Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolison libidoa voi herätellä vai voiko?

Vierailija
28.11.2006 |

Kesällä yritin kaikkea kivaa ja piristystä mutta mies vain ahdistui ja loukkasi minua. Tilanne jatkuu, ettei mies ole tippakaan kiinnostunut seksistä ja minä olen aika maassa.

Voinko auttaa miestä tai itseäni tässä tilanteessa ja miten.

(joo, virpomisen olen jo keksinyt.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla etta arvioin vaarin.

t. ap jolla 8 vuodessa on tullut 15kiloa, naama on sama ja luonne ja alapaa on ihan kuosisssa

*en tieda minka lassahtamiseen viittasit*

ps. sori osa nappiksesta ei toimi joten jos sallitte kirjoitan sen miten pystyn

Vierailija
2/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sinäkään nyt oikein ole oikea henkilö valittamaan pinnallisuudesta kun vaan seksiä vingut.

Koeta saada itsestäsi hieman kiinnostavampi, ei miehen haluissa yleensä lähtökohtaista vikaa ole. Kyllä ne sieltä löytyy.

Ja sillä aikaa kun hävittelet jenkkakahvoja, niin aloita vaikka juttelemalla jotain kivaa miehellesi. Kyllä sillekin kehut kelpaa :)

-8-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja on juteltu ja muuta, mutta kylla ihminen kaiketi on myos seksuaalinen olento?

mutta, kiitos kommentistasi 8! laihduttaminen tekisi varmasti hyvaa ainakin itselle.

ap

Vierailija
4/5 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen muutamia liikakiloja. Syy on aina miehessä, tai hänen testosteroiiniarvoissaan, ne kannattais tutkituttaa!!!

Perustelut: Jos rakastaa toista ihmistä sitä haluaa pienistä puutteista huolimatta. On miehiä, jotka kiihkeästi rakastelee enemmän tai vähemmän pullakoitaan vaimojaan! haluun vaikuttaa testot!!!

Vierailija
5/5 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko syy olla ihan hormonaalinen? Mieheni ei nyt varsinaisesti ole mikään kovin miehekäs (tätä en pahalla en tarkoita).

täytyy ottaa jotenkin nätisti puheeksi..

Kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi