Mitä naisen pitää tehdä, kun mies toivoo naamalle istumista?
Pitääkö mun hieroa itseäni hänen naamaansa, ratsastella siinä, istua tönöttää vai mikä on se pointti?
Mies on vain onnessaan jo siitä, että meinaan tukehduttaa hänet isolla hanurilla, itse en saa tuosta oikein mitään irti.. suuseksikin tuntuu hyvältä vain joskus, mies on kyllä hyvä siinä mutta en oikein meinaa jaksaa keskittyä siihen, tykkään panemisesta.
Kommentit (7)
Ei apua 🤣 miehellä kyllä huumorintaju riittäisi tuohon, mut minulla ei riitä pokka.
Mies ei kuitenkaan suoraan opastakaan, että mitä pitäisi tehdä vaikka kysyin, on vaan onnessaan kun tungen hanuria naamalle. Veikkaan, että jotain hän haluaa jota ei sitten kuitenkaan kehtaa suoraan sanoa. Ehkä kokeilen päräyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tule vessasta kaikkien tarpeiden jälkeen pyyhkimättä ja pesemättä ja istu naamalle ja pierase. Jos sen jälkeen vielä mankuu,on täysi pervo,joka on parasta jättää.
Ei mitään tuoommosia. Hirveää tuhlausta. Suoraan suuhun se kakka pitää pusertaa. Sillä saa kovimman stondiksen.
-Kakkamies
No miltä tuntuu? Etkö osaa tuon vertaa eläytyä?
Asetat sen märän pillusi suunnilleen suun kohdalle ja nautit maisemista ja kun mies pitää hauskaa. Jos oikein haluat mielyttää niin toisella kädellä tukasta kiinni ja hierot märkää tussuasi miehen suuta ja nenää vasten.
No voi helvetti kun on vaikeaa! Kyllä mä välillä istutan vaimon kasvoilleni ja osaan häntä sitten lantiosta pitää kiinni ja ohjata oikealle paikalle... Eikä siinä mitään paskaa tarvii syödä eikä persettä nuolla. Ihan muusta siinä ainakin meillä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti kun on vaikeaa! Kyllä mä välillä istutan vaimon kasvoilleni ja osaan häntä sitten lantiosta pitää kiinni ja ohjata oikealle paikalle... Eikä siinä mitään paskaa tarvii syödä eikä persettä nuolla. Ihan muusta siinä ainakin meillä on kysymys.
Jos ei mies persettä nuole, ei ole mikään oikea mies. Se on jo miehuusriitti.
Tule vessasta kaikkien tarpeiden jälkeen pyyhkimättä ja pesemättä ja istu naamalle ja pierase. Jos sen jälkeen vielä mankuu,on täysi pervo,joka on parasta jättää.