Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä nähtyä

Vierailija
07.04.2023 |

Olen käymässä vaimon kanssa kylpylässä. Näin eilen illalla karvattoman, siis alapäästä posliinin miehen! Jotenkin asiasta innostuin, aattelin kokeilla kun kotiin päästään. Vaimoni on muutenkin, mitähän hän tuumaa jos teen yllätyksen...😁

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore havainto kylpylöistä on että suurimmalla osalla miehistä on kassit ja varret ajeltu. Naturelleja puskia jonkin verran, mutta posliineja ei juurikaan. Tässä olen huomannut alueellista eroa, koska etelä-Suomessa posliineja tulee enemmän vastaan kuin pohjoisempana, jossa luomut tuntuvat olevan suosituimpia.

Vierailija
82/99 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudisti rannoilla yleisin malli kaikilla on posliini. Aluksi hieman oudoksuttiin mutta nyt molemmilla täys posliini ja on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore havainto kylpylöistä on että suurimmalla osalla miehistä on kassit ja varret ajeltu. Naturelleja puskia jonkin verran, mutta posliineja ei juurikaan. Tässä olen huomannut alueellista eroa, koska etelä-Suomessa posliineja tulee enemmän vastaan kuin pohjoisempana, jossa luomut tuntuvat olevan suosituimpia.

Missä välissä havainnoit ja tilastoit. Kylpylöissäkö kuljet tappi ojossa vauvapalstaa tuijottaen??

Vierailija
84/99 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies" jonka näit oli suurella varmuudella joko homo, híntti, tai muu sodomiitti. Karheat ihokarvat ja häpykarvoitus on miehisen miehen merkki, kukaan mies ei omaehtoisesti alenna itseään. 

Vierailija
85/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Aloin tosissani harkitsemaan tuota ajelua. Kiinnostas kyllä kokeilla kun vaimokin kerran innostui ja pyysi kokeileen. Tossa lähellä on kyllä kauppa jos hakis sieltä tarvikkeet ja höyläis illan uintien jälkeen pois. Olis sit aamulla saunassa sileää. Jos ajelis noi vähät rintakarvat samalla. Kerron sit huomenna tuntemuksia kun tuun altaalta ja saunasta.
Up.

No, sheivasiko epäröijä ja mikä oli lopputulos?

Vierailija
86/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman havainnon mukaan posliini miehillä oli yleisintä vuosina 23-24, nyt on palattu takaisin enempään karvoitukseen. Perustuu uimahalleissa havaittuun.

Vierailija
87/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa nakurannalla vaimon kanssa huomasimme, että vaimolla taitaa olla koko rannan ainoa luonnollinen (ja sivumennen sanottuna tuuhea) karvoitus. Vaimo sanoi tuntevansa, että se herättää huomiota. Poikkeuksena säännöstä oli sentään yksi lesbopari, joka myös oli jättänyt rauhaan tuon naisen niin luonnollisen koristeen.

Vierailija
88/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Aloin tosissani harkitsemaan tuota ajelua. Kiinnostas kyllä kokeilla kun vaimokin kerran innostui ja pyysi kokeileen. Tossa lähellä on kyllä kauppa jos hakis sieltä tarvikkeet ja höyläis illan uintien jälkeen pois. Olis sit aamulla saunassa sileää. Jos ajelis noi vähät rintakarvat samalla. Kerron sit huomenna tuntemuksia kun tuun altaalta ja saunasta.
Up.

Kyllä, ajoin pois. Jostain syystä viestejäni ei ole julkaistu.

Vierailija
89/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman havainnon mukaan posliini miehillä oli yleisintä vuosina 23-24, nyt on palattu takaisin enempään karvoitukseen. Perustuu uimahalleissa havaittuun.

Tuossa voi olla perää, vähän samanlaista havainnut. Olisiko työpaikoille palaaminen lisännyt myös duuniporukan saunailtoja, ja siellä sitten halutaan esiintyä professionaaleina ja linkedin-kelpoisina, eikä minään karvattomina seksipetoina?

Itsehän olen 50+ yksinyrittäjä, joten karvojenkaan kanssa ei tarvitse ajatella sidosryhmäetuja vaan voi sheivata juuri sen verran kuin itsestä tuntuu (olen posliini).

Vierailija
90/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up.

Kyllä, ajoin pois. Jostain syystä viestejäni ei ole julkaistu.

Jatkan vielä. Ajelun jälkeen olo ja tunne oli erittäin kiihottunut. Vaimokin tykkäs! Kun menin kylpylän suihkuun ja saunaan iski ensin nolous mut kyllä se kaikkosi kun oli pari muutakin karvatonta. Tämä tunne vaan on aika uskomaton, tällä mennään ainakin toistaiseksi.

Vierailija
91/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkeiden sheivaus höylällä on kiihottavaa!! Jos sheiveri eli höylä on ihan uusi, niin varovasti vehkeen ja varsinkin tyven alueella, jossa iho on ohuempaa ja on aina ollut karvojen peittämänä. Jo hieman käytetyllä höylällä on helpompi sheivata.

Vierailija
92/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivastteko varren kovana vai löysänä?

Vierailija
93/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivastteko varren kovana vai löysänä?

Minä hoidan varren ja juuren pinseteillä, pysyy pitempään sileänä, laajemmalta alueelta sitten sheivailemalla.

Ja mitä kysymykseen tulee, ei siinä nyt ainakaan täyskovana pysy kun ähertää aikansa pinsettien kanssa. Välillä jäykistyy enemmän, välillä vähemmän, riippuu millaisella otteella siinä nyt touhuaa.

Vierailija
94/99 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi varautua siihenkin, että nainen ei pidä ajellusta miehen alapäästä tai nauraa itsensä kipeeksi sen nähdessään.

Kyllä vaimo ainakin kovasti pitää mun posliini alapäästä.

Ihan yhtä paljon, kuin minä hänen.

Vierailija
95/99 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla ennenkuin ajoin pois ja kerroin suunnitelmasta, vaimo sanoi että omatpa ovat karvasi. Vähän myöhemmin sanoi että kyllä miehellä pitää olla karvat mut nyt muutaman vuoden kuluttua pyytää ajamaan pois, ei pidä sängestä. Kunpa ne pysyis kokonaan poissa, ei olisi vaivaa ajella pois, pidän vain tästä enemmän, se miltä näyttää ja tuntuu. Vähät välitän mitä muut sanovat tai ajattelee.

Vierailija
96/99 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekalla kerralla ennenkuin ajoin pois ja kerroin suunnitelmasta, vaimo sanoi että omatpa ovat karvasi. Vähän myöhemmin sanoi että kyllä miehellä pitää olla karvat mut nyt muutaman vuoden kuluttua pyytää ajamaan pois, ei pidä sängestä. Kunpa ne pysyis kokonaan poissa, ei olisi vaivaa ajella pois, pidän vain tästä enemmän, se miltä näyttää ja tuntuu. Vähät välitän mitä muut sanovat tai ajattelee.

Käy sokeroinnissa, pysyy sänki pehmeänä ja muutenkin iho on sileämpi. Näin olen itse huomannut.

M56

Vierailija
97/99 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa kylpylöiden asiakaskunta on posiliineja alakerrasta 99% ja homopareilla on karvat yleensä. Se on ilmeinen muoti ja kaippa kohta rupeaa ryijy olemaan heteroillakin. 

Kotimaan pikkukaupungin uimahalleissa on poslarit vain nuoremmilla, siis alle kolmekymmentä vuotiaille yleisempi. Itse olen setä iässä ja lähes ainoana. 

Vierailija
98/99 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopassa kylpylöiden asiakaskunta on posiliineja alakerrasta 99% ja homopareilla on karvat yleensä. Se on ilmeinen muoti ja kaippa kohta rupeaa ryijy olemaan heteroillakin. 

Kotimaan pikkukaupungin uimahalleissa on poslarit vain nuoremmilla, siis alle kolmekymmentä vuotiaille yleisempi. Itse olen setä iässä ja lähes ainoana. 

Oltiin juuri vaimon kanssa aikuisten sekasaunassa Itävallassa ja suurin osa oli posliineja, me mukaan lukien.

Sopii mielestäni hyvin tuollaiseen paikkaan missä kaikki on alasti keskenään. Samoin kesällä espanian nudisti rannalla oikeastaan kaikki oli posliineja.

Vierailija
99/99 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin juuri vaimon kanssa aikuisten sekasaunassa Itävallassa ja suurin osa oli posliineja, me mukaan lukien.

Sopii mielestäni hyvin tuollaiseen paikkaan missä kaikki on alasti keskenään. Samoin kesällä espanian nudisti rannalla oikeastaan kaikki oli posliineja.

Vaimoni ei ikinä suostuis nakurannalle. Ei edes mökillä käy alasti saunasta uimassa vaikkei rantaan mistään edes näy. Ei edes syksyllä pimeään aikaan. Minä taas voisin mennä nakurannalle ja olen tehnyt ja teen noita jälkimmäisiä asioita. Minua ei oma eikä muiden alastomuus häiritse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme