Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan ehkä vihdoin hyväksymään sen että painoni ei tule olemaan alle 60kg

Vierailija
07.04.2023 |

Haluan kuitenkin välillä nauttia hyvästä ruuasta ilman huonoa omaatuntoa, ja suklaa on heikkouteni. Ehkä se ei enää iässäni haittaa että vatsassa on pari makkaraa ja etten mahdu tiettyä kokoa oleviin vaatteisiin. Kaupasta saa kyllä sitäkin kokoa mihin mahdun.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä taas, itse painan 60 kg ja olen 165 cm pitkä. Juoksen paljon, eikä todellakaan ole makkaroita vatsassa. Vaatekokoni on s ylhäältä ja alhaalta. Minusta olen sopiva, en lihava. Turhaan ap murehdit. Olet hyvä juuri noin.

Se tuo lihas tuppaa nykyään olemaan rasvaa, kuten liikuntaa tuppaa olemaan salilla ja puistonpenkillä somettelu.

Mutta itsepetos on petoksista lievin ja maistuvin.

Tsemppiä, kyllä se siitä. Hanki vaikka aktiivisuusmittari tai älykello, se tsemppaa kummasti liikkumaan. Kokeile muita lajeja että löydät sellaisen lajin mihin syntyy intohimo. Esim. tanssi.

t. tanssiope 100 kg

Vierailija
42/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano "ei ikinä". Kuinkas paljon ne tuhkat painaa? Taisi olla pari kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi, ap. Olen yhtä pitkä ja koko aikuisikäni painanut 53-56 kg, mutta viimeisen vuoden aikana lihonut sairasteluiden takia niin, että osa vaatteista on jäämässä pieneksi. Vaaalla en ole uskaltanut käydä, mutta luulen painavani ainakin 65 kg, ehkä enemmänkin.

Olen lisännyt liikuntaa ja katson syömisiä melko tarkasti. Olen kasvissyöjä ja noudatan Välimeren ruokavaliota, en ahmi ja herkkuja syön aika harvoin. Liikuntaa tulee yleensä yli 10 000 askelta päivässä plus pari kertaa viikossa lihaskuntotreeniä. Silti paino ei tunnu laskevan ja alkaa olla epätoivoinen olo. Ikääkin on vasta reilu 40v. Ihan valmis en ole vielä luovuttamaan, joten kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan!

Mulla on sama tilanne, uskalsin viimein vaa'alle ja se näytti 70kg! Järkytyin mutta no, kännän sen nyt sitten sisuksi. 40v on täällä myös mittarissa eikä paino putoa vaikka laskee joka suupalan eikä ole mitään selkeitä paheita.

Täällä kun herkkuketjuissa ihmiset kertoo syövänsä litran jäätelöä, megapussin sipsejä ja ison pizzan - luen näitä aivan hämmästyneenä. Mun viikonloppuherkku on Pätkis ha hedelmiä... enkä siis kaunistele mitään numeroita, käytän kaikki ruoat ja juomat vaa'an kautta.

No, olen päättänyt lähteä taklaamaan tätä pätkäpaastolla. Hiljalleen ikkunaa venyttäen kunnes paino lähtee laskemaan. Ja ne vähäisetkin sokerit pois, ja hiilarit minimiin.

Minulla sama hämmästys. Luen myös tuota toista ketjua missä hoikat kertoo paljonko syövät ja voi hurja sitä ruoan määrää! Minäkin lasken kaloreita tiukasti (noin 800 kcal päivävaje) ja jätän epäterveelliset syömättä, herkuttelen kasviksilla ja paino ei vaan tipu halutulla tavalla. Minulle paino tuli kilpparin vajaatoiminnassa ja vaihdevuosien myötä. Ei auta edes liikunta vaikka liikun paljon. Painoa on vielä enemmän kuin sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän