Inhoan Molokeja juuri tämän takia. Linkki. Jos sinne pudottaa vahingossa jotain.
Erittäin vaikeaa saada enää pois. https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009507774.html
Siis vaikka sormus tai kännykkä tai silmälasit voi vahingossa pudota.
Saatikka että huomaa koriin palatessaan vieneensä väärän pussin roskiin. Sinne menikin pussissa olleet liikuntavaatteet.
Kommentit (21)
Mulla putos kerran vahingossa auton avaimet, kun olivat samassa kädessä kuin paperi.
Onnneksi kita oli sen verran täynnä, että sain noukittua ne varrella jonka poika kiikutti paikalle. Ei ollut helppo homma kylläkään.
No jos kokeilisit sellaista, että et pudottele sinne muuta kuin roskia.
Ahdistaa pudottaa sinne ihan joka kerta.
Aiemmat jäteastiat olivat parempia.
Typerä keksintö.
Lisäksi aiemmissa oli suurempi luukku. Molokiin ei mahdu täpötäysi jätesäkki ollenkaan. Pakko pudotella pikkupusseissa.
"mies oli pudottanut vahingossa omat kenkänsä jäteastiaan" eiköhän tämä Jorma vois korvata tuon turhan hätäkutsun.
Ihan älytöntä keksintö on!
Vielä tyhmempi on kallis putkiroskis. Siihen on pakko liittyä tietyllä alueella Tampereella.
Siis omakotitalojen on pakko liittyä siihen hintavaan järjestelmään eikä tosiaan oli ne roskikset edes lähellä omaa tonttia yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä keksintö on!
Vielä tyhmempi on kallis putkiroskis. Siihen on pakko liittyä tietyllä alueella Tampereella.
Siis omakotitalojen on pakko liittyä siihen hintavaan järjestelmään eikä tosiaan oli ne roskikset edes lähellä omaa tonttia yleensä.
Siis Vuoreksessa. Sinne ei mahdu edes laskettelumono.
Minä pudotin kerran sinne kirjastonkirjat ja vein roskat kirjastoon, perheemme rakas lemmikki oli juuri kuollut ja olin surun sumussa ihan puolitehoinen.
Minulta meni molokin kitaan päälelle nostetut aurinkolasit.
Ehkä ei kannata säilyttää liikuntavaatteita roskapussissa ja laittaa avaimet taskuun viennin ajaksi niin ei nekään "vahingossa" lennä sinne
Tavallinen roskis likainen ja syvä myös. Miten sieltä saa pois? Roskakatos lahoaa ja tuhohyönteisiä. Pitäisikö katokset olla betonia tms.
Parempi olisi, että kyttääjänaapuri käy kyttäämässä roskasi heti kun olet vienyt ne?
Olen neljä kertaa pudottanut roskat väärään roskikseen, kun olen kiireisenä lähtenyt töihin. Todella noloa. :(
Pitää ostaa sinisiä muovikasseja, niin ei tule nakattua pahveja sisältävää muovikassia vahingossa muovijätteisiin. :(
Valkoisessa muovikasseissa muovit, mustissa muovikasseissa roskat tai avoimissa mustissa muovikasseissa paperipussissa olevat valuvat biojätteet, pahvit yleensä kauppakassissa, metallit ja lasipurkit pikkupusseissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pudotin kerran sinne kirjastonkirjat ja vein roskat kirjastoon, perheemme rakas lemmikki oli juuri kuollut ja olin surun sumussa ihan puolitehoinen.
Olen pahoillani menetyksestänne.
Saitko ongittua kirjat takaisin?
Ei nyt useista kommenteista huolimatta selvinnyt, mikä pakko on heittää kaikki omaisuutensa niihin roskakuiluihin? Eikö samalla logiikalla jokainen järvi, puro ja onkalo ole teille vaaran paikka, kun ette pysty vastustamaan kiusausta nakella tavaroitanne ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt useista kommenteista huolimatta selvinnyt, mikä pakko on heittää kaikki omaisuutensa niihin roskakuiluihin? Eikö samalla logiikalla jokainen järvi, puro ja onkalo ole teille vaaran paikka, kun ette pysty vastustamaan kiusausta nakella tavaroitanne ympäriinsä?
Vahingossa putoaa.
Molokki on niin syvä, että pois ei saa.
Eikö ihminen ole täysmolokki, jos on pakko heittää roskiin sormus, kännykkä tai silmälasit, kirjastokirjat ym.? Olisko jo aika hakeutua hoitoon?
Kaverilta tippui sinne kotiavain. Joutui maksamaan lukon uudelleensarjoituksen ja 3 kpl avaimia. Tuli maksamaan useamman satasen.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta tippui sinne kotiavain. Joutui maksamaan lukon uudelleensarjoituksen ja 3 kpl avaimia. Tuli maksamaan useamman satasen.
No hyvä. Ehkä seuraavalla kerralla miettii, minne heittelee avaimiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa putoaa.
Molokki on niin syvä, että pois ei saa.
No kai niitä nyt on maailma täynnä muitakin paikkoja, joista tavaroita on hankala saada pois. Heitteletkö omaisuuttasi myös alas jokaiselta sillalta, jonka yli kävelet?
Urpoilla kaikki on vaikeaa. Kyllä minä erotan roskat liikuntavaatteista ihan helposti...
En edes säilytä rättejä roskapussissa...