Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko riippuvainen yhteiskunnasta

Vierailija
07.04.2023 |

Vai pärjäisitkö ilman esimerkiksi tukia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän tuilla, koska en ole koskaan saanut muuhun mahdollisuutta.

Sulla on mahdollisuus ryhtyä itsenäiseksi ammatinharjoittajaksi tai perustaa yritys. Ihmisen osa ei ole pelkkää saamista. Kohta rikkaat ei anna tukiakaan, niin kannattaisi tsempata. 

Vierailija
22/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tavalla, vaikken saa mitään muita tukia kuin lapsilisää (sitäkään en oikeasti tarvitsisi). Olen töissä julkisella, olen opiskellut useamman akateemisen tutkinnon, lapseni käyvät koulua yhteiskunnan piikkiin, käytän satunnaisesti julkista terveydenhuoltoa, hyödynnän julkista liikennettä ja ajan yhteiskunnan ylläpitämillä teillä, käytän julkisia kulttuuripalveluita Aika vähän nykyään on sellaisia elämän perustarpeita, joihin yhteiskunta ei osallistuisi jollain tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on jollakin tavoin riippuvainen yhteiskunnasta vaikkei nostaisi tukia, eikä yhteiskunnan ulkopuolella olemisessa ole tavoiteltavaa tai ihailtavaa.

Vierailija
24/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kunnalla töissä, joten olen.

Kuin myös

Vierailija
25/25 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän tuilla, koska en ole koskaan saanut muuhun mahdollisuutta.

Sulla on mahdollisuus ryhtyä itsenäiseksi ammatinharjoittajaksi tai perustaa yritys. Ihmisen osa ei ole pelkkää saamista. Kohta rikkaat ei anna tukiakaan, niin kannattaisi tsempata. 

Mistä luulet, että tuilla elävä, omaisuudeton ja takauskelvottomia tuttuja omaava voisi saada rahaa yrityksen perustamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi