Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kielteinen piirre puolisossasi paljastui

Vierailija
07.04.2023 |

vasta häiden tai yhteen muuttamisen jälkeen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetti kaikkien kotitoiden teon, joita ilmeisesti kuitenkin omassa kotonaan teki, kun paikka ei ollut sikolätti.

Minä taas menin lankaan luulemalla miestä himosiivoojaksi, kun kertoi siivonneensa monta tuntia ennen treffejä. Monen tunnin siivous olikin todennäköisesti tarpeen siksi, että edellisestä kerrasta oli vierähtänyt todella paljon aikaa.

Vierailija
22/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin persu!!

Olisit kiitollinen tolkunmiehestä.

Kiitollinen narsistisesta kaljamahaisesta öykkäristä? No onneksi pääsin eroon.

Olisit laittanut nämä pointit heti, vai putoileeko vielä lisää järisyttävää?

Eiköhän tässä ollut antini tähän keskusteluun. Nyt ulos reippailemaan. Hyvää päivän jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei sovi se, että päivärytmi on sama joka päivä, vaan hänellä pitää olla vaihtelua. Minulle taas säännöllinen rytmi on todella tärkeä. Olemme oppineet elämään asian kanssa, ja tekemään kompromisseja, koska kumpikin tietää, mikä on toiselle tärkeää.

Vierailija
24/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kuinka mies oli yhä napanuorastaan kiinni äidissään. Ja kuinka iso tekijä oli aina, omissa puheissaan. Käytäntö muuta. Ja miten mies nyrjähtääkään, kun oma lapsi syntyy - ja näkee lapsen siitä hetkestä alkaen vain kilpailijana ja elämisen esteenä itselleen.

Lapsen suhteen just kuin nuori Donner oman kertomansa mukaan. Siinäpä rantaleijona, flirttitykki.

Vierailija
25/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni neuroottisuus tuli ilmi vasta, kun tulin raskaaksi 7 vuoden yhdessäolon jälkeen. Tämä piirre seurauksineen on ollut minulle liitossani rasittavinta, enkä varmasti olisi mennyt naimisiin hänen kanssaan, jos se olisi ilmennyt pahimmalla tavoillaan aikaisemmin.

Vierailija
26/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se narttu kulki peräänsä heilutellen ja halusi kaikki vähänkin miellyttävän näköiset miehet sänkyynsä.

Mulla samanlainen. Hinkui omille lomille Italiaan ja Turkkiin. Jouduin kerran ottamaan vastaan tuliaisina tppurin. Siihen loppui leikki - kerronko miten ...?

Kohde Gambia. Sitten soitti, että on tutustunut yhteen ihmiseen ja tuo tuliaisena Suomeen. Joo, toikin, ja se nkeggerijätkä asui kuukausikaupalla meidän olohuoneessa, kunnes siirtyi kokonaan muijan viereen  makkariin. Enää ei teeskennelty ystävyyttä.

Tiettävästi piereskelee siellä kämpässä vieläkäkin.

Vierailija
27/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma emäntä lopetti yhteenmuutossa kokonaan kaupassakäynnin ja ruoanlaiton. Hän selviää hyvin sillä, että tekee vedenkeittimellä nuudelia töiden jälkeen. Jos itse haluan syödä oikeaa ruokaa, niin kauppareissu ja kokkailu on täysin minun vastuullani. Ennen yhteenmuuttoa löytyi kyllä oikeaa ruokaa jääkaapista hänenkin luonaan.

Myöskään tiskit eivät enää löydä tiskikoneeseen, vaan ne jätetään keittiönpöydälle, josta siirtää ne illalla tiskialtaaseen. Lopulta minä ne joudun tiskikoneeseen laittamaan.

Suhteellisen pieniä asioita, mutta aika-ajoin kiristää kupolissa todella paljon.

Vierailija
28/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies tietää aina kaikesta kaiken ja ei koskaan tyhmäile mitään. Tietää aina miten toimia ja miten ratkaista tilanne. Tulee sellainen olo, että olen lapsi ja hän on isäni. Saisi joskus tyriä jossain ja tehdä vähän huonojakin valintoja.

Vierailija
29/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mies tietää aina kaikesta kaiken ja ei koskaan tyhmäile mitään. Tietää aina miten toimia ja miten ratkaista tilanne. Tulee sellainen olo, että olen lapsi ja hän on isäni. Saisi joskus tyriä jossain ja tehdä vähän huonojakin valintoja.

Harvinaista, yleensähän naiset valittavat, että mies ei tiedä eikä osaa mitään. Kyllä itsekin olisin ihan mieluusti tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
30/30 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma emäntä lopetti yhteenmuutossa kokonaan kaupassakäynnin ja ruoanlaiton. Hän selviää hyvin sillä, että tekee vedenkeittimellä nuudelia töiden jälkeen. Jos itse haluan syödä oikeaa ruokaa, niin kauppareissu ja kokkailu on täysin minun vastuullani. Ennen yhteenmuuttoa löytyi kyllä oikeaa ruokaa jääkaapista hänenkin luonaan.

Myöskään tiskit eivät enää löydä tiskikoneeseen, vaan ne jätetään keittiönpöydälle, josta siirtää ne illalla tiskialtaaseen. Lopulta minä ne joudun tiskikoneeseen laittamaan.

Suhteellisen pieniä asioita, mutta aika-ajoin kiristää kupolissa todella paljon.

Meillä sama mutta toisin päin. Mies luuli, että yhteenmuutto tarkoittaa sitä, että hän saa ilmaisen kodinhoitajan, joka siivoaa, käy kaupassa (ja maksaa ruoat), kokkaa joka ilta.