Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään jatkuneet oudot oireet

Vierailija
07.04.2023 |

Elikkäs tilanteeni on se että noin puoli vuotta sitten aloin kärsiä erittäin voimakkaasta väsymyksestä. Töissä kävin mutta muuta en juuri jaksanut. Virtsaaminen tarve tiheni ja tavarat tippuivat koko ajan käsistä. Tuli voimakas kylkipu ja käsikipu. Lääkäri diagnosoi sen neuropatiaksi kun olen 1 tyypin diabeetikko.

Tammikuussa sairastin infektion minkä yhteydessä sydänoireita ja hengenahdistusta. Päivystyskäynti. Kylkikivut vaan yltyy ja kivut vaan koko ajan pahenee. Väsymys ja voimattomuus erittäin voimakasta. En saa lääkärin aikaa vaikka yritän.Ei auta lääkkeet kipuihin. Tammikuussa heikkeni näkö oikeasta silmä ja nyt toinen jalka on alkanut menettää tuntoa. Olen äärimmäisen uupunut koska olen joutunut taistella saadakseni hoitoa. Tuntuu etten saa apua oireisiini tarpeeksi nopeasti koska olen niin nuori ja näytän vielä terveeltä. En tiedä enää kuinka kauan jaksan. Olen todella huonossa kunnossa.

Raudanpuutettakin minulla on mutta eikai se voi aiheuttaa näitä oireita? Mitä tämä on? Ja onko normaalia ettei lääkärit osaa sanoa mitään?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikki? Oletko

koronapiikit ottanut? Alkoiko oireet koronapiikin ottamisen jälkeen?

En ole ottanut.

Oliko vastaus ap:lta?

Vierailija
22/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu koronapiikeistä. Ei lääkärit myönnä sitä. Kärsijöitä on paljon.

Mahdollisesti. Joka tapauksessa rakkautta, valoa, rauhaa ja siunaksia ap:lle paranemiseen. 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kova yskä? Yskiessä kunnolla voi kylkiluihin tulla pieniä murtumia, jotka sattuvat esim syvään hengittäessä. Itselläni ollut välillä yskästä johtuen kauan kyljet kipeänä. Ne parantuvat kyllä ihan itsestään. Niihin ei ole mitään hoitoa. Vain aika.

Raudanpuute on siitä jännä, että se voi oireilla hyvin monenlaisilla tavoilla. Kuten jalkakipuinakin. Kaikkia oireita ei varmaan edes tiedetä. Joten hoida varuilta se nyt kuntoon rautatableteilla,jospa vaikka auttaisi kaikkiin oireisiisi. Toivotaan ainakin niin.

Sitten tuli vielä mieleen, että liikuthan edes kohtuullisesti. Kipuja tulee kroppaan myös ihan liikkumattomuudesta. Miehelleni esim tulee vaikka minkälaisia kipuja selkään ja jalkoihin, jos ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
24/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙏🙏

Vierailija
25/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei oo enää aikoihin ollut hyvinvointivaltio. Ei täällä saa apua eikä tutkimuksia, ellei sitten ole tarpeeksi korkea-arvoinen henkilö. Muut pistetään mielenterveyspuolelle jonon jatkoksi kaikkien muiden vaivaisten kanssa. Niitä ei sitten tarvi hoitaa koskaan, korkeintaan psyykelääkkeitä määrätä. Säästyy terveydenhuollon vähät resurssit niille tärkeille ihmisille. 

Vierailija
26/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut olevasi mt-sairas, mietit koko ajan oireitasi? Tosiasioita on joskus vaikea hyväksyä. Mikäli perussairautesi on hoitotasapainossa, suosittelisin käyntiä psykiatrilla, se varmasti auttaisi sinua!

Vierailija
27/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja rakkautta! 💙 Muuta en hirveästi voi tehdä muuta kuin toivottaa kaikkea hyvää. 🙏

Vierailija
28/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen ferritiini eli varastorauta voi aiheuttaa väsymystä ja kaikenlaista. Mittauta sekin jos kerran raudanpuutostakin on. 

CFS-Me eli krooninen väsymysoireyhtymä voisi myös tulla kyseeseen. Monet virukset aiheuttavat esim. herpeset, ebv, mykoplasma, covid.

Vierailija
29/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa saa lääkäristä kunnon hoitoa. Romuks ne vetää siellä vielä loppuenlopuks. Joku kirurgia voi olla vielä aika hyvä, mutta riippuu. Paremmat hoidot saa varmaan jostain Costa Ricasta paikalliselta shamaaneilta. Mutta kuuntele omaa sydäntä nyt ja mieti mistä saisi parhaan avun ja mikä voisi olla paras apu siihen tilanteeseen. Tsemppiä.

Vierailija
30/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid?

Vierailija
31/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Long covid?

Ei.

Vierailija
32/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Long covid?

Ei semmosta oo, joku muu vaiva nyt johon tarvii parannusta.

Vierailija
33/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia.

Vierailija
34/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti vois olla. Mutta tuskin pääset tutkimuksiin. Todennäköisemmin sut passitetaan psykiatrille. Se kun tulee helpommaksi ja halvemmaksi lääkäreille.

Vierailija
35/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikki? Oletko

En ole ottanut.

Kyllä. En ole ottanut mitään rokotteita moneen vuoteen.

Ap

Vierailija
36/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itse koronaviruskin voi aiheuttaa elimistössä ties mitä. Se on labrassa kehitelty kuitenkin. Samat haitat kuin rokotteella.

Vierailija
37/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikki? Oletko

En ole ottanut.

Kyllä. En ole ottanut mitään rokotteita moneen vuoteen.

Ap

Selvä. Kuuntele omaa sydäntä. Se vie oikean parantajan luo ja myös olet itse itsesi paras parantaja samalla. Luota itseesi, kuuntele itseäsi ja etsi avoimin mielin apua muualtakin kuin perus terveydenhuollosta. Tsemppiä.

Vierailija
38/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se itse koronaviruskin voi aiheuttaa elimistössä ties mitä. Se on labrassa kehitelty kuitenkin. Samat haitat kuin rokotteella.

Kunhan vain saisi selvyyden mitä tämä on..ja varmasti voi aiheuttaa vaikka mitä. Todella monella tuntuu olevan näitä äkkisairastumisia.

Ap

Vierailija
39/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosta ole kuin koronavirus. Se oli kusetus koko homma eli se on viimenen juttu mistä se voisi johtua. Tuo on täyttä hölynpölyä ja kaikki se propaganda tuon koronan ympärillä varsinkin mitä valtamedia on kertonut. Aika herätä.

Okei. Näköjään oot sittenkin sen psykiatrin tarpeessa. Eli ei kun sinne mars!

Vierailija
40/57 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä?

Säästä tai lainaa rahaa ja mene yksityislääkärille. Tai osta laaja verikoepaketti Synlabilta, ei tarvitse lähetettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän