Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hallituspohjaa toivotte?!

Vierailija
03.04.2023 |

Minulla Kok, PS, KD! Ja RKP lähtee varmasti lopulta mukaan vaikka nyt näyttää keltaista valoa muodon vuoksi.

Tämä on onneksi myös todennäköisempi vaihtoehto kuin sinipuna 🥰

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ketkä siellä ovat. Julkisista palveluista tullaan leikkaamaan, Suomi uusliberalisoituu taas lisää ja pienituloisimpien elämää tullaan kurjistamaan tällä vaalituloksella. Se on varmaa.

Vierailija
22/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kok, ps, rkp. Suotta demarit menis laskemaan kannatustaan ja tekemään myönnytyksiä mihinkään suuntaan. Antais oikeiston polttaa maineensa oikein kunnolla.

Olis karua kyytiä pienituloisille neljä vuotta, mutta ehkä opetus maksaisi itsensä takaisin ajan kanssa. Itsellä ei olis hätää, mulla on tosi hyvä työ hyvällä palkalla, eikä sitä mikään heilauta mihinkään suuntaan.

T. Vasemmiston kannattaja

Miksi oikeiston maine menisi siinä, että se tekee oikeistolaista politiikkaa?

Tuote ei aina ihan vastaa kuvausta. Tulee monelle yliksenkin sossurotalle vielä yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus

PS

RKP

DK

kunnon oikeistohallitus.

Vierailija
24/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS ja SDP eli äijäduunaripohja, mutta ei toteutune, koska voittaja oli Kokoomus

Vierailija
25/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarihallitus 

Vierailija
26/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ketkä siellä ovat. Julkisista palveluista tullaan leikkaamaan, Suomi uusliberalisoituu taas lisää ja pienituloisimpien elämää tullaan kurjistamaan tällä vaalituloksella. Se on varmaa.

Itse veikkaan, että pienituloisten työssäkäyvien elintaso paranee suhteessa tukihermanneihin.

Vierailija
27/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että Kokoomus ja Demarit muodostavat pohjan uudelle hallitukselle. En voi missään nimessä hyväksyä sitä puhetta, jota PS:n ns syvissä riveissä viljellään. Vihapuheelle ei saa olla minkäänlaista sijaa.

Kukas se tässä vihapuhetta nyt harrastaa olettamalla toisen puoleen syvistä riveistä jotakin, mitä siellä ei todellakaan ole?

Vierailija
28/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, joka oikeasti parantaa kansalaisten oloja hallituskaudellaan.  Toivo on asetettu kokoomukseen ja  perussuomalaisiin äänestystuloksen perusteella, niin heille viisautta nyt.

Parantaa kansalaisten oloja? Porvarihallitus? XDDDDD Koet vielä karvaan pettymyksen.

Vierailija
29/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diktatuuri olisi täälläkin jo paras vaihtoehto.

Vierailija
30/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinipuna voi olla hyvä ja tasapainottaisivat toisiaan.

Ainoa mitä en halua hallitukseen on KD. Kauhu jos joku Päivi Räsänen nousisi ministeriksi. Lisäksi en jaksa tällaista uskontopuoluemeininkiä.

Vierailija
31/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan, että pienituloisten työssäkäyvien elintaso paranee suhteessa tukihermanneihin.

Toteutuu ainostaan, jos laskevat tuloveroa hieman, mutta se taas vuorostaan tekee loven julkisten palveluiden budjetiin. Noh, menetät jotain saat jotain.

Vierailija
32/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kok+SDP+Vihreät+RKP. Sieltä se tulee.

Vierailija
33/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vasemmisto pysyy oppositiossa. Nähdään miten oikeisto pelastaa suomen, lol.

Vierailija
34/57 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme isointa. Eihän nyt ketään saa jättää pois. Pulinat pois ja hymyä huuleen.

Vierailija
35/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kok, ps, kd, rkp. Tällä Suomi nousuun. Persuilla erinomaisia ministeriehdokkaita.

Juu Wille Rydmanista tasa-arvoministeri 😂

Vierailija
36/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tapahtuu?

Vierailija
37/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee hauskaa. Onneksi itsellä on varaa tähän leikkiin. T. Vihervassari

Jep, popparit valmiina.

Onneksi asun itse ulkomailla.

T:toinen vihervassari

Vierailija
38/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus

PS

RKP

DK

kunnon oikeistohallitus.

Pistit sitten kokonaisen valtion kokkareiden, persujen ja rantahurrien apupuolueeksi :)

Montakos kansanedustajaa Tanskalla on?

Vierailija
39/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivepohja sama kuin ap:lla. Toivottavasti ps on hallitusvastuussa ja politiikka on perussuomalaista. Uskon myös, että RKP lähtee mukaan pienillä myönnytyksillä.

Äänestän yleensä vihreitä, tällä kertaa demareita. Ei vain taktisista syistä, vaan vihreillä ei ollut mitään tarjolla. Olen hyvin toimeentuleva ihminen, jonka olot eivät riipu siitä, millainen hallitus on. Olisi mielenkiintoista nähdä ps:n aikaansaannokset.

Kuin minun kynästäni tämä mielipide! Eri alojen tutkijoille tästä seuraisi mielenkiintoista aineistoa ja jään odottaville kannalle.

Vierailija
40/57 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diktatuuri olisi täälläkin jo paras vaihtoehto.

Tervemenoa itänaapuriin. Siellä tuota herkkua on tarjolla.