Vanhimmalle sisarukselle aina ensin soitto?
Mistäköhän voisi johtua? 😄 Mielenkiinnosta kysyn kun olen huomannut, että vanhemmat soittavat aina ensin siskolleni ja sen jälkeen vasta minulle. Oli kyse kuulumisten vaihtamisesta tai mistä tahansa.
Kommentit (11)
Välittävät hänestä enemmän. Sinulle soittavat koska tarvitsee.
Ehkä ihan vain tottumuksesta. Itse en alkaisi analysoimaan tuollaista turhaan ja kuvittelemaan joutavia. Niin monesti ihmiset tulkitsevat väärin toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet heille turhake
Lisään vielä. Pelkää velvoite.
Olisit iloinen. Sitten kun vanhuus iskee ja apua tarvitsee useasti niin sisko on ensimmäisenä auttamisjonossa.
Anoppi soittaa mieheni veljelle aina ensin, sopivat vaikka joulunvietosta ja meille sitten cain ilmoitetaan milloin sopii olla paikalla😂 ja hauska huomio vain, ei traumaa tästä
Anna heidän pitää aputyttönsä ja elä sinä niin vapaasti kuin haluat.
Minä soitan yleensä nuorimmalle ensin. Tosin en yleensä soittele samana päivänä kaikille lapsille.
Meitä aikuisia lapsia on 4, kaikki olemme iältämme yli 30v. Kahdella vanhimmalla lapsella on vuoden ikäero jonka jälkeen on viiden vuoden ikäero kahteen nuorempaan. Äitini kohtelee kahta nuorinta lastaan kuten he olisivat edelleen lapsia, ja kahta vanhinta "isoina lapsina". Kaikkeen mihin äiti tarvitsee apua hän kysyy kahta vanhinta, selitys on aina se että nuoremmat eivät osaa kun ovat niin nuoria. Eli äidille on jäänyt käyttöön sama käytäntö joka oli lasten ollessa lapsia.
Hän oli täällä ennen sinua, joten hänelle soitetaan ensin.
Upea syy traumatisoitua, kannatan!
kuopus