Kylpylässä nähtyä
Olen käymässä vaimon kanssa kylpylässä. Näin eilen illalla karvattoman, siis alapäästä posliinin miehen! Jotenkin asiasta innostuin, aattelin kokeilla kun kotiin päästään. Vaimoni on muutenkin, mitähän hän tuumaa jos teen yllätyksen...😁
Kommentit (70)
Mahtaako olla tottakaan? En ole Kuopiossa enkä tällä koko seudulla koskaan karvatonta äijää nähnyt? Taitaapi olla mukuloitten juttuja vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, ei tossa ole mitään ihmeellistä. Ehkä joskus 90-luvulla tai aiemmin ku ei muusta tiedetty. Onneks nykyään on höylät sheiverit ym vehkeet.
Sinä et tainnut olla siellä 90-luvulla kun tuollaista soopaa väität. Posliineja oli jo 70-luvulla, joten on sitä osattu ennenkin, eikä mitään uutta taivaan alla. Ekan kerran sain posliinia -78 ja samana vuonna kokeiltiin ekan kerran pyllyseksiäkin. Mutta ainahan nuoret luulee keksivänsä seksin.
Älä pappa innostu! Tarkotin että nykyään on yhtä normaalia olla ilman karvoja kuin niiden kanssa. Ei siitä tarvii tehä numeroo. Jollain on parta, jollain ei. Jollain on pitkä tukka, jollain kalju. Jollain on munakarvat, jollain ei. So!?!? Ei siinä oo mitään ihmeellistä.
normaali ei muutu ajan juostessa. Karvoitus on ihmisellä normaali karvattomuus ilman omaa syytä pikku poikkeama mut itsetehtynä epänormaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kylpylä- tai edes uimahallireissuja ollut viimeiseen kymmeneen vuoteen?
Olisi mielenkiintoista kuulla millaisessa junttilassa tuo tapahtui.
Jo tuossa 10v sitten kun käytiin vauvauinnissa Espoossa oli melkein jokaisella 30-40v iskällä vähintään siistitty karvoitus mutta täysin posliini löytyi jo niin monelta ettei sitä enää edes peitelty.
En ole vauvauinnissa käynyt, mutta olen kolmekymppinen Espoossa, ja ainakin omissa piireissä suurimmalla osalla miehistä on posliini tai melkein posliini. Itsellänikin on posliini, eikä sitä osaa hävetä kun se on ihan normisettiä nykyään. Musta tuntuu että omassa ikäluokassa munakarvojen ajelu on ihan kuin jotain parranajoa, siis jotain mikä on tavallinen arjen rutiini.
Löysin tämmöisen ketjun kun paljon pyöräilen ja sen takia ajan välillä nivusista karvat koska hankaavat. Ja ajelun jälkeen rasvaa tai vaseliinia jotta kitka vielä pienenee. Mutta että kokonaan pois?? Millainen hän on tuo sun oma piirisi? Ja että normisettiä? Ootko omin silmin nähnyt kaverisi karvattomana vai onko vain poikien puheita. En usko että noin yleistä on vaikka muuta väität. En ite ees kehtais olla alasti tässä kuosissa saati kokonaan ilman karvoja.
Tänään kävin uimahallissa ja suihkussa oli lisäkseni kolme 25-40 miestä joilla kaikilla oli naturellit pöheiköt. Yleensä noin puolet on ajeltuja.
Itse kävin saksalaisessa kylpylässä mieheni kanssa talvella, ja sanoisin että 80% miehistä oli täysin posliineja, lopuilla jonkin verran karvaa. Yhtään kunnon tuuheaa karvoitusta en nähnyt. Pidin näkemästäni, oikein kiinnitti huomion kun melkein kaikilla oli se kalun yläpuolinen alue ajeltu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin uimahallissa ja suihkussa oli lisäkseni kolme 25-40 miestä joilla kaikilla oli naturellit pöheiköt. Yleensä noin puolet on ajeltuja.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli oikea päätelmä kun oltiin työkavereiden kans saunomassa, itsellä karvaton alapää. En ekaks meinannut mennä koska hävetti. Sit aattelin että ihan sama, antaa mennä. Nopealla vilkaisulla toisella myös posliini, kolmannella lähes, neljäs liki luonnollinen pöheikkö. Alun jännityksen jälkeen en peitellyt pyyhkeellä koska ei muutkaan. Eli ei ole näköjään harvinaista. Kyllä sen huomas että karvoitus nopeasti tarkastettiin toiselta😁. Eli antaa mennä jos siltä tuntuu, kesä ja helteet lähestyy...
Nyt tuli ongelma! Oon 17 v kundi ja pitänyt posliinia jo pari vuotta mut en oo siitä kellekään kertonut eikä se ole tullut muutenkaan ilmi, muijaakaan ei ole :( . Nyt pitäis lähtee lomareissulle kavereiden kanssa ja mennään varmaan uimaan ja lopuksi yhden kaverin mökille saunoon. En kehtaa mennä karvattomana ja alasti mihinkään. Pitääkö olla uikkarit jalassa koko ajan? Mitenkä te muut karvattomat ootte rohkaisseet mielenne? Mitä jos kaverit nauraa... Taidan sanoo että mulla on paha ihottuma etten voi saunoa tms. Tai sit en lähe reissuun mukaan ollenkaan. Karvatkaan ei ehdi kasvaan takas kun jo viikon päästä olis lähtö, ja se pirun sänki alkaa kumminkin pisteleen parin päivän päästä. Niin, meillä on ollut SE JUTTU semmoinen että yleensä uitu nakuna paitsi jos ollaan uimarannalla tai ihan tien vieressä. Mut heti kun silmä välttää ni alasti ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli ongelma! Oon 17 v kundi ja pitänyt posliinia jo pari vuotta mut en oo siitä kellekään kertonut eikä se ole tullut muutenkaan ilmi, muijaakaan ei ole :( . Nyt pitäis lähtee lomareissulle kavereiden kanssa ja mennään varmaan uimaan ja lopuksi yhden kaverin mökille saunoon. En kehtaa mennä karvattomana ja alasti mihinkään. Pitääkö olla uikkarit jalassa koko ajan? Mitenkä te muut karvattomat ootte rohkaisseet mielenne? Mitä jos kaverit nauraa... Taidan sanoo että mulla on paha ihottuma etten voi saunoa tms. Tai sit en lähe reissuun mukaan ollenkaan. Karvatkaan ei ehdi kasvaan takas kun jo viikon päästä olis lähtö, ja se pirun sänki alkaa kumminkin pisteleen parin päivän päästä. Niin, meillä on ollut SE JUTTU semmoinen että yleensä uitu nakuna paitsi jos ollaan uimarannalla tai ihan tien vieressä. Mut heti kun silmä välttää ni alasti ;)
Höh, mitä väliä? Ajathan sä oletettavasti parrankin etkä kulje paperipussi päässä kaupungilla. Jos kaverit nauraa niin kehoita kokeilemaan itse niin tietävät. Selkä suoraksi ja ole oma itsesi. Käy vaikka uimahallissa tai maauimalassa kokeeksi toteamassa että joka toinen jannuhan siellä on jo siistinyt itsensä, ehkäpä kaveripiirisikin?
Etkö sitten muka ole kavereiden kanssa pariin vuoteen käynyt naku-uinnilla, jos se kerran yleensä on teidän SE JUTTU?
Opiskelujen takia ollaan erillään ja nyt pitkästä aikaa nähdään ja lähetään reissuun. Kait tarvii ottaa riski ja mennä vaan pokalla. En osaa kuvitella että muutkin ajelis, ainakaan kaikkee. Parempi kumminki silee kuin sänki. No, sit sen näkee mitä tapahtuu. Olisin kasvattanut takas jos olisin tiennyt tästä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelujen takia ollaan erillään ja nyt pitkästä aikaa nähdään ja lähetään reissuun. Kait tarvii ottaa riski ja mennä vaan pokalla. En osaa kuvitella että muutkin ajelis, ainakaan kaikkee. Parempi kumminki silee kuin sänki. No, sit sen näkee mitä tapahtuu. Olisin kasvattanut takas jos olisin tiennyt tästä aiemmin.
Aatteles jos sitten kaikki olisivatkin olleet sileitä ja sinä ainoa puskallinen 😂
Kerropa ihan huvikseen meille lopputulos reissun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteles jos sitten kaikki olisivatkin olleet sileitä ja sinä ainoa puskallinen 😂
Siis kuvitteellinen lopputulos kuvitteellisen reissun jälkeen
Kerran törmännyt kylpylässä keski-ikäiseen mieheen joka oli muuten yltäpäältä tummassa karvoituksessa mutta vehkeet oli kokonaan ajeltu reilummalla kädellä. Oli lähinnä koomisen näköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Kerran törmännyt kylpylässä keski-ikäiseen mieheen joka oli muuten yltäpäältä tummassa karvoituksessa mutta vehkeet oli kokonaan ajeltu reilummalla kädellä. Oli lähinnä koomisen näköinen :D
Tää on pääsyy miksi en itse ajele täysposliiniksi. Kullin varren pinsetöin täysin sileäksi fiiliksen vuoksi, mutta ympäristön vedän kerran viikossa trimmerillä pariin milliin ja jätän päälle vähän pidempää tupsua. Tuo riittää, ettei tule sitä ympyränmuotoinen valkoinen laikku munien ympärillä -efektiä, mutta tuntuu silti kivemmalta itsestä. Kassit voisi myös sheivata kokonaan ilman että se näyttäisi tyhmälle, mutta en jaksa vaivautua kun pitäisi sitten olla ihan koko ajan sitä tekemässä kun vaimo valittaa sängestä niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Alotin sheivaamisen parikymppisenä n. 15 vuotta sitten ja aluksi kasvatin aina jonkinlaisen karvoituksen saunailtoja varten. Silloin ajeltuja ei muilla ollutkaan. Olen sittemmin jo vuosia mennyt häpeilemättä poslarinakin saunaan. Kukaan ei ole koskaan naureskellut tai kommentoinut mitään. Nykyään siistittyjä ja poslareitakin näkee lähes missä tahansa nuorten miesten porukassa, joten en usko, että erotut omassa porukassasi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissu tehty. Tuolla mökillä olin ekaks uikkarit jalassa mitä ihmetteivät, siinä sit vilkaisin muilta että mikäs on tilanne. Kahdella poslari ja yhdellä lähes eli reilusti lyhennetty. Kaveri kysyikin että miks sulla on housut uidessa ja saunassa. Vastasin että nolotti kun oon ajellu. Se oli täysin turhaa koska muutkin! Koko viikon jännitin tota tilannetta siis ihan turhaa!! Olis ehkä nolottanu enemmän jos olisin ainoo sheivannut. Reissussa vaivihkaa vetelin vessassa höylällä jottei tuu sänki.
Minulla on vaimon pyynnöstä kaikki karvat pois alapäästä.
Käymme mökkikuntamme uimahallissa silloin tällöin ja siellä en ole kenenkään huomannut tuijottavan. Ainoa oli ilmeinen homo, joka meidän kahdestaan ollessa saunassa rupesi levittelemään jälkojaan koittaen ilmeisesti iskeä... En lämmennyt.
Saksassa olemme käyneet kylpylöissä ja siellä on lähes kaikki kävijät karvattomia.
Niissä uimahalleissa ja liikuntakeskuksissa missä mä käyn posliini ei oo ollenkaan harvinaista. Oon nelikymppinen ja ollut posliini toistakymmentä vuotta enkä muista juuri koskaan olleeni pukukopin/suihkun/saunan ainoa posliinikundi ainakaan Suomessa. Tuntuu että tosi yleistä omassa ikäluokassa ja vielä yleisempää nuoremmissa. Mun entisellä salilla melkein jokainen kundi oli posliini tai tosi lyhyeksi trimmattu mut siellä kävi tosi timmiä ja ulkonäköön panostavaa porukkaa muutenkin. Joskus musta tuntui oudolta näyttäytyä posliinina tuttavien kesken mut just se mun entinen sali sai asenteen muuttumaan kun siellä se oli niin tavallista
Olen itse karvainen muuallta, mtta ajaan aina posliniksi ja se on aivan jees. Naiset ja tytöt tykkäävät kovasti.
Ei ole ollut ennenkään tai sitten jossain maaseudulla. Kaikkea on harrastettu jo aikojen alusta, vaan ei ole julkisesti kehuttu ja esitelty.