Sinkun mukava pääsiäinen
Ei tarvitse rynniä mummoloihin kärsimään , ei leipoa, siivota, laittaa ruokia, vahtia lapsia, ei riidellä puolison kanssa, kaikkea tupta mistä perheelliset valittaa.
On ihanaa olla itsekäs, elää omilla ehdoillaan.
Kommentit (13)
Kävin kaupassa. Naisilla täydet kärryt ruokaa, pari kitisevää lasta tahtomassa enemmän pääsiäismunia ja pääsiäiskoristeita. Ei tosiaan käy kateeksi. Sitten kotiin muuttamaan se kärrylasti ruuaksi.
Mä sain persettä ja sit hain ilosen pennun tarhasta joka huusi isi isi isi ja kohta lähden pahoille teille ja aurinko paistaa.
Ei tää niin kamalaa ole.
Himokyrpä kirjoitti:
Ettekä myöskään saa munaa, vaan kärsitte kylmässä katkeruudessanne.
Ihanasti ruiskuaa s permaa!
Sinkun mukava [tähän juhlapyhän nimi]. Tuolla rölli pärjää taas pari vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mä sain persettä ja sit hain ilosen pennun tarhasta joka huusi isi isi isi ja kohta lähden pahoille teille ja aurinko paistaa.
Ei tää niin kamalaa ole.
🤮🤮homotouhua!! Teiltä pitäisi kieltää lapsen adoptoiminen!!
Olen sinkku ja ostin tänään lammasta kuudelle. Rupean marinoimaan. Olen kutsunut ystäviä pääsiäisunnuntaiksi syömään luokseni. Ostin artisokkaa ja parsaa, muutamia salaatteja teen lisäksi. Lauantaina leivon leivät ja teen tiramisun. Viinejä ja oluita viileässä kellarissa odottelemassa vieraita. Aivan ihanaa ajanviettoa sinkulle kokata isommalle porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko itsekkyytesi sillä tasolla, että kestät yksinäisyyden?
80e skumppapullo kakkugalleriasta haetun kakku pataljoonan kera. Ei paha ;)
Parempi yksi, saa tehdä mitä tahtoo.
Hirveetä hankaluutta, kähinää, tappelua suvuista näkyy vauvapalstan mukaan parisuhteet olevan.
Seksikin näkyy olevan siinä ja siinä, halut hävinneet liitoista.
Näinpä. Aamulla urheilemaan, sitten hyvää ruokaa kaupasta ja ilta herkkujen ja netflixin ääressä. :)