Voi jumalauta menee hermot ton miehen kans taas kerran!
Pakottaa 3vuotiaan luopumaan leluistaan. Antaa pitää vaan kymmenen lelua. Poika itkee, kun ei halua luopua rakkaista leluistaan! Kuten unikavereistaan ja muumitalosta ym...
Ja jos mä meen väliin ja sanon jotain, niin mä saan huudot ja vihat päälle!
Kommentit (5)
Mun mies haluaisi myös tuonsuuntaista, kun lapsi kuulemma liikaa levittelee lelujaan. En suostu, mutta siitä tulee sitten riitaa. Onkohan miehesi jotenkin kärsinyt lapsuudessaan. Tarvitsisikohan jonkinsortin terapiaa, kun noin lastasi liikaa kontrolloi. Minun ainakin tarvitsisi.
Haluatko tuhota lapsesi luovuuden esim. tulevan arkkitehdin tai rakennusinsinöörin.....legot ovat oikeasti kehittäviä.
Silloin toki ok. jos ei suostu syömään eikä nukkumaan, aina vaan leikkii legoilla;) Mutta ei lapsi kaipaa monelaisia leluja, meillä jokaisella on omat " lempiasiamme" :) Yleensä joku/jotkut lelut ovat niitä rakkaimpia, legot ovat todella pljon kehittävämpiä kun esim. tietsikka pekit tmv. !
Mies rähjää lapsille ja " pakottaa" luopumaan leluistaan. Meillä kun lapset leikkivät kaikkien lelujen kanssa.
Ja nyt riehuu mulle kun ei tiedä mitä tekee kirppari kassille. Heitti sen äsken olohuoneen lattialle ja sinne meni paskaks lasinen kynttilä alusta. Kiva.
En kyllä kauaa jaksa tätä riehumista. Olen itse saanut lapsuudessa kuulla sekoamiseen asti huutamsita, enkä nyt kestä sitä ollenkaan..
ap
Onko lapsella liikaa leluja? Ovatko nuo lelut ehjiä? Mihin aikoo laittaa ne...?
Joillakin on toimiva systeemi, että vain osa leleuista on kerrallaan käytössä, muut varastossa. Välillä lapsi saa ottaa varastosta uuden lelun, jos vie sinne huoneestaan yhden " jemmaan" .
Monilla lapsilla on ihan liikaa leluja, se on älytöntä:( Jos miehesi taas koittaa " kasvattaa pojasta miestä" tmv. pakottamalla lopettamaan leikkimisi kolme vuotiaana, niin ota ero, tai ukko terapiaan...