Isokokoiselle kaupassa tarjolla vain slim/tight -mallisia housuja
Kävinpä tässä sitten etsiskelemässä uusia housuja, ja huomioni kieltämättä kiinnityi siihen seikkaan, että normaalikokoisissa housuissa oli kyllä eri malleja kapeasta leveämpään, mutta heti kun siirryttiin plus -kokoihin, niin tarjolla oli vain tällaisia slim-tyylisiä makkarankuoria, jotka todennäköisesti näyttävät kammottavilta isokokoisen päällä.
Että olettavatko kauppiaat plus -kokoisten naisten haluavan pukeutua vain ja ainoastaan mahdollisimman epäimarteleviin housuihin?
Kommentit (8)
Plus-kokoiset voivat aina laihduttaa jos ei muuten löydy pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Plus-kokoiset voivat aina laihduttaa jos ei muuten löydy pikkareita.
Voivat toki laihduttaa. Se vaan taitaa olla jonkinasteinen ongelma, jos ne housut tarvitsee nyt heti, eikä vasta sen laihdutuskuurin jälkeen. Vai onko mahdollisesti keksitty jokin puolen tunnin pikadieetti?
Niin siellä Tokmannilla? Kuka oikeasti ostaa vaatteensa Tokmannilta?
esim. Zizzillä on nimenomaan pyöreille suunniteltu mallisto, en itse sieltä osta mutta kuvittelisin löytyvän monenlaista.
Mutta tiukat housut ovat periaatteessa ihania. M47
Onko sovittaessa koskaan housut revenneet?
Vierailija kirjoitti:
Niin siellä Tokmannilla? Kuka oikeasti ostaa vaatteensa Tokmannilta?
esim. Zizzillä on nimenomaan pyöreille suunniteltu mallisto, en itse sieltä osta mutta kuvittelisin löytyvän monenlaista.
Normaalipainosena naisena ostan housut,kuin gollege,,shortist ymm.Miesten osastoilta,taskuja ritävästi syy..Opein kun yipainoiselle sukulaisnaiselle sieltä käytiin aina ostaa pitkäthousut,pokserit ymm.Käytän myös paljon vaateissa tavaratlojen nuorten osastoja nimen omaan housujen ostot,Niin alushousujen kuin pitkien housujen.Ostan myös T-paidat tavarataolojen isojen kauppaketjujen miesten osasto.Riitää pituutta nissä.Inhoan kun nyky muoti käytänössä T-padat napa vilkuu.Jos ei kinosta päiväristelylle Tallina.Läytyy joka vartalolle,housuja,alusasuja rintsikoita ja halvalla.
Itse käytän treenihousuja, vaikka yhteiskunnan määritelmän mukaan olen isokokoinen eikä ole ollut ongelma kuin lasten isälle, joka ei tykkää kankaan materiaalista.