Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko koiria oikeasti työntää lastenvaunuissa?

Vierailija
03.04.2023 |

Vai mitä koiravaunuja ne ovatkaan.

Mihin tämä maailma on menossa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä 78v.ei jaksa pitkiä kävelylenkkejä, työntelen sitä lastenvaunuilla, pappa tykkää kun voi ottaa huikkaa.

Vierailija
42/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia kärryjä kultaisillenoutajille ? Minäkin voisin alkaa kuljettaa hugoa niissä 😀

Nimenomaa käytettyjä lastenvaunuja saa halvemmalla tähän tarkoitukseen kuin koirien näyttelyrattaita. Usein lastenvaunuista myös paremmat näkymät korkeammalta jos koira pääsee niihin kipuamaan/jaksat nostaa.

Kultsia ajatellen tuplarattaat .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13 v. russeli, ja sillä on sydänvika. Se väsähtää. Lisäksi nämä terävät sepelit kaduilla sattuu sen tassuihin, jolloin se ei halua kävellä. Jos on uutta lunta, niin sitten taas kävellään. Ja joskus se ei muuten vaan halua kävellä, varsinkaan, jos on herätetty lämpimästä punkasta ja tuulee väärästä suunnasta tai sattuu kuonolle vettä satamaan. Muuten se on utelias ja tykkää tutkia maailmaa ja tavata koirakavereitaan. (Sillä on yksi  kaveri, joka alkaa jo 100 metrin päästä haukkumaan tervehdyshaukkua, kun näkee sen ja niiden pitää moikata.)

Minä taas tykkään kävellä pitkiä lenkkejä. Joko me mennään autolla koirapuistoon tai sitten otan lenkille mukaan rattaat, joihin se menee istumaan kun/jos väsy iskee. 9 kiloisen koiran kantaminen takaisin kotiin 3 km päästä on sen verran raskasta, että rattaat helpottaa elämää.

Sitä paitsi aika usein vastaantulevia rouvia ja herroja ja lapsia naurattaa, kun työnnän koiraa rattaissa ja pysähtyvät juttelemaan. Niin että on tässä tullut uusia tuttujakin. 

Vierailija
44/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmisillä kadoksissa mikä on tärkeää ja mikä ei. Koiria kuljetellaan kuin pikkulapsia. En ymmärrä.

Koirilla täytetään hoivatarve. Ollaan äiti koiralle.

Kyllä! Onko siinä joku ongelma?

Luin tosta nepsylapsiketjua ja on niiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen että mulla on vaan ihania koiria kakaroina eikä elämääni ole pilattu millään nepsyhirviö-elinkautistuomiolla.

Vierailija
45/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/46 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei pysty kävelemään niin sitten on piikin aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi