Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholismista

Vierailija
28.11.2006 |

Oon ilmeisesti tulossa alkoholistiksi tai olen jo sellainen.

Olen neljän lapsen kotiäiti. Isoimmat kolme jo koulussa luokilla 1,3 ja 5. Nuorin nyt 2v.

Päivittäin juon sixpäkin kaljaa tai pullon viiniä päivällä jo ennen koululaisten kotiutumista. Iltaisin en juo arkena, koska puoliso on kotona ja salaan asian häneltä.

Viime viikonloppuna olin ekan kerran elämässäni myös rattijuoppo.

Puoliso oli juhlimassa Hesan keskustassa. Meillä oli anoppi kylässä ja mä tissuttelin salaa lasten nukkumaan menon jälkeen. Menin maate joskus 2 aikaan lauantai aamuna ja klo 4.10 soitti puoliso: olen keskustassa ja kaameet taksijonot, tuutko hakee? Mä menin... anoppi nukku lasten kanssa autuasta unta, joten ei niillä hätää.... mutta puolisolle en voinut sanoo juoneeni kotona illalla hänen poissa ollessaan!

Ja olin kännissä ihan varmasti. No, kaikki meni hyvin, mutta olis voinu varmaan mennä huonostikkin...! Kait on mentävä pian AA-kokouksiin tai jotain..... en oo kuvitellu ryhtyväni rattijuopoksi tms... jotenkin pelottaa koko tilanne. Oon vaan pikkuhiljaa luisunut tähän kun oon masentunut kaikesta (raha-asiat ym) ja kun ottaa vähän niin voi pettää itseään sillä kevyellä humalalla joka saa kaiken tuntumaan paremmalta...

Meenkö siis lääkärille terveyskeskukseen vai aa:han vai minne ensin? Kertokaa.....?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin vahvoilla, kun olet tunnustanut tilanteen itsellesi ja haluat parannusta asiaan! Voimia raitistumiseen!

Vierailija
2/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua!!!

Lapsesi ansaitsevat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä