Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä nähtyä

Vierailija
07.04.2023 |

Olen käymässä vaimon kanssa kylpylässä. Näin eilen illalla karvattoman, siis alapäästä posliinin miehen! Jotenkin asiasta innostuin, aattelin kokeilla kun kotiin päästään. Vaimoni on muutenkin, mitähän hän tuumaa jos teen yllätyksen...😁

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alkaa olla kesä ja mökkireissut tulossa niin täytyy käydä brassauttamassa talviturkki pois.

M54

Vierailija
62/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvattomana on paljon mukavampaa käydä kylpylässä ja uimahallissa kuin puskan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täysposliini on lähinnä naurettavan näköinen enkö kyllä tykkää siitä miltä se tuntuukaan. Joskus aikoinaan armeijassa taidettiin porukalla ajella posliiniksi ja en kyllä ikinä enää. Näyttää naurettavalta, seuraavana päivänä jo kutisee ihan saatanasti, eikä ole hygienistäkään. Kyllä siellä alapäässä karvoja pitää olla, niin miehellä kuin naisella. Sopivasti kun siistii ettei ihan rehota valtoimenaan joka suuntaan.

Vierailija
64/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen käymässä vaimon kanssa kylpylässä. Näin eilen illalla karvattoman, siis alapäästä posliinin miehen! "

Minä taas kävin autoliikkeessä ja näin siellä sellaisen auton jossa ei ollut lainkaan normaalia vaihdekeppiä.

Myyjä kertoi että tämä on nyt sellainen automaattivaihteinen auto.

On se hurjaa mitä kaikea sitä nykyään voi nähdäkään jos käy ulkona asunnostaan.

Vierailija
65/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajelemaan lähtee, niin siinä saisi sitten monet miehet ajella säärensä ja käsivartensakin. Ja se taas olisi todella turn off.

Minä ajelen koska muuten vasta oudolta näytänkin.

Olen muuten vaalea ja täysin karvaton, myös reisistä mutta polven alapuolella sääret ovat jalkaterään saakka paksun tumman karvoituksen peitossa. Tämä vasta katseita kerääkin kun porukka selvästi ihmettelee miksi ja miten olen saanut sokeroitua kaikkialta muualta ihan sileäksi.

Nykyään pyöräilijöiden lisäksi muutkin vähän urheilullisemmat miehet ajelevat säärensä paljaiksi mieluummin kuin kulkevat hiestä tahmeat karvasukat jaloissa kesähelteillä joten eipä tuota kukaan katsele kuin ehkä jossain pikkujunttilan metsästysseuran saunaillassa.

Vierailija
66/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kiinnittänyt huomiota että moni mies nykyään siistii myös peräaukkonsa? Uimahallissa huomasin taas.

Vierailija
67/70 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun alkaa olla kesä ja mökkireissut tulossa niin täytyy käydä brassauttamassa talviturkki pois.

M54

Tuota myös harkinnut mut en jaksa odottaa että kasvaa takaisin, siispä sheivaan.

Vierailija
68/70 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole kylpylä- tai edes uimahallireissuja ollut viimeiseen kymmeneen vuoteen?

Olisi mielenkiintoista kuulla millaisessa junttilassa tuo tapahtui.

Jo tuossa 10v sitten kun käytiin vauvauinnissa Espoossa oli melkein jokaisella 30-40v iskällä vähintään siistitty karvoitus mutta täysin posliini löytyi jo niin monelta ettei sitä enää edes peitelty.

En ole vauvauinnissa käynyt, mutta olen kolmekymppinen Espoossa, ja ainakin omissa piireissä suurimmalla osalla miehistä on posliini tai melkein posliini. Itsellänikin on posliini, eikä sitä osaa hävetä kun se on ihan normisettiä nykyään. Musta tuntuu että omassa ikäluokassa munakarvojen ajelu on ihan kuin jotain parranajoa, siis jotain mikä on tavallinen arjen rutiini.

Olen tuore isä ja ensimmäisiä kertoja vauvauinteja takana. Oon kiinnittänyt huomiota että tosiaan, näillä isillä tosiaan on aika usein posliini. Ei toki kaikilla mut usein. Itse vähän siistin joskus reunoja kun en juuri muuten ole karvainen mut kokonaan pois, en taida. Sen huomaa että suihkussa ja saunassa moni ohimennen vilkaisee toista että missä kuosissa toinen on, niin teen minäkin. No, tätä kirjoittaessa ehkä vähän kumminkin alkoi kiinnostamaan aihe että jos kumminkin, joskus ajais pois ihan vaan kokeeksi. Tarvii ehkä jutella vaimon kans ettei tule järkytyksenä. Hän ajelee kyllä omaansa joten ei vieras aihe ole.

Vierailija
69/70 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tuo ketjun eka viesti, kun tuntuu siltä että täällä pääkaupunkiseudulla posliineja miehiä vilisee kaikkialla suihkutiloissa ja pukukopissa.

Tuntuu että miehet oikeasti haluavat ajella, ja nyt siitä on tullut helppoa kun se on sosiaalisesti niin hyväksyttyä, eikä tarvitse pelätä että erottuu joukosta. 

Vierailija
70/70 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on oma tyylis? Lopetin ite ajelun kun aina tuli näppyjä. Aloin käymään sokeroinnissa niin näpyt lähti. Sileys kestää 4-6 viikkoa. Täällä myös salilla iso osa ajellu kaikki pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi