Mitäs teillä on tarjolla vaalipäivän herkkuna kahvin kanssa?
Meillä on kuorrutettua suklaakakkua. Itse tehty.
Kommentit (50)
Kansanvallan päivä. Liputuspäivä. Suomi oli eka maa jossa naisetkin pääsi äänestämään yli 100 v sitten. Juhlallista! Kahvit kuuluu suomalaiseen juhlapöytään leivonnaisten kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vaalikahvit kuuluu asiaan. Pullan kanssa.
En edes halua tietää, kuinka paljon painat. Älä vastaa.
Vaikkakin viime vuosina ollut vaaliruuhkaa niin ei silti painoon vaikuttavan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Punssileivos. Kunhan nyt käyn ensin äänestämässä ja keitän sen jälkeen kahvia.
Punssileivokset ovat taivaallisia!
Ja verisuonet kiittää.
No ei niitä vaaleja nyt niin usein ole, ei riitä edes joka vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Kansanvallan päivä. Liputuspäivä. Suomi oli eka maa jossa naisetkin pääsi äänestämään yli 100 v sitten. Juhlallista! Kahvit kuuluu suomalaiseen juhlapöytään leivonnaisten kera.
Ajatella, että siitäkin on VASTA sata vuotta.
Join oman vaalikahvini jo aamulla heti äänestämisen jälkeen. Olen muutenkin yksin kotona niin en jaksa mitään hienostella. Ihmeellistä porvaritoimintaa nämä vaalikahvit, muistitteko someen vielä laittaa kuvan ja pajunkissoja taustalle?
Vierailija kirjoitti:
Join oman vaalikahvini jo aamulla heti äänestämisen jälkeen. Olen muutenkin yksin kotona niin en jaksa mitään hienostella. Ihmeellistä porvaritoimintaa nämä vaalikahvit, muistitteko someen vielä laittaa kuvan ja pajunkissoja taustalle?
Porvaritoimintaa? Kahvikulttuurin ylläpitäminen? Perinteet, tavat?
Vierailija kirjoitti:
Kahvi jos mikä yhdistää suomalaisia yli puoluetaustojen,
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut huono päivä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi jos mikä yhdistää suomalaisia yli puoluetaustojen,
Venäläiset juo saijua. Ja ne äänestää anoa.
Pieniä donitseja. Päällysteinä suklaa, mansikka tai vanilja. Noista täytyisi valita. Vähän mietin, jos söisi juhlan kunniaksi kaikkia yhden kun ovat niin pieniä.
Käytiin äänestämässä ja sieltä mentiin suoraan kahvilaan juomaan vaalikahvit, otin kahvin kanssa kermamunkin. Mies otti tylsän korvapuustin.
Minulla on leikattua puolustusvoimien viinaa+ kahvi
Tein eilen valmiista croissant-taikinasta "pikaviinereitä" - väliin laitoin omatekemää omenasosetta ja kanelia. Valmiiden leivonnaisten päälle pursotin sulasta valkosuklaasta kuorrutusta. Aika hyviä tuli :)
Ajattelin paistaa lettuja salaa sitten kun lapsi on mennyt nukkumaan. Jäätelön, vadelmahilloa ja vaahterasiirapin kera. Tän päivän kaffet on nyt juotu.
Mussuttelen sit vaalivalvojaisia katsellen.
Ja verisuonet kiittää.