Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just miten outoa et parikymppisenä toisen silmän näkö huononi ihan radikaalisti

Vierailija
05.04.2023 |

En pysty edes käyttämään laseja kun se ero on niin iso. Pyörryttää ja tulee migreeni kun yrittää.

Mut siis kukaan ei koskaan ole miettinyt että miksi mun toinen silmä meni yhtäkkiä niin huonoksi? Lapsena normaali näkö

Kommentit (6)

1/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyikö näön huononemiseen kipua silmän takana tai silmän liikutteluarkuutta? Nuo ovat näköhermontulehduksen oireita, ja se voi aiheuttaa nopean näön huonontumisen toisessa silmässä.

Vierailija
2/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Nyt kun 47-vuotiaana on näkevästä silmästä ikänäön myötä näkö huonontunut niin on todella vaikeaa kun oikein mitkään lasit ei käy. Näen molemmilla silmillä kuvan eri kokoisena ja välillä kaiken kahtena. Silmät olleet niin kauan epätasapainossa että eivät enää toimi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Nyt kun 47-vuotiaana on näkevästä silmästä ikänäön myötä näkö huonontunut niin on todella vaikeaa kun oikein mitkään lasit ei käy. Näen molemmilla silmillä kuvan eri kokoisena ja välillä kaiken kahtena. Silmät olleet niin kauan epätasapainossa että eivät enää toimi yhteen.

Miten niin ei mitkään lasit käy? Käy optikolla niin saat takuuvarmasti lasit, jotka käy.

Vierailija
4/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Liittyikö näön huononemiseen kipua silmän takana tai silmän liikutteluarkuutta? Nuo ovat näköhermontulehduksen oireita, ja se voi aiheuttaa nopean näön huonontumisen toisessa silmässä.

On tuollaisia ollut mutta en tunnista milloin näköni tarkalleen ottaen huononi

Vierailija
5/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan sama!!! Optikko oli vaan että jaa. Laseja on kykene käyttämään mut ainaki vielä toistaiseksi pärjään ilmankin.

Vierailija
6/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun likinäköisyys paheni aika vauhtia parikymppisenä.

Kävin laserleikkauksessa ja näkö oli priima yli 10 vuotta. Nyt on alkanut ikänäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan