Ihan järkyttävä homma kostokropassa vaihdevuosissa!
Kommentit (50)
Karmeita kommentteja. Ei täällä selväjärkiset taida olla keskustelemassa.
Mut vaimo jätti sen vuoksi että lihoin 79 kiloisesta 125 kiloiseksi avioliiton aikana. Vaimo oli normaalipainoinen ja yritti auttaa, ei ostanut herkkuja ym, mut söin salaa ja kävin mäkkärin autokaistalla usein töistä tullessa. Lopulta vaimo kyllästyi mun valitukseen ja hänen haukkumiseensa ja jätti mut. Kostoksi laihdutin, mutta ei huolinut mua takaisin, sanoi että hän epäilee että se menisi takaisin samaan vanhaan.
Olen itse vaihdevuosi- ikäinen ja ajattelen, että näinä vuosina terveenä pysyminen tai terveyden parantaminen on tärkeintä. Näytän ikäistäni nuoremmalta, näin ovat ihmiset kommentoineet.
Minun mies kuoli hiljattain ja nyt on kova ikävä häntä.
Tällä hetkellä mietin, tulenko koskaan enää kokemaan läheisyyttä ja hyvää oloa, huumorintäyteistä miesnaishommaa toiselta ihmiseltä.
Kosketus ja hellittely tuntuisi niiiiin hyvältä.
En odota elämältäni mitään enää . Se tulee mikä on tullakseen. Kelpaan itselleni ja se riittää :).
Vierailija kirjoitti:
Kostokroppa sopii mafiatermiksi: joku on tapettu kostoksi ja kroppa tuotu näytille.
Revenge is a dish best served cold kuuluu sanontakin!
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä naama on mitä on. Siinä ei kostokroppa auta.
Entä jos on kostokasvot, mutta keski-ikäiskroppa? Kostonaama?
Miksi tää juttu menee näin monella näin kovasti tunteisiin? Hirveä vastustus, miksi? Osaisiko joku asiallisesti selittää?
Mä tein vähän päinvastoin. Oon mukavuudenhaluinen ja ei salilla hikoilut kiinnosta ei yhtään. Ostin just numeroa liian isot farkut jotta on varaa hiukan lihoa tässä ihanassa keski-iässä. Nautin olostani.
Karmea sana toi kostokroppa. Kyllä me sitten eletään typerää aikaa.
Kostokroppa sopii mafiatermiksi: joku on tapettu kostoksi ja kroppa tuotu näytille.