Love Island Espanja 2023 OFFICIAL
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyt hiukset monella daamilla...
Aloitin juuri katsomisen ja ainakin yksi afrotuhero taas paikalla - yllätyyyyyyyyyyyys!
Kyseinen afro on sekä hiuksiltaan, että pääkopaltaan todella positiivinen poikkeus tossa äänekkäässä ja mauttomassa kanalaumassa.
Ihan samanlainen bimbo se on kuin muutkin talon naiset. Heti alkoi ulina, kun eivät päässeet Saulin kanssa ekoina sviittiin.
Fionalla on upeat hiukset! Paljonkohan niistä on lisukkeita?
Tämän ohjelman myötä ei ole suomalaisilla mitään syytä hävetä itseään tai ulkomuotoaan maailmalla. Kauheita persjalkaisia tasapaksuja pätiköitä nuo espanjalaiset. Ja mikä kälätys koko ajan!!!
Ainoa kaunis nainen tuolla on italiaano Adele (vähän liikaa painoa hänelläkin) ja komea mies oli italiaano Ricardo, joka lähtikin ekassa parivalinnassa pois, koska ei ollut samanlainen suuriääninen hösöhösö-hölöttäjä kuin muut asukit.
Vähän aikaa jaksoin katsoa jaksoja systemaattisesti, mutta sen verran ovat raskaita tyyppejä, että hyppäsin sit vaan suoraan loppuun.
Oon luullut, että suominaiset on jotenkin hankalia tollain laumoissa, mutta nää on vielä kamalampia.
Kiva nähdä muiden maiden kausia, eikä sitä ainaista UK/USA/AUS/pohjoismaat-akselia.
Tykkään, miten espanjalaiset uskaltavat sanoa mielipiteensä ääneen ja kertoa, kun joku oikeasti toimii väärin. Esim. Celia on ollut suhteellisen itsekeskeinen ja hänen toimintaansa ei ole katsottu läpi sormien. Enkkuversioissa aina tuetaan väärintekijää.
Hassua, kun Saul erikseen mainitsi esittelyvideossa, miten on jo 19-vuotiaana muuttanut omilleen. Suomessahan tuo ikä on ihan normi.
Hieman tylsä kausi on, puuttuu mielenkiintoisia persoonia. Mutta toisaalta, esim. moni USA:n kausikin on ollut monesti pitkävetinen. Mielelläni katsoisin lisää Espanja-kausia.
Käännökset on myös jotenkin outoja. En tiedä, onko kääntäjä huono vai puhutaanko espanjaa jotenkin oudosti? Mutta suomenkielinen tekstitys kuulostaa välillä todella kummalliselle.
Bea ja Saul voittoon!
Mä oon menossa nyt siinä kohtaa, missä Josea pelataan pois koska "ei ole sopeutunut" ja koska on tehnyt "jotain". Siis mitä?!?! Olen katsonut kaikki jaksot eikä ole näytetty mitään radikaalia eikä kerrota kunnolla syitä miksi Jose on nyt niin paska, että hänestä halutaan eroon?
Tietäisin monta muuta joista haluaisin eroon. Esimerkiksi tuo uusi hevosnaama itseään täynnä oleva mallipoika Pedro (aivan hirveä) ja minun puolestani itseään nuhteettomana pitävä Saul saisi lähteä. Tai jopa Jesus.
En siis ymmärrä mitä tuo harvahammas-brasilialainen mimmi kitisee. Olisi tyytyväinen, kun jollekin kelpaa. Hänellä kun on vielä lapsi, mikä ei näytä olevan este tässä espanjan versiossa??
Nyt nähtyäni The Language of Love tv rakkaus hömpän tämä island versio tuntuu entistä tylsemmälle tv sarjalle.
Jotenkin tykkään tuosta kaverillisesta pussailusta. Suomessa kun hätinä puupökkelöinä kätellään metrin päästä varovasti.