Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitoon kun hoitajan oma lapsi on sairas?

27.11.2006 |

Onko suomenmaassa yleistä käytäntöä/säädöstä lapsen viemisestä perhepäivähoitoon kun hoitajan oma (kouluikäinen) lapsi sairastaa kotona? Pitääkö kunnan tuolloin osoittaa varhoitopaikka vai onko meidän vain otettava kaikki vatsapöpöt vastaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas yli 10-v, niin silloin hän ei voi olla pois töistä sairaan lapsensa takia.

Vierailija
2/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja saa hoitaa sairasta lastaan kotona, MUTTA ne päivät ovat palkattomia! Mutta koska kyseessä tarttuva tauti niin hoitajan on oltava palkattomalla vapaalla, ettei tauti tartu hoitolapsiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hoitaja halutessaan 3 päivää palkallista lomaa hoidon järjestämistä varten siinäkin tapauksessa, että hän viime viikolla oli 3 päivää oman lapsensa toisen sairauden takia sairaslomalla?

Vierailija
4/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama onko lapsi alle tai yli 10v.

Hoitaja tekee töitä, ellei ole ihan pakko jäädä palkattomalle.

Vierailija
5/7 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin ollut oikeus olla 3 päivää palkallisella vapaalla (siis palkallinen virkavapaa).

Vierailija
6/7 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PlayFamily:

Minulla on ainakin ollut oikeus olla 3 päivää palkallisella vapaalla (siis palkallinen virkavapaa).

Kunnallinen olen minäkin, mutta yleinen sopimuis ettei saa palkaa. Kunnat ovat tehneet omia sopimuksia, jolloin maksetaan palkkaa.

Vierailija
7/7 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkuauto:

Kunnallinen olen minäkin, mutta yleinen sopimuis ettei saa palkaa. Kunnat ovat tehneet omia sopimuksia, jolloin maksetaan palkkaa.

No itse olen tyytyväinen, että minulla on oikeus siihen 3 palkalliseen päivään. Sääli, jos kaikilla ei siihen ole oikeutta =(