Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! En ole tänään sortunut huutamaan lapsille ja olen siitä niin onnellinen =)

Vierailija
27.11.2006 |

Huutaminen ja raivarit on käyneet ihan ongelmaksi meillä. Eilen illalla sitten kaikessa rauhassa kävin Mll:n sivuilla ja sain paljon ajattelemisen aihetta. Ja tänään olen pystynyt olemaan huutamatta ja rauhallisesti puhumalla lähtenyt tilanteisiin. Ihanaa. Yritän nyt tsempata tosissani. Esikoinen sanoi minulle illalla " äiti minä rakastan sinua" =ó)

Minulle on huudettu paljon, kun olin lapsi. Muistan sen vieläkin. En tiedä johtuuko siitä vai jostain muusta mutta olen lähes niin kauan kuin muistan, kärsinyt pahoista jännitystiloista. Sellaista en lapsilleni halua, ja jos voin jotenkin vaikuttaa siihen itse niin yritän kaikkeni.

Halusin vain kertoa tämän =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee :) Täydellisiä ei olla kukaan eli ei se ikuisesti kestä, mutta kun minä huudan lapsille niin voinpa ainakin ajatella että kuinka monta päivää olin huutamatta ja on helppo antaa itselleen sitten synninpäästö.

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen käytös muuttui ihan tosi paljon parempaan päin!!! Toivottavasti teillä on sama juttu (jos sulla sellaisia ongelmia on edes ollut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lapset ovat ilmeisesti aistineet kireän pinnani muutenkin, ovat olleet melko lailla levottomia ja tehneet ilkeyksiä ns jatkuvasti. Tänään oli ehkä siltäkin osin helpompi päivä että lapset eivät samaan malliin riehuneet kuitenkaan. Ja kun tuli tilanteet missä " normaalisti" huudan niin nielin huutoni ja puhuin rauhallisesti, toistin asiani tarpeeksi monta kertaa. ja kas kummaa, kaaosta ei tullutkaan! Toivottavasti tämä on pysyvä muutos parempaan!

ap

Vierailija
4/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut huutamatta.

Sain niin ihanaa seksiä pitkästä aikaa viime yönä, että sen voimilla kuljen monta päivää hymyillen vain. Ei ole tarvetta huutaa.

Vierailija
5/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no kyllä tuokin melkein täsmää =oD Aikas paljon tulee huudeltua mutta onhan se hyvä että jossain saa vielä huutaa =oO

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä