Miehen käytös
Alan olemaan aivan loppu.
Meillä on 3 lasta , tämä viimeisin oli vähän yllätys, mies ei ollut lainkaan innoissaan . Välttelee lapsen hoitoa , menee miten sattuu ja käyttäytyy ikävästi.
Olen ollut pari vuotta kotiäiti ja nyt teen 60 prosenttia työaikaa. Kun olin kotona, tietysti minulle kuului lasten eskariin ja hoitoon viennit, mutta nyt kun käyn tasavertaisesti töissä , mies ei tee silti mitään hoitoon viemisen eteen, vaikka hänen työaika on liukuva.
Kaikki tehdään aina niin miten mies määrää.
Hoidan yleensä lasten iltatoimetkin yksin. Mies istuu koneella tai puhelimella eikä tee mitään, vaikka pyytäisin. Nyt kun olin iltavuorossa eilen, mies laittoi minulle viestiä, kuinka minun ei pitäisi tehdä iltatöitä.
Lisäksi miehellä kireä olemus, vaikka hänen ei tarvitse tehdä kotona mitään siivouksen tai ruoanlaiton eteen. Alan jo epäillä onko miehellä jotakin salattavaa, kun käyttäytyy niin epäasiallisesti.
Kommentit (71)
Naiset mielellään sokeita sille että mahdollistajana voi olla myös raskasta olla. Koska eivät halua huonoa omaatuntoa kuppaamisestaan. Tämmöinen näkökulma. (luvassa alapeukkusadetta)
En lukenut koko ketjua, mutta sanon vaan että luepa joitain kymmeniä sivuja ketjua Narsistin keskustelutyyli. Ei ihan lopusta vasn alusta tai keskeltä.
Pikatestimies kuvittelee, että abortti ei olisi abortti riittävän varhaisilla viikoilla
Elämä on valintoja. Sinun valintasi on ollut olla Hyvä Vaimo ja Täydellinen Äiti, joten niiden roolien mukaan elät elämääsi. Mies elää omaansa valitsemallaan tavalla, koska sinä sen sallit.
Muitakin vaihtoehtoja on, mutta niitä sinä et halua tai uskalla edes kokeilla. Mies voisi vaikka suuttua, ja sehän olisi aivan kamalaa.
Minulla ei tuollaista kokemusta voi olla, mutta minä olenkin se "justiina", joka määrää omista asioistaan, ja siinä sivussa toisinaan miestäkin.
3. Nainen on vain yllättyneesti yhtäkkiä raskaana jollain 3. viikolla
Sulle tiedoksi raskausviikkojen laskemisesta. Ne lasketaan edellisten kuukautisten alusta. Hedelmöityminen tapahtuu viikolla 2, tarkemmin 2+0 eli kaksi viikkoa ja nolla päivää. Raskaana jollain 3.viikolla tarkoittaa muutama päivä hedelmöitymisestä, eikä silloin raskaus vielä näy missään testissä.
Kun kuukautisten pitäisi alkaa, ja testi näyttäisi plussaa, raskausviikkoja on 4+0. Kun kuukautiset ovat päivän myöhässä, ollaan viikolla 4+1 eli viidennellä raskausviikolla.
(Näin keskimääräisellä neljän viikon kuukautiskierrolla.)
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Sinun valintasi on ollut olla Hyvä Vaimo ja Täydellinen Äiti, joten niiden roolien mukaan elät elämääsi. Mies elää omaansa valitsemallaan tavalla, koska sinä sen sallit.
Muitakin vaihtoehtoja on, mutta niitä sinä et halua tai uskalla edes kokeilla. Mies voisi vaikka suuttua, ja sehän olisi aivan kamalaa.
Minulla ei tuollaista kokemusta voi olla, mutta minä olenkin se "justiina", joka määrää omista asioistaan, ja siinä sivussa toisinaan miestäkin.
Vaimo taitaa astella jo munankuoria pitkin
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta sanon vaan että luepa joitain kymmeniä sivuja ketjua Narsistin keskustelutyyli. Ei ihan lopusta vasn alusta tai keskeltä.
Niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
3. Nainen on vain yllättyneesti yhtäkkiä raskaana jollain 3. viikolla
Sulle tiedoksi raskausviikkojen laskemisesta. Ne lasketaan edellisten kuukautisten alusta. Hedelmöityminen tapahtuu viikolla 2, tarkemmin 2+0 eli kaksi viikkoa ja nolla päivää. Raskaana jollain 3.viikolla tarkoittaa muutama päivä hedelmöitymisestä, eikä silloin raskaus vielä näy missään testissä.
Kun kuukautisten pitäisi alkaa, ja testi näyttäisi plussaa, raskausviikkoja on 4+0. Kun kuukautiset ovat päivän myöhässä, ollaan viikolla 4+1 eli viidennellä raskausviikolla.
(Näin keskimääräisellä neljän viikon kuukautiskierrolla.)
Kiitos sinulle tämän avaamisesta. Olen siis itse nainen ja yritämme miehen kanssa lasta. Tiedän, että raskaus on keskimäärin 40 viikkoa (+- 2 viikkoa), mutta ei mitään käsitystä noista kuinka ne viikot lasketaan. Ajattelen, että jos lapsi saa alkunsa niin se on niin sitten ja eiköhän ne neuvolassa pidä ajantasalla jos jotain on pielessä. Ei mua hirveästi kiinnosta raskausaika, haluan vain lapsen.
0/5