Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös

Vierailija
06.04.2023 |

Alan olemaan aivan loppu.

Meillä on 3 lasta , tämä viimeisin oli vähän yllätys, mies ei ollut lainkaan innoissaan . Välttelee lapsen hoitoa , menee miten sattuu ja käyttäytyy ikävästi.

Olen ollut pari vuotta kotiäiti ja nyt teen 60 prosenttia työaikaa. Kun olin kotona, tietysti minulle kuului lasten eskariin ja hoitoon viennit, mutta nyt kun käyn tasavertaisesti töissä , mies ei tee silti mitään hoitoon viemisen eteen, vaikka hänen työaika on liukuva.

Kaikki tehdään aina niin miten mies määrää.
Hoidan yleensä lasten iltatoimetkin yksin. Mies istuu koneella tai puhelimella eikä tee mitään, vaikka pyytäisin. Nyt kun olin iltavuorossa eilen, mies laittoi minulle viestiä, kuinka minun ei pitäisi tehdä iltatöitä.

Lisäksi miehellä kireä olemus, vaikka hänen ei tarvitse tehdä kotona mitään siivouksen tai ruoanlaiton eteen. Alan jo epäillä onko miehellä jotakin salattavaa, kun käyttäytyy niin epäasiallisesti.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli annoit miehen ruiskia kamat suhun paljaalla ja et sitten tehnyt pikatestiä ja tarvittaessa pilleri naamaan? Kyllä minuakin wítuttaisi tuo tilanne jos haluaisin korkeintaan 2 lasta, ja toinen sanoo yhtäkkiä "sori oon nyt neljännellä viikolla raskaana taas" tai jotain sen tyylistä.

-mies

No mies tiesi, et mä jaksan myös kolmannen lapsen

Vierailija
22/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei lasta ehdottomasti halua, kantaa suuremman vastuun ehkäisystä. Sanoohan sen järkikin. Vielä kun miehellä ei vahingon sattuessa ole sananvaltaa niin luulisi, että käyttää sitten sitä kumia tai laittaa piuhat poikki. Ei voi muita syyttää kuin itseään, jos on noin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka haluaa lapsen , vaikka mies ei. En ihmettele käytöstä.

Vierailija
24/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli annoit miehen ruiskia kamat suhun paljaalla ja et sitten tehnyt pikatestiä ja tarvittaessa pilleri naamaan? Kyllä minuakin wítuttaisi tuo tilanne jos haluaisin korkeintaan 2 lasta, ja toinen sanoo yhtäkkiä "sori oon nyt neljännellä viikolla raskaana taas" tai jotain sen tyylistä.

-mies

No mies tiesi, et mä jaksan myös kolmannen lapsen

No hyvä, jaksa sinä se kolmas sitten, äläkä valita täällä palstalla asiasta, kun kerran niin hyvin jaksat.

Vierailija
25/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies elää elämää, jota ei halua, mutta ei uskalla kertoa. Voi jo miettiä muuttoa muualle

Vierailija
26/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän aloituksen nimi pitäisi olla "minun käytös". Tapahtumienkulku:

1. Nainen ja mies harrastavat suojaamatonta s*ksiä.

2. Nainen ei tee pikatestiä

3. Nainen on vain yllättyneesti yhtäkkiä raskaana jollain 3. viikolla 

4. Nainen ulisee palstalla "miehen käytöksestä" vaikka on itse hankkiutunut raskaaksi ilman miehen suostumusta.

Todellakin saat vähintäänkin hoitaa kolmannen vauva ja taaperovuodet itse.

M37

Vierailija
27/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... kirjoitti:

Niin ja olivatkohan kaksi aikaisempaakaan molempien " suostumuksella" tehty??? Jos nainen ilman miehen suostumusta hankkiutuu raskaaksi, niin olkoot tyytyväinen siihen että mies ylipäätään pysyy suhteessa eli ns kantaa vastuun vaikka ei voi " vaimoonsa" edes luottaa. . En arvosta tuollaisia naisia lainkaan:(

Niin että ap olisi tehnyt jopa kolme lasta "ilman miehen suostumusta"? Voi helvetti. Millainen miesvässykkä antaisi tehdä itselleen noin? Mies on kuule se, joka sen kaman  ruiskii, eli voihan sitä käyttää kondomiakin, eikö? Ja kun noin nyt tilanne on, niin onko oikein kostaa tuolle lapselle?

Eli nimenomaan mies on aiheuttanut tilanteen itse ja näin ollen kostaa lapselle

Ainoastaan sun mustavalkoisen ajattelun maailmassa.

Kaksi touhuaa, molemmat kantaa vastuun, eikö? Jos kerran ilman ehkäisyä puuhastellaan ja syntyy lapsi, niin sehän on molempien yhteinen projekti silloin, vai? Mies on tyytymätön, joten miksi ei ehkäissyt? Ap:lle on lapsi rakas ja halusi hänet, joten mieshän tässä nyt toimii edesvastuuttomasti lapsen suhteen.

Nyt mies sitten kaiken hekuman jälkeen vetäytyykin vastuustaan, vaikka olisi OMASTA PUOLESTAAN voinut pitää huolen, ettei joudu kyseiseen itselleen epämiellyttävään tilanteeseen.

Ilmeisesti on keskusteltu abortoinnista, joten siellä on nyt oltu aika holtittomiakin. Jos näin, niin ei rutista enää silloin, kun on jo pökäle housuissa ja vauva pinniksessä.

Vierailija
28/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... kirjoitti:

Niin ja olivatkohan kaksi aikaisempaakaan molempien " suostumuksella" tehty??? Jos nainen ilman miehen suostumusta hankkiutuu raskaaksi, niin olkoot tyytyväinen siihen että mies ylipäätään pysyy suhteessa eli ns kantaa vastuun vaikka ei voi " vaimoonsa" edes luottaa. . En arvosta tuollaisia naisia lainkaan:(

Niin että ap olisi tehnyt jopa kolme lasta "ilman miehen suostumusta"? Voi helvetti. Millainen miesvässykkä antaisi tehdä itselleen noin? Mies on kuule se, joka sen kaman  ruiskii, eli voihan sitä käyttää kondomiakin, eikö? Ja kun noin nyt tilanne on, niin onko oikein kostaa tuolle lapselle?

Eli nimenomaan mies on aiheuttanut tilanteen itse ja näin ollen kostaa lapselle

Ainoastaan sun mustavalkoisen ajattelun maailmassa.

Kaksi touhuaa, molemmat kantaa vastuun, eikö? Jos kerran ilman ehkäisyä puuhastellaan ja syntyy lapsi, niin sehän on molempien yhteinen projekti silloin, vai? Mies on tyytymätön, joten miksi ei ehkäissyt? Ap:lle on lapsi rakas ja halusi hänet, joten mieshän tässä nyt toimii edesvastuuttomasti lapsen suhteen.

Nyt mies sitten kaiken hekuman jälkeen vetäytyykin vastuustaan, vaikka olisi OMASTA PUOLESTAAN voinut pitää huolen, ettei joudu kyseiseen itselleen epämiellyttävään tilanteeseen.

Ilmeisesti on keskusteltu abortoinnista, joten siellä on nyt oltu aika holtittomiakin. Jos näin, niin ei rutista enää silloin, kun on jo pökäle housuissa ja vauva pinniksessä.

Eli nainen on halunnut, mies ei. Nainen ei käytä ehkäisyä, eikä mieskään, koska ei tykkää kondomista. Ei tykännyt kuitenkaan yllätysraskaudestakaan, vaikka eihän se yllätys ole jos päästää sisään.

Mua kyllä tällaisissa tapauksissa aina mietityttää, että mitä siellä on taustalla, että näin edes pääsee tapahtumaan? Jotenkin elämänhallinta ei tunnu olevan kaikilta osin kunnossa, jos ei ymmärrä miten lapsi saa alkunsa.

Eikö parisuhteessa pitäisi pystyä tuo asia avaamaan, tuossahan on ristiriita

Vierailija
29/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Nainen ulisee palstalla "miehen käytöksestä" vaikka on itse hankkiutunut raskaaksi ilman miehen suostumusta.

M37

Anteeksi, mutta hieman nauratti tuo pikatesti ... Yhdynnän jälkeen ei voi tehdä pikatestiä raskaudesta, korkeintaan jonkun SP tauti testin kyllä.

Vierailija
30/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista ukkoa. Jos molemmat käy töissä, vastuu lapsista on yhteinen niin iltatoimien kun vientien ja hakujen kanssa. Nainen alistuu.

Vierailija
31/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei halunnut tätä lasta. Kun sinä päätit että haluat sen kuitenkin pitää niin ajattelitko lainkaan että se ei ehkä olisi ollut miehen päätös joten hänen halunsa hoitaa lasta on todennäköisesti pienempi?

Nyt ei olla missään eläinmaailmassa missä vieroksutaan muiden munia tai pentuja, vaan on kyse lasten isästä, jonka pitäisi olla turvallinen, rakastava ja huolehtiva. Ne ovat hänen lapsiaan, eivät edes toisen miehen, mikä hieman selittäisi vieroksumista.

Kun tuohon tilanteeseen päädytään lapsiluvun kanssa, olkoon se sitten vahinko tai mitä tahansa, kannetaan siitä vastuu. Se ei nyt ole pelkästään ap, joka tuossa kärsii, vaan lapsi. Ja jokainen heistä, kun eriarvoisuus alkaa näkyä yhä selvemmin isän suhtautumisessa heihin.

Mies nyt vaan keskustelemaan asiasta ja kertomaan tunteensa. Asiaan on saatava ratkaisu, tuo ei ole mikään pikkujuttu, vaan sillä on kauaskantoiset seuraukset. Koko perhe on onneton ja oirehtii.

Vastuuta voi kantaa mutta omia tunteitaan ei voi muuttaa. Jos on joutunut vastentahtoisesti vanhemmaksi niin ei se asia siitä mihinkään muutu sillä että "kantaa vastuun". Yleensä vastuunkannolla tunnutaan tarkoittavan myös sitä että pitäisi äkkiä tykätä asiasta josta ei oikeasti tykkää.

Vierailija
32/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Mikä ihme on pikatesti?

Vierailija
33/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet epäilee, että minä muka huijasin. Mies tiesi, ettei mulla ole ehkäisyä ja mies ei halua käyttää kumia. Joten minun mielestä tämä kyllä ei ollut yllätys, mutta miehelle on ollut. Ei olisi halunnut, että tätä pidetään , mutta en minä olisi voinut keskeyttää raskautta.

Se on sitten sinun päätöksesi ja sillä on myös seurauksia. Ei se ole niin että jokaisella omalla päätöksellä on vain positiivisia vaikutuksia.

Vierailija
34/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä syötä pienimmälle aamupuuroa vaikka minulla on kahden muun lapsen kanssa aamutoimet kesken. Hän saa syödä aamiaisen rauhassa , kuulemma tämä on minun työni katsoa, että lapset pääsee hoitoon ja eskariin.

Mies ei puhu tunteistaan, usein kysyn mikä on vialla. Kerran hän sanoi, että olen raivostuttavat. Miksi hän sitten tässä enää pyörii?

Vierailija
35/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siivoa, eikä laita ruokaa? Kuka ne sitten hoitaa? Älä vaan sano, että sinä.

En muuten usko, että kukaan jo lapsen saanut ja kuukautiskiertonsa tunteva nainen tulee vahingossa raskaaksi. Kyllä se on suunniteltu juttu, sillä sinä olet niin halunnut.

Vierailija
36/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Älä ruiki paljaalla senkin vajaaälyinen.

Vierailija
37/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Mitä h*lvetin pikatestiä?

Vierailija
38/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa mistä aina löytyy näitä vastuuttomia miehiä. Kyllä miehen pitää kantaa kortensa kekoon lasten kanssa. Ja näinä tasa-arvon aikoina luulisin, että tämä on itsestäänselvyys. Nykyään miehiltä voi odottaa muutakin kuin työssä käyntiä, eli osallistumista perhe arkeen.

Vierailija
39/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mitä h*lvetin pikatestiä?

Sekoittaako nyt raskaustestin ja koronatestin?

Vierailija
40/71 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi tuollaista ukkoa. Jos molemmat käy töissä, vastuu lapsista on yhteinen niin iltatoimien kun vientien ja hakujen kanssa. Nainen alistuu.

Tämä just. Ei menisi meillä läpi.