Häpykarvojen poisto...
Kiinnostais tietää miten naiset hoitaa häpykarvojen poiston, mikä tapa on yleisin. Brassi sokerointi, - vahaus, vai ihan höylä..?
Kertokaa miten ja vaikka ikänne ja tyylinen.
Itse kolmen vuoden tauon jälkeen ruennut käymään sokeroinnissa, ikää 36v. Ja posliinilla menty aina..
Lasten saanti katkais sokeroinnin välissä, niin silloin höylällä..
Kommentit (15)
Ennen höylällä nyt vuosia brassilla. 36v. Siitä on hyvin kauan ku se leikkaus oli satunnaista sen jälkeen säännöllinen posliini. itsellä tuntuu mukavemmalta näin. Mutta Kimpoissa kun ollut pariskuntien kanssa niin siellä enimmäkseen ollut karvoja enkä mä niitä ole saikähtänyt.
Sheivaus miesten laadukkaalla höylällä ja partageelillä joka päivä suihkussa.
Sänkeä ei passaa yhtään päästää kasvamaan, silloin minulla ärtyy iho.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaus miesten laadukkaalla höylällä ja partageelillä joka päivä suihkussa.
Sänkeä ei passaa yhtään päästää kasvamaan, silloin minulla ärtyy iho.
Onko miesten höylät laadukkaampia...? Mitä voisit suositella?
Itse käytän naisten höylää
Jos pystyt ensimmäisen kerran (tai pati) nyppimään karvat vaikka yksi kerrallaan pinsetillä niin toisella tai viimeistään kolmannella kerralla epilaattorinkin käyttö onnistuu kivuttomasti.
Kun karva nypitään juurineen pois, se kasvaa takaisin aluksi hentona vaaleana karvana jonka nyppääminen onnistuu kivuttomasti pienellä voimalla kunhan ei anna sen kasvaa niin pitkäksi että juuresta alkaa työntyä taas paksua mustaa jäykkää karvaa. Suunnilleen ensimmäinen sentti uudesta karvasta on pehmeää ja vaaleaa.
Parasta tässä on se että karvan kasvu vaaleaksi pehmeäksi nukaksi kestää ainakin pari viikkoa eikä karvoitus kasva missään vaiheessa viiden päivän karkeaksi mustaksi sängeksi jota vastaan voi hioa maalit mummon entisöitävästä lipastosta.
Parasta tietty laseroida. Iho on koko ajan puhtaan sileää.
Onko miesten höylät laadukkaampia...? Mitä voisit suositella?
Itse käytän naisten höylää
Naisten höylät ovat puhdasta huijausta. Sama leikkaava osa kuin miestenkin höylissä mutta pinkki väri = 2x hinta.
Gillette on törkeän ylihintainen miestenkin höylänä mutta esim Amazon.de myy puolta halvemmalla Wilkinson Sword 5 Hydro/Sensivive pakettia jossa 12 terää. Suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt ensimmäisen kerran (tai pati) nyppimään karvat vaikka yksi kerrallaan pinsetillä niin toisella tai viimeistään kolmannella kerralla epilaattorinkin käyttö onnistuu kivuttomasti.
Kun karva nypitään juurineen pois, se kasvaa takaisin aluksi hentona vaaleana karvana jonka nyppääminen onnistuu kivuttomasti pienellä voimalla kunhan ei anna sen kasvaa niin pitkäksi että juuresta alkaa työntyä taas paksua mustaa jäykkää karvaa. Suunnilleen ensimmäinen sentti uudesta karvasta on pehmeää ja vaaleaa.
Parasta tässä on se että karvan kasvu vaaleaksi pehmeäksi nukaksi kestää ainakin pari viikkoa eikä karvoitus kasva missään vaiheessa viiden päivän karkeaksi mustaksi sängeksi jota vastaan voi hioa maalit mummon entisöitävästä lipastosta.
Minulla karvojen nyppiminen aiheuttaa niiden ihon alle kasvamista koska uusi kärki on ohuempi. Sitten iho tietysti tulehtuu... :( Höylä ainut vaihtoehto.
Minulla karvojen nyppiminen aiheuttaa niiden ihon alle kasvamista koska uusi kärki on ohuempi. Sitten iho tietysti tulehtuu... :( Höylä ainut vaihtoehto.
Laserointi on sitten paras niin ei tarvitse enää miettiä koko asiaa.
Minulla kyllä tuo satunnainen ihon alle kasvaminen loppui melkein kokonaan kun karvat oli nypitty pariin kolmeen kertaan juurineen.
Sitä paitsi saa pervoa mielihyvää kaivaa se pieni "finni" auki nuppineulan kärjeltä ja vetää sieltä hitaasti ulos 10cm mittainen käkkärä häpykarva :D. Yök. Tuollaisia olisi muuten joka paikassa.
40v. Brassilla hoitanut useamman vuoden ja posliinilla menty aina.
Ennen brassia höylällä hoidin säännöllisen epäsäännöllisesti, eli silloin oli välillä ihan oikea puska..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee myös nyppimisestä tuota karvojen ihon alle kasvamista. Inhoan niitä näppyjä. Yksikin sellainen on mielestäni pahempi kuin sänki. Siis jos on alasti miehen edessä. En halua olla näppypillu.
Onko kukaan kokeillut itse sokeroida pillua? Ajattelin pääsiäisenä tarjota posliinia miehelle mutta en saa aikaa sokerointiin mistään. Sokerimassaa sais ja myyjä meinas että onnistuu itseltä ongelmitta. Onko kokemuksia?
Mitä jos kasvaisitte aikuiseksi ja alkaisitte nähdä itsenne kauniina VARSINKIN luonnollisena!
Jopi
Jos miehellesi ei kelpaa häpykarvasi, sopii olettaa että hän on temmeltänyt vieraissa
Posliinoikaa myös silmänne, ripset ja kulmat pois, hyi hyi pahoja epyhygieenisiä puskia, niihin tarttuu rähmä ja kaikenlaista pikkupölyä
qwerfwqer kirjoitti:
Posliinoikaa myös silmänne, ripset ja kulmat pois, hyi hyi pahoja epyhygieenisiä puskia, niihin tarttuu rähmä ja kaikenlaista pikkupölyä
Juu, ja tietysti myös tukka pois, sehän vasta pöpöpesä onkin.
Luomu nainen kunniaan!
Nuotiolla