Lue keskustelun säännöt.
Siis VOIKO BB:N OLLI OLLA NOIN TYHMÄ??
27.11.2006 |
Siis se on ottanut asiakseen esittää, ettei muista sekoiluistaan Hannen kanssa mitään, että Kala antaisi muistamattomuuden valossa pettämisen anteeksi? Voi luoja, ovatko kaikki miehet noin tyhmiä? Että jos ei muista, niin se ei ole niin paha teko??? mitä te muut olette mieltä? jos miehenne pettäisi, muttei muistaisi mitään, antaisitteko muka helpommin anteeksi?? Minä en! Tehty se on silti, muisti sitä tai ei!
Voi jeesus, ällistyttää Ollin typeryys. Vaikka lapsihan se vasta on.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toimijana ollut se, joka menee Hannen viereen nukkumaan, pussailee, juttelee rivoja, tunkee sormet p***uun ynnä muuta mukavaa. Ihan itse hän on tehnyt päätökset tekemisistään, kännissä tai ei (eikä muuten todellakaan kaikkea kyseenalaista ole tehnyt humalassa). Itse asiassa tuo muistamattomuus on tavallaan vielä pahempaa kuin että olisi sekoillut selvinpäin. Jos toinen pettää, mutta katuu tekojaan aidosti ja pyytää anteeksi sydämestään, voi asiat ehkä vielä sopia ja jossain määrin luottaakin siihen, ettei pettäjä toista virhettään, mutta jos Ollille vaan toistuvasti " sattuu" tuollaista ilman, että hän sitä muistaa tai " voi kontrolloida" , niin mitä tulevaisuutta parisuhteella voi koskaan olla? Miten Olli voisi luvata Kalalle, ettei vastaava toistu jatkossakänni-iltoina tai kännireissuilla? Siis jos hän ei kerran itse edes muista tuollaisia tekoja...Vai alkaakohan Olli absolutistiksi koko loppuiäkseen? Heh heh hee...
Pahaa asiassa on myös tuo toistuvuus. Ollihan nuohosi viikkotolkulla Hannea siellä talossa, ei siis voi puhua kerran lipsahduksesta. Ja että Kala oli vielä pyytänyt häntä olemaan nukkumatta kenenkään vieressä? Sitä en tiennytkään...Ja jätkä vaan nukkuu, yö toisensa perään, tv-kameroiden edessä. Ei helvetti sen täytyy olla paitsi kusipää myös todella tyhmä. Tai sitten se Kala on vaan niitä onnettomia kaiken nieleviä ja anteeksi antavia roikkuja-tyttöjä, ja Olli tietää sen. Nimittäin, ettei Kala häntä jätä, teki hän mitä tahansa, kunhan sitten vähän lepertelee päälle myöhemmin.
Jumakauta mua etoi kun Olli eilen röökillä sanoi Sarille rakastavansa Kalaa enemmän kuin ketään (ja samaan hengenvetoon muuten puhui tunteistaan Hannea kohtaan)...Noinko hän sitä rakkauttaan kaiken kansan edessä osoittaa? Jotenkin sekin pahentaa asiaa ihan kybälä; että Kala ja kaikki Kalan kaverit, sukulaiset ym. joutuvat seuraamaan äijän sormileikkejä livenä. Tuntuu varmaan aika nöyryyttävältä ja pahalta.
Hirveä äijä kertakaikkiaan!