Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan imetyksen koska aloitan laihiksen.

Vierailija
28.11.2006 |

Olen itsekäs, tiedän. Mutta en yksinkertaisesti kestä enää itseäni tälläisenä. Vauva on nyt 5kk ja mun osalta saa imetyksen kyllä jäädä.

laihis alkakoon ja vauvalle pullo huulille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pv-ohjelmassakin ole oma sovellus imettäjille??? Vai olenko väärässä?

Vierailija
2/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joka toinen jaksaa jauhaa että imetys laihduttaa, itselläni on nelinkertainen kokemus siitä. ja 5kk. on jo tarpeeksi vanha pulloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pv pisteitä olen maltillisesti aloitellut, vaikka vieläkin ruuan syöminen tympäisee.

Vierailija
4/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kasvaa se vauva pullollakin... :)

Vierailija
5/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäville, vauvan vainpitää muistaakseni olla ½v .

Mutta toisaalta siis kun loogisesti ajattelee niin vaikka imettää ja tupeaa elämään lautasmallin mukaan niin laihtuu terveellisesti ja tukin siitä silloin mitään haittaa on vauvalle, koska lautasmalillahan ruokailu muuttuu terveellisemmäksi.

Vierailija
6/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoo mun pv romppu.

Vierailija
7/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys kuluttaa n. 500 kaloria vuorokaudessa. Jos joku on lihonut imetysaikana, niin hän on yksinkertaisesti syönyt kolmen edestä.

Vierailija
8/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyi syödä aikamoisia määriä,jotta maitoa ylipäätäään tuli.

Tämän olen muuten kokenut kahteen kertaan ja lisäksi ei ole terveellisä vauvan kannalta,rasvakudoksessa on paljon ympäristömyrkkyjä,jotka menevät sitten vauvaan!!!!!!!

Vierailija
9/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutukseen!!! Imettäminen vie valtavasti energiaa! Syö terveellisesti, paljon salaatteja ym. ja pieniä määriä ja liiku ja imetä niin kyllä kilot karisee!

Vierailija
10/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälläkin saatoin grillillä vetää 3 rintapalaa broileria, kyljyksen, makkaran, leipää ja salaatteja... että kyllä se ihan omaa syytä oli... Itse en vaan huomannut tätä heti, eikä kukaan viittinyt sanoa asiasta

Vierailija
11/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene painonvartijoihin ja pyydä imettäjien ohjelma. Minä aloitin kun vauva oli 4 kk ikäinen, laihduin sillä ohjelmalla 23 kiloa ja täysimetin täydet 6 kk, + 11 kuukauden ikään asti, kunnes vauva itse luopui rinnasta. En ole eläissäni laihtunut niin vauhdilla ja upeasti. Oli kivata palata töihin uuden jakkupuvun kanssa ja normaalipainossa.

Ei vauvalta pidä rintaa kieltää oman hölmöilyn takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän