Ihan järkyttävä homma kostokropassa vaihdevuosissa!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaisin hankkimalla estrogeenikorvaushoidon, jotta vaihtareihin liittyvät ahdistusoireet eivät tee sinusta sekopäistä (esim. nämä kostokroppauhot), etkä valvo aamuöisin vatvomassa. Samalla saat helpommin ylläpidettyä vahvoja luita sekä lihaksia, eikä naamakaan ala roikkumaan niin nopeasti.
Mikä uho???
Että omaa kehoaan muuttamalla jotenkin kostaisi exälle.
Kostokropasta voit hyvin mielin luopua, mutta älä luovuta liikunnasta. Muuten olet täällä 10v. Kuluttua kitisemässä kuinka olet ylipainoinen mutta et voi liikkua kun nivelet paskana. Lonkat, polvet, selkä jne. Kipeät ja vain jumppa hoitokeinona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen takia kostokroppailet ja miksi? Olisi oikeasti kannattanut pitää itsestään huolta koko ajan.
Ihanko oikeasti olet koko ajan itse timminä? Ja etkö tuon enempää tiedä vaihdevuosien vaikutuksesta kehoon?
No minulla ei ainakaan paino vaihtele. Jojoilijoille varmaan vaikea uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko, että vielä vaihtari-ikäisenä joku katuu eropäätöstään kun laihdutat ja kuntoilet?
Tämä on niin säälittävää. Itsetunto riippuu täysin muilta saadusta hyväksynnästä kun pitää yrittää saada joku katumaan eroa näyttämällä hyvältä. On suorastaan kerjäämistä.
Entä jos kasvattaisi itsetunnon ja pitäisi hyvää huolta itsestään ihan vaan oman itsen takia?
Nojoo, mutta homma sujuu mukavammin kun on jokin konkreettinen motivaatio. Yhdelle se voi olla jokin tietty terveyden mittari tai arvo, toiselle vanha kesämekko, kolmannelle se että mahtuu mukavasti lentokoneen penkkiin ja neljännelle se voi olla osa eroprosessia. Se laihtuminen ei itsessään tietysti mitään ratkaise mutta sen mukana tulee kaikkea hyödyllistä mikä ei vain paranna itsetuntoa vaan myös mielialaa, unta ja muuta kokonaisvaltaista terveyttä. Lopussa kiitos seisoo, ehkä silloin ei enää voisi eksän mielipiteet edes vähempää kiinnostaa, säteilevä, hyvinvoiva ihminen kyllä löytää uutta arvoistaan seuraa jos niin haluaa.
Mitä sitten jos saa parhaiten virtaa siitä ajatuksesta et jumankekka mähän näytän sille?
Kyllä minä siinä onnistuin, mutta duunia piti tehdä aivan älyttömästi. Ruokailu ja treenaaminen oli käytännössä kuin toinen duuni. Ja se määrä hyvää laadukasta ruokaa mitä piti syödä, oli aivan älytöntä. Syömisestä tuli masentavaa puurtamista, kolmen tunnin välein aina proteiinia.
Puoli vuotta siinä meni että sain vihdoinkin rakennettua itselleni kunnon pyllyn, ja nyt olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko, että vielä vaihtari-ikäisenä joku katuu eropäätöstään kun laihdutat ja kuntoilet?
Kyllä minulla on niin päin, että harkitsen itse lähtöä, ja olisi se kostokroppakin kiva.
t. Yksi kostokroppaa suunnitteleva
Onpas lyttääviä kommentteja, miksi ei voi kannustaa?
Minä hommasi kostokropan. Olihan siinä vähän hommaa mutta kyllä siitä selvittiin ihan kunnialla.
Ex eukko lihoi ja nalkutti jatkuvasti niin otin eron ja hommasin parempi kroppaisen ja vähemmän nalkuttavan tilalle.
Mä aion pitää kostokroppaa loppuelämäni. Tulee sit ihan kuka tahansa vastaan niin kostettu on!
Personal trailer. Sillä voi rullata ympäriinsä jos kilot ei lähdekään.
Vierailija kirjoitti:
Kostin kaikille ja lihoin 40kg. Siitäs saivat!
Tuohon suuntaan minäkin ajattelin lähteä.
Milloin aiot näyttää ja miten sen kostokropan exälle? Eli menetkö kostamaan niin kuin bikineissä hänen ulko-ovelle exän ja hänen uuden naisen eteen vai miten?
Tuossa iässä naama on mitä on. Siinä ei kostokroppa auta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin aiot näyttää ja miten sen kostokropan exälle? Eli menetkö kostamaan niin kuin bikineissä hänen ulko-ovelle exän ja hänen uuden naisen eteen vai miten?
Nyt on jo niin lämmin että voi mennä pelkässä trenssissä oven taakse. Tai vaikka ikkunasta vilauttaa että kato tämmöne.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin 🤔 Eron jälkeen olen nähnyt exää kolme (3) kertaa - hän asuu toisella puolella maata. Vaikka olisi kuinka upea kostis, tuskin sitä huomaisi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin 🤔 Eron jälkeen olen nähnyt exää kolme (3) kertaa - hän asuu toisella puolella maata. Vaikka olisi kuinka upea kostis, tuskin sitä huomaisi 😅
No jos sattuu vaikka olemaan yhteistä jälkikasvua niin voisi kuvitella että sitä saattaa vaikka silloin tällöin sattua samaan paikkaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle uusi termi:
Palveluskroppa: ripustat köyden ja menet jatkeeksi. Moni huokaisee helpotuksesta, teet palveluksen itsellesi ja suurelle joukolle muita.
😘
Lol. Tämä on hyvä. Ihan kuin jonkun vanhan luuskan kroppa ketään kiinnostaisi muutenkaan, ei sitä ex:ää tai ketään muutakaan. Lääkärikin suhtautuu vanhenevaan akkaan ajatuksella, että lähtisi tuosta kitisemästä (ihan pariltakin tutulta kuultu suhtautumistapa, tietenkään sitä ei näytetä). Suhteeseen alkaminen tuollaisen kanssa on aina tyytymistä ja siinä nähdään se muu etu, kuten talouden jakaminen ja vähentynyt kodinhoitotyö pääpointtina.
Lisään tuohon, että joku eroottinen erityispiirre, kuten valtavat tissit tms. voi jotain seksuaalisessa fetissimielessä tietenkin innostaa ja nussivathan jotkut mummojakin fetissinsä vuoksi.
Mikä uho???