Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut dorkat kuvailevat miestä kiltiksi?!

Vierailija
27.11.2006 |

Minkälainen mies on tuhma tai ilkeä? Tuttavani muistaa aina mainita, että hänen 40 v vanha miehensä on KILTTI. Tarkoittaa tällä ilmeisesti sitä että mies on temperamentiltaan rauhallinen ja " helppo" . Mies ei kuulema itke kuin todella harvoin, tämä siis ilmeisesti tekee hänestä kiltin. Onkohan kaikki koliikkimiehet sitten PAHOJA, ilkeitä ja tuhmia miehiä. ;-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, jos ne tarttuvat. miten ne saa pois? johtaako tämä varhaisen murrosiän puhkeamiseen?

Vierailija
2/4 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perunat siis maustetaan. Etenkin kiinnostaa rauhansanailu ruuanlaiton yhteydessä. Varsinkin, jos pesukone on päällä samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että toinen saa aina enemmän pareja muistipelissä kuin toinen? Mietin vaan kun eksän kanssa pelattiin aina muistipeliä, ja nyt nyksän kanssa Kimbleä, ja heti onnistuttiin.

Vierailija
4/4 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sanonut mitään. Ehkä vähän kyynisesti hymyillyt itsekseni. Ehkä se on minun kateuttani, minulla kun oli vaikea ukko. Koen sen henkilökohtaisena loukkauksena, kun hän kertoo, kuinka helppoa ja ihanaa ja toimivaa kaikki on, kun kaikki menee just niin kuin kirjoissa kirjoitetaan. Kertoo tietäväisesti kuinka helppoa miestä on viihdyttää, " Sen kun vähän ilmeilee, niin se pysyy tyytyväisenä" .

Tarvitseeko näitä palauttaa maanpinnalle? Vai palautaako elämä heidät maanpinnalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän