Sanna Marin tähtää PRESIDENTIKSI 2024????
Lehdissä on ollut kaikenlaisia arvailuja Marinin jatkosta EUssa, NATOssa, jne, mutta äitini sai tänään oivalluksen - Marin tähtää PRESIDENTIKSI ensi vuoden presidentinvaaleissa, ja itse uskon hänen tulevan valituksi. Presidentin rooli on täydellinen hänelle ja itse äänestäisin myös Marinia jos ehdolla on.
Kommentit (59)
Onpa äitisi neropatti. Marin on sanonut ettei ole käytettävissä 2024.
2030 voikin sitten olla jo toinen juttu.
Eilen viimeksi uutisoitiin, että ei ole kiinnostunut pressan virasta nyt.
Äitisi kanssa pullossa elätte vissiin.
Marin on ykkönen, joten pressan rooli olisi loistava paikka.
Ei tietenkään tähtää. Tuohan on vielä kuluttavampi homma kuin pääministerillä.
Mammoilla menee tunteisiin kun kaikki kansalaiset eivät jumaloi jumalallista SANNAAAAAAAH! xD
Itkekää itsenne uneen xD
Älä...minkä maan?
Itse veikkaan, että kaalimaan.
Tulkoon kuka vaan, niin aina voittaa änkyttävän Niinistön, nilkuttavan Ahtisaaren ja ärrävikaisen Halosen. Marin on paras valinta.
Vierailija kirjoitti:
2030 voikin sitten olla jo toinen juttu.
Tuskin silloinkaan, jos istuva presidentti hakee jatkokautta. Se on haastajalle käytännössä automaattinen tappio.
Ei tähtää, vielä liian nuori. 15-20 vuoden päästä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2030 voikin sitten olla jo toinen juttu.Tuskin silloinkaan, jos istuva presidentti hakee jatkokautta. Se on haastajalle käytännössä automaattinen tappio.
Ei tasavallan presidentti voi hakea jatkokautta, kun tasavallan presidentistä päättävät äänestäjät, ei elinkeinoelämän keskusliitto eikä evankelisluterilainen kirkko.
Mitä jos hän haluaa yksinkertaisesti vain elää vähän aikaa ihan normaalia elämää.. Ei kai sitä ole pakko koko ajan tähdätä johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla menee tunteisiin kun kaikki kansalaiset eivät jumaloi jumalallista SANNAAAAAAAH! xD
Itkekää itsenne uneen xD
Hoitoon!
Lol mitä sanottavaa sillä edes olisi mihinkään? Ei ollut eduskuntavaaleissakaan mitään sanottavaa nyt.
Sanoisi varmaan samaa mitä siellä New Yorkissa: "WÖÖ! Valitkaa puolenne mädätyksen puolesta wöööööö"
No ei tähtää. On tämän itse julkisesti sanonut.