Tutkiikohan iltapöhelö Orpon Kesärannan aamupalakulut yhtä tarkkaan, kuin mitä Marinin kohdalla tapahtui?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyt ole selvitetty jo se mitä kuuluu ja mitä ei veronmaksajien maksaa. Eli ei ole tarpeen tutkia.
Niin, mitäpä sitä miesten sotkuja selvittämään. Se ei ole yhtään niin mediaseksikästä kuin nuoren naisen ajojahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tutkii.
Tämä asia ei ole sukupuolikysymys.
Oikeasti on. Muutenhan ne kulut olisi tutkittu jo kauan ennen Sannan aikaa.
Ei mariinin kuluja tutkittu kun mariini (avustajansa) määräsi salaamaan kuitit sillä perusteella että mariini maksoi ne itse takaisin. Muutenkin mariinin hallitus on salaillut kuittejaan suorastaan ennätystahtiin. Hienosti tulee kuva avoimesta hallinnosta jolla ei ole mitään epäselvää touhuissaan /s
Voi teitä persuparkoja. Vielä vaan pitää ulvoa, vaikka saitte jo vaalivoitonkin Sannaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tutkii.
Ei mariinin kuluja tutkittu kun mariini (avustajansa) määräsi salaamaan kuitit sillä perusteella että mariini maksoi ne itse takaisin. Muutenkin mariinin hallitus on salaillut kuittejaan suorastaan ennätystahtiin. Hienosti tulee kuva avoimesta hallinnosta jolla ei ole mitään epäselvää touhuissaan /s
Voi teitä persuparkoja. Vielä vaan pitää ulvoa, vaikka saitte jo vaalivoitonkin Sannaan verrattuna.
Et sitten känniltäsi enää ymmärrä mistä puhutaan?
Ei tutki. Edelliset mies PM:t käyttivät samaa etua josta Marin pakotettiin luopumaan....
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska Petterillä on suojanaan ikä ja penis. Emme myöskään näe täällä jatkuvaa Petteri-spämäämistä eikä ip-lehdissä ole kuvia Petterin kesäasusta tms.
Kyllä mä tällä palstalla jo aika monta haukkuma-aloitusta olen nähnyt häneen liittyen.
Ja sinällään on outoa, että jos itse haluaa somessa joku aktiivisesti esiintyä, niin miksi ip lööpit olis jotenkin huono juttu. Julkisuutta se on huonokin julkisuus. Maine ja tunnettuus vain ovat kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tutkii.
Et sitten känniltäsi enää ymmärrä mistä puhutaan?
Kieltämättä teidän persujen sössötyksestä on vaikea saada selvää. Ihan näin selvinpäinkin. Kaikilla ei ole samanlaisia päiväkänniharrastuksia kuin sinulla ja Hakkaraisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska Petterillä on suojanaan ikä ja penis. Emme myöskään näe täällä jatkuvaa Petteri-spämäämistä eikä ip-lehdissä ole kuvia Petterin kesäasusta tms.
Kyllä mä tällä palstalla jo aika monta haukkuma-aloitusta olen nähnyt häneen liittyen.
Ja sinällään on outoa, että jos itse haluaa somessa joku aktiivisesti esiintyä, niin miksi ip lööpit olis jotenkin huono juttu. Julkisuutta se on huonokin julkisuus. Maine ja tunnettuus vain ovat kasvaneet.
Aika monta on eri asia kuin jatkuva virta joka päivä 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Ei se muuta sinne ku ei Stubb ja Sipiläkään siel asunu. Se on homeinen kummitustalo
Orpo asuu pienessä asunnossa, muuttaa, kauniit maisemat, muuttaako perhe?
kyllä täällä muutkin kommentoi ku persut
Vierailija kirjoitti:
kyllä täällä muutkin kommentoi ku persut
No shit Sherlock! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tutki. Edelliset mies PM:t käyttivät samaa etua josta Marin pakotettiin luopumaan....
Eivät kaikki köyttäneet samassa mittakaavassa. Hyvähän instituutioita on ravistella ja poistaa vääryydet, mitä tapahtunut jo kauan. Vai katsooko esim sossun kannattaja, että kyseessä on sosiaalietuudet, joka veronmaksajien kuuluu pääministerille maksaa? Edelleen?
Toivottavasti tutkii. Demarilaisen korruption ei soisi muuttuvan maan tavaksi.
Miten kauan persut jaksaa jankuttaa siitä aamiaisedusta, mitä Marin ei edes pyytänyt, otti vain kun se oli olemassa?
Persut ei lue uutisia on ainoa selitys.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ollut käyttänyt ko. korruptioetua likimainkaan samassa mittakaavassa kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät käyttäneet sitä lähimainkaan sellaisissa määrissä kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan persut jaksaa jankuttaa siitä aamiaisedusta, mitä Marin ei edes pyytänyt, otti vain kun se oli olemassa?
Demari vain ottaa kaiken mikä ei ole kiinni pultattu. Erityisesti rahat toisten taskuista.
Riikasta voi vielä tulla pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla tämäkään ketju persun aloittama. Joten etsi niitä jankuttajia vaan sieltä omasta sosialistileiristäsi.
Haluaako petteri sitten pääministeriksi? Kuitenkin ollut sydänpotilas. Mielenkiintoista myös kuinka paljon Diarra tulee käyttämään taksia. Al-taee oli tietysti pääministeripuolueessa mutta voisi löytyä samat perusteet.