Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvot kapenee ja tuntuu, että laihdun hyvin. Paino ei kuitenkaan putoa toivomaani tahtiin? Mistä kyse?

Vierailija
03.04.2023 |

Selvää eroa kasvoissa on kapeammat ja iho parantunut huomattavasti. Vatsaa ei turvota niin pahasti ja toimii hyvin. Olen virkeä ja paremminvoiva.
Vaatteet eivät kiristä samanlailla ja housutkin tuntuu löystyneen.
Paino on kuitenkin maltilliseen tahtiin tippunut. Voisi kuvitella, että tippuisi nopeammin, sillä ylipainoa on runsaasti (40 kg). Olen vielä melko alussa tässä mutta mistä tuo painon hidas lasku voisi johtua kun kuitenkin on selvää muutosta ulkoisesti (ja sisäisesti)?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se painonseuranta. Et varmaan massakaudellakaan sitä päivittäin seurannut?

Totta. Haluan kuitenkin tietää olevani oikealla suunnalla. 

Paino tippui ensin melko nopeasti kahdessa viikossa - 4,5 kg ja nyt on neljä päivää ollut sama paino. 

Eli kaksi viikko sitten noin 120 kg ja nyt painan 115,5 kg. Sen vuoksi olettaisin nopeampaa pudotusta. 

Olen ketoosissa suurimmaksi osaksi. Liikun paljon entiseen verrattuna, jaloille on ollut töitä. 

Ehkä pitäisi alkaa katsomaan painoa kuukausitasolla mutta nyt on ollut tärkeää, että tiedän painon olevan laskusuunnassa. 

-ap

Miksi ihmeessä.ketoosissa!!!!

Vierailija
22/39 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se painonseuranta. Et varmaan massakaudellakaan sitä päivittäin seurannut?

Paino tippui ensin melko nopeasti kahdessa viikossa - 4,5 kg ja nyt on neljä päivää ollut sama paino. 

Eli kaksi viikko sitten noin 120 kg ja nyt painan 115,5 kg. Sen vuoksi olettaisin nopeampaa pudotusta. 

Olen ketoosissa suurimmaksi osaksi. Liikun paljon entiseen verrattuna, jaloille on ollut töitä. 

Ehkä pitäisi alkaa katsomaan painoa kuukausitasolla mutta nyt on ollut tärkeää, että tiedän painon olevan laskusuunnassa. 

-ap

Miksi ihmeessä.ketoosissa!!!!

Toimii minulla. Olen niin herkkä verensokeria nostattaville ruoka-aineille, että tekee mieli syödä sitten lisää ja menee ylisyömiseksi. 

Nyt syön sitten puhdasta, itsetehtyä ruokaa. Runsaasti kasviksia, jonkin verran proteiinia, rasvoja. 

Syön 2-3 krt päivässä kohtuullisia annoksia eikä välipaloja. Näin pärjäilen eikä suurempia mielitekoja tule. 

Tänään vaaka näytti 115.1 kg. Ajattelin jo, jos olisi mennyt toiseen lukuun mutta on se tiukassa.

Taidan mennä vaa'alle seuraavaksi vasta viikonloppuna kun on vapaata, niin josko sitten voisin ilahtua. 

-ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tänä aamuna 115.7 kg :/ 

-ap 

Vierailija
24/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa itsesi: kaula, rinnanympärys, käsivarret, vyötärö, lantio, reidet jne. 

Otin peilistä valokuvia parin viikon välein, kun painoni putosi. 

Vierailija
25/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Löysäperse treenillä kasvot alkaa roikkumaan. Lisää tehoa  ja treenit 6 kertaa viikossa.

Miten saa kasvoihin massaa?

Vierailija
26/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liian nopeasti.

Vierailija
27/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ketoosiin ei keho mene kovin nopeassa tahdissa vai oletko kuluttanut hiilativarastoja aktiivisella liikunnalla?

Vierailija
28/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kärsimätön. Jatka dieettiä, ja mene puntariin vasta vuoden kuluttua. Silloin voi nähdä huomattavan eron painossa.

Vierailija
29/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Päivittäin voi olla isoa vaihtelua joka ei kerro mitään lihavuudesta. Pitkän ajan trendi merkitsee, ei yksittäiset mittaustulokset.

Vierailija
30/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Alkuun lähtee monesti nopeaa paino, sen jälkeen tulee vähän takapakkia tai jumitusta muutamaksi viikoksikin ja sitten taas alkaa putoamaan. Sitten taas voi tulla jumittelue. Liittyy erittäin todennäköisesti nestetasapainoon. Olet ehkä odottanut epärealistisia tuloksia alun nopean pudotuksen jälkeen. On hyvä ymmärtää se, että paino ei koko ajan laske. Tärkeintä on luottaa siihen omaan toimintaan ja jatkaa painonpudotusta, jos tarve painonpudotukselle on. Älä luovuta vaan motivoi itseäsi. Menet oikeaan suuntaan, kun tunnet vaatteistasi ja kasvoistasi että laihdut. Jos vaa'an lukema määrittelee liikaa onnistumisen tunteita, niin on varmasti hyvä käydä puntarilla vain muutaman viikon välein. Tsemppiä!

Vierailija
31/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kerää ne vaikka exceliin tai käytä jotain palvelua jossa voit laskea vastaavan trendin suoraan.

Vierailija
33/39 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Alkuun lähtee monesti nopeaa paino, sen jälkeen tulee vähän takapakkia tai jumitusta muutamaksi viikoksikin ja sitten taas alkaa putoamaan. Sitten taas voi tulla jumittelue. Liittyy erittäin todennäköisesti nestetasapainoon. Olet ehkä odottanut epärealistisia tuloksia alun nopean pudotuksen jälkeen. On hyvä ymmärtää se, että paino ei koko ajan laske. Tärkeintä on luottaa siihen omaan toimintaan ja jatkaa painonpudotusta, jos tarve painonpudotukselle on. Älä luovuta vaan motivoi itseäsi. Menet oikeaan suuntaan, kun tunnet vaatteistasi ja kasvoistasi että laihdut. Jos vaa'an lukema määrittelee liikaa onnistumisen tunteita, niin on varmasti hyvä käydä puntarilla vain muutaman viikon välein. Tsemppiä!

Niin. Täytyy vain luottaa, että se tästä putoaa. En todellakaan ole luovuttamassa, ei tuo puntari niin vaikuta, että tässä ajattelisin, että pitääpä laittaa hanskat tiskiin. Tämä on elämäntapani nyt ja nautin tästä muuten kuin vain painon putoamisen vuoksi. Ensinnäkin tässä on selkeät rutiinit, ruoka on täyttävää ja hyvää, ei tarvitse välipaloja, on taloudellisesti kannattavaa ja verensokeri pysyy tasaisena. Ihokin on valtavan paljon paremmassa kunnossa, siis kasvojen iho on eheytynyt parempaan kuntoon melko nopeasti. 

Toki mietin, että teenkö jotain väärin mutta ilmeisesti tässä nyt on jotain kehon sopeutumista vain. 

Nyt katsoin huvikseni painon juuri (yleensä katson aamuisin ennen kuin olen laittanut suuhuni mitään, edes juonut) ja nyt vaikka olen syönyt tänään, juonut litroja vettä, sekä usemman kupin mustaa kahvia, niin paino on sama kuin aamulla. Eli sekin kertoo jotain, mielestäni hyvää. 

No mutta joo, en luovuta. Menen päivä kerrallaan ja iloitsen jos se alkaa näkymään puntarissa. :)

-ap 

Vierailija
34/39 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se olikin jo tasan 115,0 kg. Eli -700g eiliseltä. Kyllä siis tapahtuu vaikka söin vielä klo 23 kun olin niin kamala nälkä ja punnitsin painoni kahdeksan tuntia tuon jälkeen. 

-ap 

Vierailija
35/39 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heittäisin vaa´an komeroon. 

Vierailija
36/39 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä mieli.

Tässä vielä testasin, että mitä näyttää kun olen syömättä 15 h. En syö yleensä aamupalaa, pätkäpaastoan aina tahattomastikin.

Yleensä 16-18h.

Niin nyt kun katsoin ja olin kyllä taas juonut paljon kahvia ja vettä, niin yllätykseksi paino oli nyt 114,5 kg!!

Eli ihan mahtavaa. Ehkä alan punnitsemaan itseäni vasta kun syömättömiä tunteja on tullut enemmän kuin 10 h.

-ap

Vierailija
37/39 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaa'alla max kerran viikossa.

Vierailija
38/39 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei! Täällä pidän omanlaistani päivittelypalstaa omaksi ilokseni.

Nyt on tullut hyvin taas liikuttua. Mieli on virkeä ja painoa taitaa pudota hiljakseen. Nyt paino sahaa 114-114.7 kg välillä. Eli siis kyllä se siitä kilon viikkotahtia kentiäs tippuu. 

Hauska projekti. Seuraavaksi on vuorossa ensi viikolla reippaamman kävelyn lenkkejä/hölkkää. Varovaisesti aloitellen. Toivottavasti saan siitä mieleisen harrastuksen ja kunto kohoaa. :) 

-ap 

Vierailija
39/39 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Arvatkaapa mitä! 

Paino näytti 113.2 kg! Nyt alkaa näemmä lähtemään. Edellisestä päivityksestäni on kaksi päivää. 

-ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme