Mitä teidän työpaikan kahvipöydissä puhutaan teidän naisten miehistä?
Siis ihan sama, istuuko mukana naisporukka, tai onko miehiä samassa kahvipöydässä.
Onko tällä vaikutusta?
Kommentit (36)
Sen verran kuulee yleensä työkaverien miehistä jos on tulossa autolla hakemaan tai junalta hakemaan autolla tai jotain... parin työkaverin kanssa ollaan enemmänkin ystäviä ja heidän suhteistaan tiedän vähän enemmän. Muuten en kyllä tiedä muuta kuin about kuka on suhteessa, kuka ei ja jos joku on eronnut minun aikanani joku aika sitten. En ehkä ihan tuoreimpia tietoja. Yksi työkaveri poimi nokkosia miehensä kanssa ja teki jotain nokkoskeittoa ja -näkkäriä. Siinäpä minun sisäpiiritietoni.
Työpaikka naisvaltainen. Työkavereiden miehistä ei oikeasti keskustella. Yksi vanhempi nainen kertoo puolisostaan joka eläkkeellä
Maria O. kirjoitti:
Minun työpaikassa työkaverini (naiset) puhuvat yleensä mieheni aikamoisen isosta peniksestä.
Ovat nähneet, kun vietämme saunailtoja työkavereitten kesken.
Soru nyt, mutta tää on jo niin väsynyttä.
Aika vähän puhutaan miehistä. Joskus joku kertoo miehen olevan sairaana tai työmatkalla.
Aika vähän tulee puhuttua. Mutta onhan se puoliso siinä jokapäiväisessä elämässä eli tottakai mainintaa kuulee aina välillä.
Mun kokemus on se, etteivät naiset juurikaan puhu miehistään työpaikalla. Eli eivät ole kahvipöytien puheenaiheena.
Vierailija kirjoitti:
Maria O. kirjoitti:
Minun työpaikassa työkaverini (naiset) puhuvat yleensä mieheni aikamoisen isosta peniksestä.
Ovat nähneet, kun vietämme saunailtoja työkavereitten kesken.Soru nyt, mutta tää on jo niin väsynyttä.
Oletko kateellinen?
Kahvitauolla kehuin työkaverereilleni, että mieheni on hyvä rakastelija. Kolme työtoveriani oli samaa mieltä, ja neljäs sanoi, että miehelläni on liian iso... No se olikin vasta 18-vuotias assari.
Miespuolinen toimitusjohtaja vai hymyili housunpuntti pullistellen. Se sika.
Jos joku jotain suoraan kysyy töissä miehestäni, niin jotain kiertelevää saatan sanoa vähätellen.
Kaikella on syynsä.
Ei kyllä mitään puhuta miehistä kahvipöydässä tai muutenkaan perheasioista. Yksi työkaveri on erikseen jutellut mulle avio-ongelmistaan.
Kerroin kerran töissä mieheni olevan niissä ja niissä osaston hommissa sillä ja sillä alalla, mutta unohdin mainita sen hoitavan noiden asioiden osalta globaalia liiketoimintaa.
Viikonloppuna käytiin korkeasaaressa. Mikko on nyt alkuviikon työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin kerran töissä mieheni olevan niissä ja niissä osaston hommissa sillä ja sillä alalla, mutta unohdin mainita sen hoitavan noiden asioiden osalta globaalia liiketoimintaa.
Myyntihommissa 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri haukkui ukkonsa, koska ei ollut edes lakaissut omakotitalon rappusia töihin lähtiessään. Nainen kertoi itse kolanneensa pihan ennen töitä.
Voin kuvitella kiroilun määrän.
Vierailija kirjoitti:
Jeppe on töissä tukussa. Noin sanotaan. Ei kerrota Jepen vastaavan tukun toiminnasta. Ei tietenkään. Mitäpä se muille kuuluu.
Työkaveri haukkui ukkonsa, koska ei ollut edes lakaissut omakotitalon rappusia töihin lähtiessään. Nainen kertoi itse kolanneensa pihan ennen töitä.