Oonko ainut, jota ei vois vähempää kiinnostaa mitä Marin tekee tulevaisuudessa?
Älytön spekulaatio ja kohkaaminen asiasta iltapäivälehtien sivuilla ties monettako päivää. Ja varmaan jatkuu vaan. Ei kiinnosta...
Kommentit (16)
Miksi teet aloituksen? En edes huomaa mitään kohkaamista.
Miljoona SoMe seuraajaa mahdollistaa Sannalle ihan mitä vaan maailmassa, kunhan kertoo mitä haluaa.
Kiinnostaa niin paljon, että teit aloituksen, ja sitten pyörit täällä loppupäivän selittämässä miksi sinua ei kiinnosta.
Minuakin ihmetyttää se kohkaaminen. Jotkut toimittajat ovat kai niin pesunkestäviä Marinin faneja, että heidän on vaikea kuvitella, etteivät kaikki muutkin ole. Vähän kuin Trumpin kannattajat USA:ssa.
Ei ole koskaan kiinnostanut hänen tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää se kohkaaminen. Jotkut toimittajat ovat kai niin pesunkestäviä Marinin faneja, että heidän on vaikea kuvitella, etteivät kaikki muutkin ole. Vähän kuin Trumpin kannattajat USA:ssa.
Huono vertaus.
Ekasta tykätään saavutusten takia, toisesta siksi koska osaa valehdella tarpeeksi hyvin. Persut tietysti ei erota narsisti-Trumppia jeesuksesta.
Minua kyllä kiinnostaa. Neljä vuotta Suomen suistamista turhiin velkoihin ja nyt pelotellaan, että hän pääsihteerinä hävittäisi Naton.
Kyllähän voi jonkin työpaikan Natosta saada, tai EU:sta, niillähän on kyllä rekrysivut, siellä on paljon kiinnostavia työpaikkoja, joihin hallintotieteen maisteri on kelpoinen hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa. Neljä vuotta Suomen suistamista turhiin velkoihin ja nyt pelotellaan, että hän pääsihteerinä hävittäisi Naton.
Juuri tämä kiinnostaa minuakin eli mihin huippuvirkaan pääsee tekemään uusia tuhoja.
Marin on individualistipopulisti, edustaa sitä mitä nykyiset nuoret aikuiset haluaa olla, puolue on toissijainen mutta mahdollistaa 'hyvillä' asioilla suosion kartuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona SoMe seuraajaa mahdollistaa Sannalle ihan mitä vaan maailmassa, kunhan kertoo mitä haluaa.
lol. No ainakin saa asiakkaita, kun perustaa sen Onlyfansin.
Marina ihaillaan saavutusten takia....lähti päivä käyntiin makeilla nauruilla.
Teit aloitiksen aiheesta! Palstan sannahullu on itse kaikken suurin kiihkoilija. Kenenkään muun elämään Sanna Marin ei ole vaikuttanut niin paljon.
ET