No nyt! Suomi on nyt Naton jäsen! Hurraa!
Kommentit (344)
Ai Suomen lippua ei täällä julkaista? Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kanssa on tehtävä kauppaa jatkossakin ja tultava toimeen, jos aiomme pärjätä. Nyt se on vaan paljon jäätävämpää ja turvattomampaa.
En oikein tajua mitä tässä on voitettu, kun tätä muka pitäisi juhlistaa. Ei käy mun maalaisjärkeen yhtään.Ei ole.
No todellakin on. Luuletko että yhtäkkiä kaupankäynti loppuu, jota oomme käyneet satoja, tai oikeasti jo tuhansia vuosia.
Norjankin pääministeri sanoi fiksusti, että eivät he voi katkaista suhteita Venäjään, koska ovat toisistaan riippuvaisia.
Norjasta ei kukaan päämies ole rampannut edes ukrainassa ottamassa selfietä zelen kanssa.
Osaavat ja uskaltavat ajatella itse, vaikka Natoon kuuluvatkin. Arvostan. Samaa toivon meiltä.
"Norway's PM Visits Ukraine, Meets Zelenskyy & Pledges Aid To War Ravaged Nation"
https://www.republicworld.com/world-news/russia-ukraine-crisis/norways-…
😂🤣🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kanssa on tehtävä kauppaa jatkossakin ja tultava toimeen, jos aiomme pärjätä. Nyt se on vaan paljon jäätävämpää ja turvattomampaa.
En oikein tajua mitä tässä on voitettu, kun tätä muka pitäisi juhlistaa. Ei käy mun maalaisjärkeen yhtään.Ei ole.
No todellakin on. Luuletko että yhtäkkiä kaupankäynti loppuu, jota oomme käyneet satoja, tai oikeasti jo tuhansia vuosia.
Norjankin pääministeri sanoi fiksusti, että eivät he voi katkaista suhteita Venäjään, koska ovat toisistaan riippuvaisia.
Norjasta ei kukaan päämies ole rampannut edes ukrainassa ottamassa selfietä zelen kanssa.
Osaavat ja uskaltavat ajatella itse, vaikka Natoon kuuluvatkin. Arvostan. Samaa toivon meiltä.
Muuta sitten Norjaan tai Venäjälle, jos noin harmittaa. Tämä tilanne on kuitenkin osoitus siitä, miten riippuvaisia me olimme Venäjästä. Nyt voimme tästä riippuvuudesta irtaantua, ja etsiä parempia kauppakumppaneita tai kehitellä itse hankkeita. Ei täällä uusavuttomia olla.
Lippu ja Maamme! Kolmessa paikassa yhtäaikaa.
MAAMMELAULU! Lakit pois päästä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suomenlippu puolitangossa. Huomenna sen saa polttaa. Enää ei ole itsenäistä Suomea.
Mutta on turvallisempi Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suomenlippu puolitangossa. Huomenna sen saa polttaa. Enää ei ole itsenäistä Suomea.
On kaikkien aikojen vahvin Suomi!
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua mitä tässä on voitettu, kun tätä muka pitäisi juhlistaa. Ei käy mun maalaisjärkeen yhtään.
Voitettiin se, että itämaassa mietitään useampaan kertaan ja syvästi, kannattaako Suomeen tulla pahat mielessä.
Ennen tämän päivän ajanhetkeä klo 15:46 kyseinen kynnys oli huomattavasti matalammalla. Lisäksi nyt ei tarvitse välittää Moskovan örähtelystä joa yrittävär puuttya maamme asioihin, kuten tuhat edellistä vuotta ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilaan 4.4-23 taulun muistoksi kirjoitti:
mahtaa demari leirissä kuulua itkun vaikerrus tarja,tuomioja kontula ohis vielä kyselevät luotto demari mariinilta miten on mahdollista.
Demarit veti Suomen NATOon, hölömö.
Kansa sinne halusi, Sannakin vastusti mutta käänsi kelkkansa kun huomasi kansan tehneen niin.
Sanna ei saa vaihtaa mielipidettä? Suurin osa suomalaisista vaihtoi.
Ei tainnut suurin osa vaihtaa vaan suurin osa oli jo aiemminkin ollut (aina) nato-myönteisiä, mutta sitä ei vaan ole haluttu edes kysyä eikä siitä ole saanut oikein edes puhua.
Eihän sitäkään ole saanut ihmetellä saati ääneen sanoa vielä pari vuotta sitten, että venäjän kanssa veljeily on todella typerää ja vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat ja uskaltavat ajatella itse, vaikka Natoon kuuluvatkin. Arvostan. Samaa toivon meiltä."Norway's PM Visits Ukraine, Meets Zelenskyy & Pledges Aid To War Ravaged Nation"
https://www.republicworld.com/world-news/russia-ukraine-crisis/norways-…
😂🤣🖕
Iigorin & kätyriensä kandeis opetella tekemään taustataekistukset kunnolla, meinaan jäävär nykyään kiinni noin minuutissa...
Ei voinut äsken duunissa juhlistaa tätä kun mut on "miehitetty" siellä - vieressä, edessä ja takana on venäläisen ihmisen työpiste. Voisin väittää tämän merkitsevän minulle hieman suurempia asioita kuin heille.
Vierailija kirjoitti:
MAAMMELAULU! Lakit pois päästä!
Valehtelisin jos sanoisin, ettei roska mennyt silmään.
Sen verran tärkeä hetki että CNN näytti livenä.
Naton vastustajat voivat muuttaa itänaapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pikku-ukko ei tästä kyllä nyt tykkää. Suuttuu pahemman kerran.
Se kun luulee olevansa maailman napa, jota on nyt ihan henkilökohtaisesti loukattu. "Yhyy, kun mun etulinja otettiin pois."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tilaan 4.4-23 taulun muistoksi kirjoitti:
mahtaa demari leirissä kuulua itkun vaikerrus tarja,tuomioja kontula ohis vielä kyselevät luotto demari mariinilta miten on mahdollista.
Demarit veti Suomen NATOon, hölömö.
Kansa sinne halusi, Sannakin vastusti mutta käänsi kelkkansa kun huomasi kansan tehneen niin.
Sanna ei saa vaihtaa mielipidettä? Suurin osa suomalaisista vaihtoi.
Toki saa ja hyvä että älysi vaihtaakin. Mutta kun tässä nyt suorastaan sankarinviittaa sovitellaan Sannan ja demarien ylle, niin eiköhän ole paikallaan kuitenkin muistaa sekin, että tämä heidän Nato-myönteisyys on varsin tuore asia. Tähän mennessä ollaan oltu pikemminkin velivenäläiseen päin kallellaan, vai pitäisikö sanoa rähmällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat ja uskaltavat ajatella itse, vaikka Natoon kuuluvatkin. Arvostan. Samaa toivon meiltä.Muuta sitten Norjaan tai Venäjälle, jos noin harmittaa. Tämä tilanne on kuitenkin osoitus siitä, miten riippuvaisia me olimme Venäjästä. Nyt voimme tästä riippuvuudesta irtaantua, ja etsiä parempia kauppakumppaneita tai kehitellä itse hankkeita. Ei täällä uusavuttomia olla.
Ei niitä kumppaneita valitettavasti löydy. Tämä on niitä tyhmääkin tyhmempiä tapoja kusta omille kengille ja ihmetellä miksi ihmeessä ovat märät. Kauppavaje venäjän kanssa on ja pysyy pois suomen taloudesta
Hyvä. Emme tarvitse kauppasuhteita Euroopassa kansanmurhaan tähtäävää raukkamaista hyökkäyssotaa käyvän diktatuurin kanssa.
Ymmärrän sun pointin, mutta eipä sitä nato-kantaa ole koskaan aiemminkaan kansalta ihan oikeasti kysytty. On tehty joku vastaava pienen otannan kysely, jonka perusteella on todettu ettei suomalaiset kannata natoon liittymistä.
Tuo on itseäni ihmetyttänyt koko aikuisiän ysäriltä asti, koska omassa tuttavapiirissä ei kukaan ole ollut koskaan nato-vastainen mutta silti mediassa on viime kevättalveen asti rummutettu kuinka suomalaiset ei natoon halua ja siksi siitä ei edes tarvitse keskustella saati järjestää kansanäänestystä.
Ja omassa tuttavapiirissä ei pahemmin kokoomuslaisia ole eli sekään ei tätä selitä.