minulla on ihana mies ja fiku ja kiltti kouluikäinen lapsi, yliopistotutkinto ja toinen tekeillä, hyvä työ, omakotitalo, ystäviä ja harrastuksia.

Käyn täällä silti monta kertaa päivässä, lähinnä silloin kun pitäisi tehdä opintoja tai töitä. Yritän edelleen toipua sisarukseni 1,5 v. sitten tapahtuneesta itsemurhasta, eikä minulla ole vielä kovin paljon voimia, enkä pysty työskentelemään kovin kauaa, vaan tarvitsen taukoja. Silloin käyn täällä tai ylen tai hs:n sivuilla, tai instassa. Sitten jonkin ajan kuluttua pystyn taas jatkamaan.

Jos teet opintoja tai töitä tietokoneella niin tauot kannattaa käyttää toisella tavalla, jotta aivot ja silmät saa levätä.

Venyttele, seiso, liikuskele, makoile, sulje silmät, tee käsillä jotain konkreettista jne.

T. Aivotutkija

Vierailija
32/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä siitä tylsyydestä mutta monella kirjoittelijalla vaikuttaisi olevan ainakin erittäin pahoja mielenterveyden ongelmia ja diagnooseja.

Ota huomioon, että tällä tavalla myös pidetään mielenterveys edes jotenkin siedettävällä tasolla, kun pääsee suoltamaan kaiken pahan olon ulos muiden ihmeteltäväksi.

Mutta eikö terapian idea perustu juuri ajatukseen jaetusta kärsimyksestä?

Vierailija
33/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tylsä ja paikoilleen jumittunut.

Vierailija
34/34 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä kun on tylsää ja kännypelistä on elämät loppu. Joskus olen asiapitoinen, joskus irvailen ja trollaan.

Elämä kokonaisuutena on varmaan aika tylsää: työt, harrastukset, kotihommat. Aika paljon jää kuitenkin näitä hetkiä kun ei ole parempaakaan tekemistä. Telkkari on varattu tai ei kiinnosta ja mitään järkevää ei huvita tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän