Mistä tunnistaa, että mies pitää sinusta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa rajusti takaapäin. Siitä sen tietää.👵
Älkää nyt näitä kun tätä ei kukaan tee julkisesti.
Porvoon motarin levarilla on lukemattomat miehet tehneet mulle näin. Ihan parasta. Sitten vaan heipat ja kohti uusia seikkailuja.
Mäkin oisin halunnut kuulla tähän kunnollisia vastauksia:(
Pitää missä mielessä? Jos romanttisseksuaalisessa niin miehet eivät pidä kantotelineistä vaan vain värkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa rajusti takaapäin. Siitä sen tietää.👵
Älkää nyt näitä kun tätä ei kukaan tee julkisesti.
Jos tekee julkisesti, niin tykkää ihan toooosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilee salaa.
No eihän tommosta kukaan huomaa. Jos vilkuilee salaa niin sehän on piilotettu ja salaa, eihän sellaista huomaa sitten edes.
No oon mä saanu muutaman tyypin kiinni mun vilkuilemisesta kun just sillo on kattonu muhun päin ku mä oon vilkassu häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan kohteelta, ainut varma/luotettava tapa, muuten et saa kuin yleispätemättömiä ohispekulaatioita.
Jos mies on kerran sanonut pitävänsä, eikä ole muuta ilmoittanut, niin pitää.
Jos ei ole sanonut, niin intensiivinen tuijotus ja pari kirosanaa ajavat saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan kohteelta, ainut varma/luotettava tapa, muuten et saa kuin yleispätemättömiä ohispekulaatioita.
Jos pitää erikseen kysyä, niin vastaus on EI!
Mulle kerran yksi mies sanoi, että olen aurinko ja vihjasi missä on seuraavaksi töissä. Silti en voinut uskoa, että pitäisi minusta.Tai noh, jos olisi edes vähän selvemmin ilmaissut. Se mies jäi mieleen ja toisinaan ajattelen vieläkin missäköhän on.
Mä huomasin siitä, kun miehet pupillit laajeni minua katsoessaan :D
Onhan näitä merkkejä, joista voi jotain päätellä: Tekee tikusta asiaa, hakeutuu lähelle, killittää silmiin, pupillit laajenee kun katsoo sinua, vilkuilee ja kääntää katseen pois kun huomaat jne.
Mutta todellisen vastauksen saat vain kysymällä ihmiseltä itseltään ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, mutta täällä vastailee vain pervot peräkammarin nörttipojat, jotka eivät tiedä reaalimaailmasta mitään.
Mä en kyllä pysty kenenkään pupilleja katsomaan niin tarkkaan, että huomaisin onko ne laajentuneet vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee kiusaa mutta silti haluaa olla tekemisissä. Esim. sit kun kiusanteosta loukkaantuu ja katkaisee välit, mies loukkaantuu puolestaan siitä ja menee ihan sekaisin.
TUO EI OLE TERVETTÄ JA EI TODELLAKAAN OLE TYKKÄÄMISTÄ
Mitä se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee kiusaa mutta silti haluaa olla tekemisissä. Esim. sit kun kiusanteosta loukkaantuu ja katkaisee välit, mies loukkaantuu puolestaan siitä ja menee ihan sekaisin.
TUO EI OLE TERVETTÄ JA EI TODELLAKAAN OLE TYKKÄÄMISTÄ
Mitä se sitten on?
Kiusaamista?
Tsekkaa sun silmät, tisut, pepan ja kamelinvarpaan.
Onko epävakaata? Vaiko narsua?