Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kielteinen piirre puolisossasi paljastui

Vierailija
07.04.2023 |

vasta häiden tai yhteen muuttamisen jälkeen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta valehtelu pettäminen mm

Vierailija
2/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täysin kyvytön keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok tyytyväinen avioliitossamme, mutta sopeutumista on vaatineet seuraavat asiat jotka paljastui vasta häiden jälkeen:

- Mies on siivousneurootikko, minä paljon suurpiirteisempi. Helposti jäkättää pienistäkin asioista kuten raolleen jääneestä keittiökaapin ovesta tai sormenjäljistä mikron kahvan vieressä.

- Mies on ilmeisesti luullut, että introvertti ei ole oikeasti introvertti, vaan estynyt ekstrovertti. Ja että hän voisi jotenkin vetää minut kuorestani ja sitten minusta tulisi menevä ja ekstrovertti kuten hänkin. Hän on joutunut kohtaamaan sen faktan, että ei, minä en viihdy kotosalla koska pelkään ihmisiä ja menoja, vaan koska oikeasti viihdyn niin.

- Miehellä on 2 poikaa edellisestä avioliitosta. Ovat jo teini-ikäisiä ja oli puhe alkuun, että minä en halua miksikään kakkosäidiksi sitten, enkä halua lapsia kovin tiiviisti meidän elämään. Kuitenkin mies on ehdotellut esim. lomia suunnitellessa yhtäkkiä, että mehän voitaisiin ottaa pojat mukaan. No kun ei voida. Sitten se ei olisi minulle enää loma ollenkaan.

Vierailija
4/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se narttu kulki peräänsä heilutellen ja halusi kaikki vähänkin miellyttävän näköiset miehet sänkyynsä.

Vierailija
5/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin persu!!

Vierailija
6/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei aktiivinen seksielämä ollutkaan miehelle tärkeää. Seksi loppui, kun menimme naimisiin.

N33

Vierailija
7/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä 15 vuotta, kun tajusin ettei hän ole kertonut minulle todella merkityksellisiä asioita lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Kuten että isänsä oli tehnyt pankkiryöstön ja istunut siitä linnassa. Minulle hän näyttäytyi aina keskiluokkaisen perheen poikana. Vuosien myötä tuli esiin kaikenlaista salailua, joka loppujen lopuksi johti eroon. En tänäkään päivänä tiedä tunsinko koko ihmistä ollenkaan.

Vierailija
8/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava kaikin puolin

Vierailija
9/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumus olla aiheettomasti mustasukkainen kaikista tuntemistani ihmisistä, sekä miehistä että naisista.

Vierailija
10/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Olisit kiitollinen tolkunmiehestä.

Vierailija
11/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan ok tyytyväinen avioliitossamme, mutta sopeutumista on vaatineet seuraavat asiat jotka paljastui vasta häiden jälkeen:

- Mies on siivousneurootikko, minä paljon suurpiirteisempi. Helposti jäkättää pienistäkin asioista kuten raolleen jääneestä keittiökaapin ovesta tai sormenjäljistä mikron kahvan vieressä.

- Mies on ilmeisesti luullut, että introvertti ei ole oikeasti introvertti, vaan estynyt ekstrovertti. Ja että hän voisi jotenkin vetää minut kuorestani ja sitten minusta tulisi menevä ja ekstrovertti kuten hänkin. Hän on joutunut kohtaamaan sen faktan, että ei, minä en viihdy kotosalla koska pelkään ihmisiä ja menoja, vaan koska oikeasti viihdyn niin.

- Miehellä on 2 poikaa edellisestä avioliitosta. Ovat jo teini-ikäisiä ja oli puhe alkuun, että minä en halua miksikään kakkosäidiksi sitten, enkä halua lapsia kovin tiiviisti meidän elämään. Kuitenkin mies on ehdotellut esim. lomia suunnitellessa yhtäkkiä, että mehän voitaisiin ottaa pojat mukaan. No kun ei voida. Sitten se ei olisi minulle enää loma ollenkaan.

Toivottavasti mies käy erikseen lomilla lastensa kanssa. Vaikutat todella ikävältä ihmiseltä. Miehet tyytyy kaikenlaisiin.

Vierailija
12/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti kaikkien kotitoiden teon, joita ilmeisesti kuitenkin omassa kotonaan teki, kun paikka ei ollut sikolätti.

Vierailija
13/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Kiitollinen narsistisesta kaljamahaisesta öykkäristä? No onneksi pääsin eroon.

Vierailija
14/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Miten tuollainen piirre voi pysyä piilossa? Persut yleensä paljastuu jo kun istut heidän kanssaan katsomaan yhden uutislähetyksen.

Vierailija
15/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se narttu kulki peräänsä heilutellen ja halusi kaikki vähänkin miellyttävän näköiset miehet sänkyynsä.

Mulla samanlainen. Hinkui omille lomille Italiaan ja Turkkiin. Jouduin kerran ottamaan vastaan tuliaisina tppurin. Siihen loppui leikki - kerronko miten ...?

Vierailija
16/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen muuton myötä jatkoi tavallaan omaa itsekästä elämäänsä. Hänen rutiinit, hänen työt, hänen aikataulut, hänen se ja se. Elin lapseni kanssa omaa elämää ja hän omaansa. Mykkäkoulut ja hylkäämiset.

Vierailija
17/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuinka mies oli yhä napanuorastaan kiinni äidissään. Ja kuinka iso tekijä oli aina, omissa puheissaan. Käytäntö muuta. Ja miten mies nyrjähtääkään, kun oma lapsi syntyy - ja näkee lapsen siitä hetkestä alkaen vain kilpailijana ja elämisen esteenä itselleen.

Vierailija
18/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva pikkuasioista valittaminen ja negatiivisuus.

Vierailija
19/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Miten tuollainen piirre voi pysyä piilossa? Persut yleensä paljastuu jo kun istut heidän kanssaan katsomaan yhden uutislähetyksen.

Ei katsonut uutisia ja oli aluksi aika hiljainen. En vain osannut aavistaa.

Vierailija
20/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Kiitollinen narsistisesta kaljamahaisesta öykkäristä? No onneksi pääsin eroon.

Olisit laittanut nämä pointit heti, vai putoileeko vielä lisää järisyttävää?