Minttu Räikkönen babyshower. Gugguu.
Rikas nainen ja babyshowereista tehdään mainostilaisuus? Mautonta. No, amispohjalta kun ponnistetaan, niin siinä se tyyli.
Kommentit (25)
Samaa katsoin. Ilmeisesti tarpeeksi rahaa on liikkunut, ja rahalle riittää käyttöä.
Yhyy yhyy yhyy. Minttu on rikas ja ap on persaukinen ja kade weetee-lehmä.
No sehän oli lentävä tarjoilija joka pokasi rikkaan tyhjäpään business luokassa lennolla. Mitä muuta voi odottaa?
Amerikkalaista höttöä hötön päälle. Vauvasuihku. Suomessa on pidetty varpajaisia lapsen syntymän jälkeen. Kahvitarjottavat ja jotakin pientä vauvalle, ei mitään kukkuilua :D
Ei tuossa gugguussa mun mielestä sinänsä mitään erikoista kun on ollut sen brändilähettiläs jo kauan, että ei hän sitä nyt kerjännyt sponssiksi just tähän hetkeen.
Mut nuo itse babyshowerit ei oo mulle koskaan auennut et mitä ne niinkun on? Muuta kuin tuota krääsän jakelua kaikille.
Kaupallista on nykyään ihan kaikki. Koskahan hautajaisilla rahastetaan. No, mutta johan sitä tapahtuu. Loirien, Nykästen sun muiden julkkujen kohdalla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vauvasuihku?? ÖÖÖÖÖööööö......
Öööööö oletko todella kännissä? Öööööööö
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy yhyy. Minttu on rikas ja ap on persaukinen ja kade weetee-lehmä.
Sanna Marinkin ehtiny tänne kirjottelemaan aivoituksiaan, on se "viehättävä" tapaus.
Ketäs nuo vieraat on? Tunnistin vain Nanna Karalahden.
Sanoisin, että turhaa rahanmenoa tuollaiset överit pr-vauvasuihkut, kun Gugguukin tässä vuoden aikana nostanut hintojaan. Alkaa vaatteet olla sen hintaisia, että ei niitä enää viitsi ostaa. Silloin voisi ehkä harkita, että tällaisista turhuuksista haettaisiin sitä säästöä.Tosin, voihan se olla, että Gugguu pyrkii vaihtamaan kohderyhmää, eikä tavalliset tallailijat enää kuulu siihen.
Ap. Miksi olet noin kateellinen. Mitä sinulta on pois Mintun elämä ja tyyli. Vastaa.
Se tilaisuus oli lisäksi järjestetty kämpässä joka myynnissä monella miljoonalla. Kuka tuon jälkeen enää haluaa sitä ostaa?
Kateelliset persaukeiset kantturat taas vauhdissa..
Ainakin minä olen niin varovainen ihminen, että en uskaltaisi edes juhlia vauvan saamista ennen kuin vauva on syntynyt. Ai, mutta nykyajan naisethan eivät fyysisesti kestä synnytystä tai sen jälkeistä aikaa, jotta voisivat edes pannullisen kahvia keittää varpajaisvieraille. Ehei. Ja vieraiden pitäisi olla ainakin Instagram-kelpoisia ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
No sehän oli lentävä tarjoilija joka pokasi rikkaan tyhjäpään business luokassa lennolla. Mitä muuta voi odottaa?
Sinä tai aloittaja ette siinä kuitenkaan onnistuneet vai mikä on aloituksen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että turhaa rahanmenoa tuollaiset överit pr-vauvasuihkut, kun Gugguukin tässä vuoden aikana nostanut hintojaan. Alkaa vaatteet olla sen hintaisia, että ei niitä enää viitsi ostaa. Silloin voisi ehkä harkita, että tällaisista turhuuksista haettaisiin sitä säästöä.Tosin, voihan se olla, että Gugguu pyrkii vaihtamaan kohderyhmää, eikä tavalliset tallailijat enää kuulu siihen.
Osta sinä mistä lystää. Jokainen rahoillaan ostaa mitä haluaa. Ei ole pakko noita tuotteita ostaa. Omat tuotteet saa ihan itse hinnoitella miksi haluaa. Jokainen päättää ostaako vauvakrääsää... Mikä tässä on vaikeeta.. 👍
Ap. Ponnista sinäkin kateudeltasi. Viestistäsi päätellen olet korkeasti koulutettu ja sivistynyt fiksu....