Pitkään jatkuneet oudot oireet
Elikkäs tilanteeni on se että noin puoli vuotta sitten aloin kärsiä erittäin voimakkaasta väsymyksestä. Töissä kävin mutta muuta en juuri jaksanut. Virtsaaminen tarve tiheni ja tavarat tippuivat koko ajan käsistä. Tuli voimakas kylkipu ja käsikipu. Lääkäri diagnosoi sen neuropatiaksi kun olen 1 tyypin diabeetikko.
Tammikuussa sairastin infektion minkä yhteydessä sydänoireita ja hengenahdistusta. Päivystyskäynti. Kylkikivut vaan yltyy ja kivut vaan koko ajan pahenee. Väsymys ja voimattomuus erittäin voimakasta. En saa lääkärin aikaa vaikka yritän.Ei auta lääkkeet kipuihin. Tammikuussa heikkeni näkö oikeasta silmä ja nyt toinen jalka on alkanut menettää tuntoa. Olen äärimmäisen uupunut koska olen joutunut taistella saadakseni hoitoa. Tuntuu etten saa apua oireisiini tarpeeksi nopeasti koska olen niin nuori ja näytän vielä terveeltä. En tiedä enää kuinka kauan jaksan. Olen todella huonossa kunnossa.
Raudanpuutettakin minulla on mutta eikai se voi aiheuttaa näitä oireita? Mitä tämä on? Ja onko normaalia ettei lääkärit osaa sanoa mitään?
Kommentit (57)
Itselläni oli viime kesänä silmäoireita ja oikeassa kyljessä kipua. Menivät ohi itsekseen.
Yleisiä jälkitauteja koronasta. Se ei ole hengityselinsqiraus, vaan systeemisairaus, joka vahingoittaa koko kehoa. Eri ihmisillä on erityyppisiä jälkioireita, aika tuuria, mitä kukin saa. Ja täysin oireettomillakin on todennäköisesti sydänvaurio. Yhdessä tutkimuksessa tutuökittiin oireettomana koronan sairastaneet ja sittemmin itsensä terveiksi tunteneet ja heilläkin oli tullut piilevä sydänvaurio. Nämä viime aikoina yleistyneet nuortenkin äkkikuolemat ovat juurikin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä?
Säästä tai lainaa rahaa ja mene yksityislääkärille. Tai osta laaja verikoepaketti Synlabilta, ei tarvitse lähetettä.
Ei ole poikkeavaa verikokeissa paitsi ferritiini on matalahko.
Ap
Oisko mahdollista, että kävisit yksityisellä? Julkisella ei tahdo hoitoa/tutkimuksia saada, kun olet vain kuluerä.. eikä siellä oteta mitään tosissaan. Kävisin kyllä alan ammattilaisella yksityisen puolella, ettei ole mitään vakavempaa, osaavat sitten ohjata vielä tietävämmälle henkilölle. Oireet kuulostavat melko hurjilta!
Kiitos teille jotka toivotatte voimia😇
Ap
AP TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN LEKURIPALSTA MENE LÄÄKÄRIIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se itse koronaviruskin voi aiheuttaa elimistössä ties mitä. Se on labrassa kehitelty kuitenkin. Samat haitat kuin rokotteella.
Ei semmosta ole kuin koronavirus. Se oli kusetus koko homma eli se on viimenen juttu mistä se voisi johtua. Tuo on täyttä hölynpölyä ja kaikki se propaganda tuon koronan ympärillä varsinkin mitä valtamedia on kertonut. Aika herätä.
Kyllä. Totuus on se että korona oli kusetus eikä koronaa ole olemassa. Piikki "pandemia". Mediavirus. Ihmiset herää nopeempaa kuin ikinä näkemääm totuuden.
Onhan tuo selkeästi ollut olemassa, kun on monia tappanut ja sinultakin aivot tuhonnut. Vai olitko jo sitä ennen noin tyhmä?
Koronalla on monia vaikutuksia, myös neurologisia. Tässä on yksi uusi tutkimustulos:
https://twitter.com/YouAreLobbyLud/status/1643590375699890176?t=90kG7Ln…
Tässä toinen, mm. koronan neurologiset jälkiseuraukset ovat jopa pahemmat kuin HIVin:
https://twitter.com/dbdugger/status/1643699429545762817?t=TE5rSkwlTbd5x…
Tässä kolmas, yleistä tietoa jålkiseurauksista:
https://twitter.com/MeetJess/status/1643664056090345473?t=56oanZYqXjViC…
Koronan aikaansaama jälkikuolleisuus eri syihin on huimaa, kun katsotaan Italian aluetta, jossa se levisi laajalle ensimmäisenä (Suomessakin ylikuolleisuus kasvaa koko ajan ja on jo ennätysluvuissa):
https://twitter.com/EnemyInAState/status/1643719036566401029?t=rV0pPO1R…
Vierailija kirjoitti:
paljonko on d vit taso
Ei mitään hajua mutta otan d vitamiinia joka päivä purkista ja syön monipuolisesti.
Ap
"Piikit tappaa" joo. Ensin piti olla heti, sitten parin kuukauden päästä, sitten puolen vuoden päästä, sitten vuoden päästä, sitten parin vuoden päästä. No ehkä ne 100 vuoden päästä on tappaneet viimein kaikki. Sinutkin, joka et sitä piikkiä ottanutkaan 😂
Onko diabeteksesi hoito kohdallaan? Raudanpuute voi aiheuttaa kaikenlaisia oirieta. Onko kilpirauhasarvot otettu? entä ferritiini ja hemoglobiini?
Puhdin kautta pääsee mittaamaan veriarvoja, jos lääkäriin ei kertakaikkiaan pääse. Jos sinulla on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko diabeteksesi hoito kohdallaan? Raudanpuute voi aiheuttaa kaikenlaisia oirieta. Onko kilpirauhasarvot otettu? entä ferritiini ja hemoglobiini?
Diabetes on ihan hoidossa. Kilpirauhasarvot ok. Ferritiini 22 ja hemoglobiini 136.
Ap
1 tyypin diabetes voi aiheuttaa tuntopuutoksia jaloissa. Ja diabetes voi aiheuttaa myös näkökyvyn heikentymistä. Liittäisin oireesi siis diabetekseen. Mutta yritä kohentaa raudan saantiasi aluksi.
Long covid tai jonkin uuden viruksen aiheuttamia oireita.