Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feelhobby

Vierailija
05.04.2023 |

Onko kokeilemisen arvoinen? Mulla ei ole mikään huippuhyvä kunto, onko eritasoisia ohjelmia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen hype tän sovelluksen ympärillä omalla työpaikalla ainakin niin oli pakko ottaa kans testiin. Huono puoli on se että ehkä vähä liian paljon erilaisia treenejä ja alkaa oleen vaikee valita mitä tekis. 

Vierailija
22/25 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ohjaajista on teidän suosikki? Otin sovelluksen juuri käyttöön ja olisi kiva saada suosituksia kenen ohjauksista aloittaa. Tein kerttu rissasen ja kipa tiivolan jumppia ja niistä tykkäsin ainakin. Muita suosituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänne nyt vuoden jäsenyyden hintaan 130€/12 kk. Tähän mennessä tämä vaikuttaa todella hyvältä tällaiselle kotitreenaajalle! Todella monipuolisia treenejä ja valikoima on laaja. Olen aiemmin ostanut mm. Herotreenin Tehosettiä 50€/kk hinnalla ja tämä korvaa sen mennen tullen! Pidän erityisesti noista 15-30 min kestävistä treeneistä, jotka sopii hyvin kiireiseen arkeen ja halutessaa niitä voi tehdä useamman samalla kerralla. 

Vierailija
24/25 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin etsimään käyttäjien kokemuksia, Lidlin kumppanieduissa saa nyt kuukauden ilmaiseksi.. Pitääpä ottaa testiin 😊

Vierailija
25/25 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri kuulin tästä vasta ja ajattelin kokeilla. Ompa kiva kuulla, että te tykkäätte👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan